8. forduló, 10. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 12h:16'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-42] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ormánygőte fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 4 mozogsz délre
[15,-41] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mérges pók került az utadba. {védettsége: 4 szúró, 1 vágó, 1 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a mérges pók testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [18 pontot használtál fel, van még 110.]

se 26 segítesz: 26
Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 mozogsz északkeletre
[16,-42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy mély kutat. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rambó bogár került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 100.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[17,-43] Még mindig füves síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szárnyas gömböc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,-44] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy drótszőrű pincsi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [18,-45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy drótszőrű pincsi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 1d5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 70.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[19,-46] Dombos terepre érkeztél. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 1d3.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a vadász tatu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével kilukasztod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [20,-47] Még mindig dombos terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sérült mélységi grittang. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [21,-48] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight a legjobb isten! Nem muszáj elhinni, de ez már a ti bajotok... " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 40.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+12 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 145 pontot. A következő körben tehát 145 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 9. fordulód.

Erő: 18 Szint: 4 Merészség: 5/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 Életpont: 79/53 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 11/4
Eddig összesen 40 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 TP-t kaptál. Jelenleg 399 TP-d van. A következő szinthez még 101 TP szükséges. Trófeád: tazunkaróka.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 5 (+1) dobófegyverek: 3 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
21,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 3
4. szörnyismeret: 1 5. pszi: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
kavadu (#19) (csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

Összsúly: 33.01 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 12 drótszőr (#37) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19 20 21 22
-49
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
(15,-42) szürke házikó (#504)
(15,-41) mérges pók (#20), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 26. jellempróba
(16,-42) mély kút (#93), 11. jellempróba, rambó bogár (#14)
(17,-43) szárnyas gömböc (#12)
(18,-45) gumifa (#38), 7. jellempróba, oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(18,-44) drótszőrű pincsi (#22), 12. jellempróba
(19,-46) vadász tatuk (#10), oltár, olvasztókemence (#86)
(20,-47) mélységi grittang (#103), oltár, olvasztókemence (#86)
(21,-48) oltár

Üzenet küldése a karakternek