Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Mat elrabolja Tuont
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Matnek (a szerencse kegyeltjének) és Tuonnak, (vagyis a Kilenc Hold Lányának) így indul a jóslatokban megjövendölt kapcsolata: Mat egy szőnyegbe csavarba rabolja el a seanchan birodalom örökösnőjét Ebou Darból.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (2)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
A maxtu speciális tulajdonságnak számít (nem vonatkozik rá a 12-es korlát, de tno-ból növelhető), az örökkévalóság kő nem növeli.
 
Akkor nézzük azokat a quwargos tárgyakat, amelyek nem dragnitok vagy végbélnyúlvány, de azért mégis hasznosak.
Quwarg nyakpánt: ez majd akkor lesz jó, ha harcolsz azonnali halált (lefejezést) okozó szörnyekkel.
Quwarg teleportgömb: körönként plusz egy quwarg boly, bár a mászást nem fejleszti.
Quwarg katalizátor: gyengének érzed a quwargokat? Ez majd felerősíti őket, persze több tp-t is érnek.
Quwarg halálgömb: 20 ezer sebzés. Kell mást mondanom?
Quwarg iszák és védőkenőcs: a kiégett földön lesz rá szükség.
Quwarg serkentőpor: nekem még nem kellett, de ha valaki nem gyúr annyit, jól jöhet.
Quwarg térváltó: körönként plusz egy quwarg szuperboly.
Quwarg ékkő: harcművész kariknak meglehetősen jó.
Quwarg demoralizátor: +5 sebzés quwargok ellen. Nekem kf-elve van.
Quwarg moralizátor: ez már számolgatósabb, hogy megér-e -20 sebzés +10 támadást és -10 mentődobást. Ha nem kell a + támadás, és támadót sem varázsolsz, akkor nem, más esetekben már lehetséges.
Az érmekre nem térek ki külön, ezeket már nem lehet beszerezni, kivéve ha ezeket osztják a mostani esemény végén is, és összeadódnak.
Quwarg ikergömb: körönként +1 quwarg ikerboly.
Quwarg kristály: a relikviagyűjtőnél lehet becserélni mindenféle hasznosságokra.
Malom: kb. úgy működik, mint a gyöngymangó bokor. Valaki bemegy a malomba, kap stuffot (véletlenszerű, hogy mit), aztán egy ideig senki nem kap semmit.
 
TNO-t akartam írni végig természetesen (miért nincs szerkesztés opció? )
 
Hoppá, olyan régen TF-eztem már, hogy elfelejtettem, hogy az MXTU-t is majd KNO-zni kell - naná, hogy nem tettem félre rá egy pontot se, pedig épp belépnék a Jégmágusokhoz...

A max TU amúgy tulajdonságnak számít (gondolom igen, mivel Tulajdonság NOvelésével lehet növelni)? Ha igen, buffolja ezt is az örökkévalóság kövek tulajdonságnövelése?
 
Pszi kő: 15%-ot fejleszt a kavics. Ha van szürkeállomány akkor 17%-ot.
 
A molnár néha ad egy raklap sáfrányport de ott az igazi táp a malomkő (1%-ot TF-el az erőbe minden kör végén és csak 20 kiló)

A quwargok leverése után (ha mind a 3 megvan ölve) akkor esik a trezsör, amit megéri nyugaton és keleten is ütögetni. Persze itt az igazán fontos dolog a tp, meg a fegyverszaki növekedés (a magas szintjük miatt sokáig fejlesztenek) Mondjuk 220+on és ryukun esnek nagyon fontos tárgyak is, amiket nagyon fáradtságos kiütni a 'normális' helyükről (árnytünde tekercsek, bársony övsál, draki kesztyű, vagy ryukun a halálfejes köpeny és esszenciamágnes)
 
Na ez engem is érdekelne! Egyszer teletömi kacatokkal a zsebemet a molnár, aztán amikor vérszemet kapok és másik malomba megyek, nem kapok semmit
 
Kösz mester!
Definíció: táp, amit érdemes megszerezni.
Én rákerestem a hyper-en mindenre amiben benne van a quwarg és átnéztem a tárgyakat. de a dragnitokon és a végbélnyúlványon kívül más tényleg hasznos cuccot nem találtam. Szerinted van amit érdemes beszerezni?

Malom. Most voltam a 3. malomban és ez most nem adott semmit. Mitől függ hogy mit kapok és kapok-e egyáltalán valamit? Mindben egyszer voltam csak.
 
Quwarg dragnitot quwarg ikerbolyban találhatsz kincsként.
Végbélnyúlvány a 279,114-en található 246-os labirintusban van.
 
Várhatóan mindenki kap valamit, aki részt vett az eseményben. Aki több időt töltött vele, az erősebb tárgyat.
A "quwarg tárgyat" definiáld pontosabban, elég sokféle van a játékban.
 
Amikor réges-régen engem BEAJánlottak, nem találkoztam a beajánlómmal. Ő bent volt a mínoszkúpban, én meg kint. Flottul ment minden.
 
Köszi, akkor inkább nem is veszek újabb pszi követ, Fairlight úgyis megelégszik az elején 3-as szakértelemmel!
 
A sebzodes 90-ig barmennyi lehet es nem biztos hogy szintet lép.
 
Quwarg dragnitokat és végbélnyulvanyt melyek dobnak?
 
Ha már van 4-es pszim és lenyelek egy pszi követ, mi lesz?
4-esről 5-ösre ugrik a szakértelem szintje (és sebződök 66 LÉP-t)?
 
A korabbi esemenyek kapcsan a rajzas utan az is kap valamit, aki 10-20 quwargot ölt meg?
Milyen quwarg tárgyat érdemes megszerezni?
 
Ja, én is olvastam, de a repules kudarc utan biztosra mennék.
A beaj-hoz talalkozni kell, de ha nem megy be, vagy nem lát, mert bokor vagy vagy lathatatlan akkor bukta. Nekem most volt nemrég es 4 beaj ment el rá.
 
"A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. (...) az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek (így a 10 lépés/forduló korlátba sem számítanak bele)"
;)
 
Na most akkor hogy van?
A bokorrá változást kiszedtem, de akkor ha a Fény szentélyében táborozok, akkor a BEAJánlónak be kell jönnie utánam? (ez amúgy nincs ott az enciklopédiában, csak annyi, hogy egy mezőn kell lennie a két karinak)
 
A szekerkaravan utan még lehet menni, ha nem léptem le a max mozgas szamot?
 
Be kell mennie, de ha bokor nem tudja beajánlani.
 
Rendben, köszi, akkor kipakolom a libertani Kastplom utolsó labiját, búcsúzóul jól fejbe vágom a sötét főgnómot, beugrok a fegyvermesterhez tanítani neki néhány trükköt, hogy megadja a 20-as vágót, és a terv az, hogy a Fény szentélyében táborozok le bokorrá változva, és kiadom a KÖTB <Jégmágusok> parancsot.
Persze vándorcirkusz, FGY meg egyebek miatt ez nem biztos, hogy így lesz, de a szombat déli letöltés után már meg tudom írni a pontos koordinátákat (de mindenképp libertani városmező lesz, hogy a BEAJánló városi teleporttal tudjon jönni)
 
Elég egy mezőn állni, nem számít ha a másik épületben van, vagy éppen gyökér stb.
 
Ha egy KT- ba belépést kérő karakter a Fény szentélyében táborozik, és alakváltó képességgel bokorrá változott, ott meg fogja találni az odateleportáló. beajánló KT-tag? beanánláskor elég azonos mezőn állni, vagy ténylegesen talàlkozni kell a beajánlandó karakterrel? (utóbbi mondjuk logikusnak tunik, hiszen tenylegesen csak ekkor tudna meg a beajánló a kérelmező karakterszámát...)
Köszi a választ!
 
A déli tápláláskor végül 66 ÉP-t sebződtem tőle, de legalább megvan végre a pszi szakértelem és nyomhatom az auratranszformációt két boltosverés között!
 
Van mar, a 3. szigeten nagyobb phua kubpol eshet nagyon kis esellyel, ha lenyomod az oriasmasszat! De nagyon nagyon kicsi az eselye, sajnos meg nekem sem esett ki egy sem.
 
Ja igen Ignatus: érdemes szétnézned a ghalla.pbm.hu oldalon (ha még nem tetted meg) az ott található tudásbázis illetve adattár nagyon sokat segít! A másik nagy jóság a hyper.pbm.hu a webhyper. A gn-es regisztrációban segít erynome!
 
Olyan 50-70 ép közt szoktak sebezni a kövek, de nem lehet belehalni. Bizonyos (kevés) ép alatt nem nyeled le a követ.

Quwargok: érdemes elkutyagolni/spagurálolni az invázióhoz, mert iszonyat sokat lehet fejleszteni a rovarokon (magas a szintjuk így sokáig fejlesztik a fegyverszakértelmeket, tp-t jol dobják és persze van TREZSÖR)
 
A pszi kő lenyelése 90 ÉP sebződéssel jár?!?
 
A rajzásban való részvétel gondolom valamilyen szintű díjjal jár. Szerinted néhány leölt szörny miatt is érdemes elkutyagolni odáig?
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.