Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 21. 12h:01' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 5. KP: kf 820 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
* 7. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 8. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 9. KP: vv 184 227 76 | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 76. varázslatot |
* 10. KP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mithril karddal végigvagdosod a lidércóriás jobb lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). {GYD:} Mithril karddal megvagdalod a lidércóriás testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 316, gyógyulás: 80, összesen: -236 ÉP}
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
le 811 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
kf 674 813 | kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat a 813. tárggyal |
ba 179 | nem támadod a 179. szörnyet |
hu 66 294 728 | hulladék: 66 294 728 |
hu 472 235 1071 | hulladék: 472 235 1071 |
hu 383 384 221 | hulladék: 383 384 221 |
hh 504 1894 305 | használod az 504. tárgyat az 1894. tárgyat a 305. tárgyat |
bb 1113 310 1074 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (310 darabot) |
kb 326 44 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (44 darabot) |
bb 1739 212 310 | beraksz a bankba az 1739. tárgyat (212 darabot) |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
137 | 138 | 139 | |
121 | |
|
|
122 | |
|
|
123 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 26 165 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rohansz. {GYD:} Mithril karddal felnyitod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [139,122] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy smirglibokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb karját. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. {GYD:} Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 192 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,121] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Atalanta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
kt 273 | elkészíted a 273. tárgyat |
kt 234 | elkészíted a 234. tárgyat |
v 198 94 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
137 | 138 | 139 | 140 | |
120 | |
|
|
|
121 | |
|
|
|
122 | |
|
|
|
123 | |
|
|
|
[94,110] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy láncinget viselő, jobb kezében bronzpengét tartó elf férfi lép eléd egy fa mögül. Lőfegyvere egy hosszú íj.
- Üdv néked kalandozó! - szólít meg. - Vritamin vagyok, a királyi hadsereg felderítője.
- Bizonyára a varkaudar sereget figyeled - állapítod meg éles elmével.
- Úgy van. De most elkelne a segítséged. Három mérföldre innen van egy csapatnyi varkaudar, akik nagy munkába fogtak. Szerintem egy ostromgépet építenek, amivel Huertol ellen vonulnának. Úgy néztem, egy kisebb csoport, úgy öt fő könnyedén rajtuk üthetne és elpusztíthatná a szerkezetet. Ha velem tartasz, gyere ide három társaddal holnap és elvezetlek titeket a varkikhoz. (45. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Givangel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz jobb karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 313 15 | elkészíted a 313. tárgyat (15 darabot) |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kőkorszaki szaki jobb karját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 kőszemet. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rohansz. {GYD:} Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 11, összesen: -17 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 kaját. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,111] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra farkát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár farkát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [91,112] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy csodabazár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mithril karddal párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rohansz. {GYD:} Mithril karddal párszor kilyukasztod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) A láplidérc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [90,112] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
bb 1074 16 135 | beraksz a bankba az 1074. tárgyat (16 darabot) |
kt 1405 | elkészíted az 1405. tárgyat |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
v 181 96 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
[96,107] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Utad során felfedezel egy Khór szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 310 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a vortexmágus testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 292 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 602, gyógyulás: 11, összesen: -591 ÉP}
be 204 | bemész a 204. titkos labirintusba |
le 529 1104 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat az 1104. tárgyat |
kf 475 1171 1659 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1171. tárggyal az 1659. tárgyat |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 8 6 | t. energia kisütése: 7 8 6 |
lm 6 18 | mozogsz 6 18 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 197 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a Raia szent lovagja bal karját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 546 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 26, gyógyulás: 16, összesen: -10 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zsoldoskatona fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zsoldoskatona nyakát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) A zsoldoskatona fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zsoldoskatona jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zsoldoskatona jobb karját. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) A zsoldoskatona fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bérmágus bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérmágus testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 27, gyógyulás: 11, összesen: -16 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 21 | mozogsz 21 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 25 | mozogsz 25 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 36 36 36 | mozogsz 36 36 36 |
lm 37 | mozogsz 37 |
* 1. BP: h 1576 15 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
Erő: | 51 (59) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 686/636 | Jellem: | jó (279) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (44) | Varázspont: | 1128/236 | Pénz: | 1669 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 65/34 | Pszi pont: | 250/163 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/85 (+3%) | vágófegyverek: | 38/74 (+4%) | dobófegyverek: | 34/3 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
95,106 mezőn táborozol, a 204. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 90,112 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 131,118 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/32 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 53/8 | 3. mászás: | 12/75 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 32/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/15 (+306%) | 6. gyógyítás: | 50/77 (+25%) |
7. titkosírás: | 18/41 | 8. felderítés: | 31/33 (+906%) | 9. szörnyidomítás: | 7/96 |
10. taumaturgia: | 100/51 (+52%) | 11. szerencsejáték: | 2/74 | 12. versengés: | 13/4 (+9%) |
13. harcművészetek: | 21/80 | 14. zene: | 27/47 | 15. szörnyismeret: | 23/61 |
16. pszi: | *45/100 | 17. zárnyitás: | 30/19 (+341%) | 18. vadászat: | 3/11 |
19. bányászat: | 34/24 | 20. testépítés: | 11/14 | 21. úszás: | 1/82 |
22. főzés: | 13/9 | 23. csapatmunka: | 4/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), troll bányász (#679), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
zafír sárkány (#329), szellemdarázs (#481), krathan csontváz (#432), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 17 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | varázspáncél (#156) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) | kí koncentráció (#69) |
varázsszem (#184) | villámmágia (#227) | láthatatlanság (#76) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
agybénítás (#114) | >> | varkaudar felderítő (#7133) | agybénítás (#114) | >> | varkaudar íjász (#687) | |
agybénítás (#114) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | savhurrikán (#107) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | szárnyas koponya (#7125) | savhurrikán (#107) | >> | törpe hadvezér (#683) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | védelem sav ellen (#36) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
varázsvédelem (#34) | >> | halálos morf (#7618) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem sav ellen (#36) | >> | szárnyas koponya (#7125) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 56, 58, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 126, 128, 134, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 17, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 140 (limit: 180), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14646. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 95 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1310 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 18 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 1038 | vasérc (#152) | 2414 | quwarg tojás (#360) | 895 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 348 | pirkit (#153) | 910 | kaja (#2) | 12 | ogwawa kulcs (#1376) | $184 | sallank karom ($128) | 944 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 32 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 707 | vas dobónyíl (#189) | $802 | nyílvessző ($108) | 24 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1181 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | megsemmisítő (#1540) | 80 | ezüstdarab (#326) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 250 | sötét ital (#284) | 451 | rókafarok (#124) | 425 | gyöngymangó (#135) | 830 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 14 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
2 | dobóháló (#221) | 1 | dorony duda (#235) | 3 | dorony tüdő (#212) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | extra takarmány (#1360) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
4 | féregbél (#1071) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 3 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyémánt karperec (#728) | |||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | kerek kő (#19) | 26 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 14 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 3 | tinta (#101) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar páncél (#294) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
272 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 8 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | erőserkentő (#1405) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | etra hályog (#712) | |||
43 | ezüstdarab (#326) | 3 | fáklya (#36) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | rinóbőr (#651) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | Tiume batyuja (#660) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|