Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 16. 15h:03' EZ A 750. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD 751. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 441 811 1558 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
* 5. KP: kf 518 397 560 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal az 560. tárgyat |
* 6. KP: hh 1100 841 0 | használod az 1100. tárgyat a 841. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 161 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
a 165 3860 1 | átadod a 165. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot) |
kb 578 25 | kiveszel a bankból az 578. tárgyat (25 darabot) |
kb 2 25 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
kb 582 41 | kiveszel a bankból az 582. tárgyat (41 darabot) |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem jobb oldalát. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 473, gyógyulás: 131, összesen: -342 ÉP}
be 710 26 165 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 497 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar vajákos jobb karját. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 124, gyógyulás: 23, összesen: -101 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy varázsvédelem varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy tompítás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy gyöngymangó, 2 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 487 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 337 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2195, sebződés: 260, gyógyulás: 38, összesen: -222 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 479 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 522 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 352 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2201, sebződés: 275, gyógyulás: 41, összesen: -234 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a csataremák testét. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a csataremák testét. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a csataremák testét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 132 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor meglegyinted a csataremák egyik csápját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csataremák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 remák szivet. 11 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2205, sebződés: 132, gyógyulás: 27, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy varkaudar vajákos. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 478 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos bal lábát. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar vajákos bal lábát. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos fejét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 161, gyógyulás: 7, összesen: -154 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 5 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 39, gyógyulás: 13, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (8 támadással 523 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 131, gyógyulás: 31, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar vajákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos jobb lábát. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos bal karját. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (8 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 33 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1535, sebződés: 261, gyógyulás: 10, összesen: -251 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat varázsvédelem varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc, ezenkívül 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 2 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 23 életpontot sebződsz. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 198 186 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
[186,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem bal lábát. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) {KCC:} Otagi csáppal néhányszor súrolod a csontgólem jobb karját. (7 támadással 97 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem bal oldalát. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) {KCC:} Otagi csáppal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (7 támadással 95 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 371, gyógyulás: 77, összesen: -294 ÉP}
id 748 123 | idomítod a 748. szörnyet 123 pontért |
tk 40 2096 | többszemélyes kaland 40 2096 |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 453 709 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal |
* 8. BP: kf 711 253 254 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal a 254. tárgyat |
* 9. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KÜLÖNLEGES VARKAUDAR TEKERCS (1585. TÁRGY) Sajnos képtelen vagy megfejteni, mit rejthet ez a tekercs, ugyanis varkaudar nyelven íródott. Ami azonban már első látásra biztosnak látszik (és eltérés a többi varkaudar tekercstől), hogy az Invázióügyi Minizstérium pecsétje, és címere látható rajta, valamint egy kacskaringós aláírás, talán magáé, a miniszteré! Naná, hogy semmi pénzért nem adod át másik kalandozónak. Hogyisne, hogy valaki más arassa le a dicsőséget! Elvégre egy komoly összeesküvés felfedezőjévé lettél általa! |
Erő: | 71 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 63 (67) | Támadás: | 57 (61) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 63 (69) | Védekezés: | 109 (118) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/41 év |
Egészség: | 54 (59) | Életpont: | 880/746 | Jellem: | jó (401) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 64 (80) | Varázspont: | 2435/215 | Pénz: | 6049 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 90/60 | Pszi pont: | 440/1225 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/59 | ökölvívás: | 33/82 (+1%) | vágófegyverek: | 50/17 (+17%) |
dobófegyverek: | 41/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (130%) << ököl (#28) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
186,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85, 86, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/78 | 2. nyomkövetés: | 60/16 (+15%) | 3. mászás: | 16/97 |
4. csapdakészítés: | 41/16 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 45/29 | 6. gyógyítás: | 68/60 (+19%) |
7. titkosírás: | 23/60 | 8. felderítés: | 33/36 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 16/81 (+147%) |
10. taumaturgia: | 217/5 (+4%) | 11. szerencsejáték: | 3/76 (+12%) | 12. versengés: | 20/33 (+15%) |
13. harcművészetek: | 26/44 | 14. zene: | 41/16 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 74/90 (+1%) | 17. zárnyitás: | 41/44 | 18. vadászat: | 5/7 |
19. vitalitás: | 1/24 | 20. bányászat: | 38/0 | 21. testépítés: | 24/39 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 17/35 (+11%) | 24. csapatmunka: | 12/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 52 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 33 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (85,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | láthatatlanság (#76) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | feltámadás (#168) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): többek közt 1585. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 85, 86, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 26, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 33, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 859 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 125778. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 122 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 113 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 3044 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2815 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $306 | sallank karom ($128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1306 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 610 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | $18 | féregbél ($1071) | 462 | rókafarok (#124) | 938 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 119 | Huddens elixírje (#830) | 295 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1586 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
46 | bomló esszencia (#2367) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mászókampó (#165) | |||
5 | pirkit (#153) | 14 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sziréngyűrű (#948) | 1 | tinta (#101) | 2 | varányszem (#30) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
316 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | aranytű (#272) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 41 | csalánvirág (#582) | |||
9 | deus ex machina (#1) | 25 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 19 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | különleges tekercs (#1585) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |
185 | 186 | 187 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|