263. forduló, 265. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 19. 12h:11'
EZ A 1107. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
1108. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Huddens alkarvédőjét (600 arany).
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+402 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: vv 182 71 72 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (8 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 30 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 336.]

ek 40 22 t. energia kisütése: 40 22
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 110 TVP-t. [-22 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[206,99] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy vezérfarkas. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {max. életpontja: 551-650.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas bal vállát. (8 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 386, gyógyulás: 80, összesen: -306 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.)

(Továbbmész...) [207,99] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült ryuku gólem lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fejét. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 23 életpontot sebeztél. A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 307 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mammutóriás. (ld. enc.) {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás jobb hátsó lábát. (8 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mammutóriás redős bőrét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammutóriás tömzsi lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Beléd öklel a mammutóriás! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény összetapos! 67 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mammutóriás tömzsi lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a mammutóriás tömzsi lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny megtipor. 65 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 417, gyógyulás: 58, összesen: -359 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.)

(Továbbmész...) [208,99] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {max. életpontja: 418-462.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 4 821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. {támadása: 49.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


Összeakadsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {védettsége: 51 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve The Peacemaker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[39 pontot használtál fel, van még 404.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. [30 pontot használtál fel, van még 374.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 344.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

kt 313 9 elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. [45 pontot használtál fel, van még 294.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[209,99] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Észreveszel egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [210,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi óriásyeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {max. életpontja: 351-380.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dombi óriásyeti jobb lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 171, gyógyulás: 35, összesen: -136 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [211,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tud Ákos lábát masszírozza. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy umbatari bromag lehet. (ld. enc.) {max. életpontja: 641-705.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (8 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umbatari bromag fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az umbatari bromag mérgező bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 32 életpontot sebeztél. Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 214, gyógyulás: 37, összesen: -177 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Finderallal. Kíséretét alkotja egy élőholt quwarg nekromanta. Egy árnygyűrűt, egy Beholder kitűzőt, egy bo'adhun tiarát, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy hósárkány trófea, egy márvány fagyúr trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {max. életpontja: 1411.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[47 pontot használtál fel, van még 242.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 9 10 15 mozogsz 9 10 15
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Istened ennek örülni fog. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. {támadása: 34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Orkhan Thai lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 23. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [24. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. {max. életpontja: 91-100.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 42 43 6 mozogsz 42 43 6
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [39. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [42. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [39. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [43. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [8. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [7. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [3. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [27. PONTON.] [32 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 28 26 29 mozogsz 28 26 29
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [25. PONTON.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [18. PONTON vagy.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 33 35 38 mozogsz 33 35 38
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Hirtelen egy degradátort veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 3d6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (7 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a degradátor testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a degradátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A degradátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. (ld. enc.) 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [31. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [44. PONTRA.] [44 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 45 51 54 mozogsz 45 51 54
Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [45. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy joviális m.szockó az. {védettsége: 8 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a joviális m.szockó gömbtestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kneopatikus mollusk. {támadása: 16.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 2 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kneopatikus mollusk fejét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kneopatikus mollusk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 molluszk házat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! {max. életpontja: 44-49.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) A degradátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [46. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [47. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [51. PONT. --> 52. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [53. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [54. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve háló. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [36 pontot használtál fel, van még 17.]

lm 65 68 72 mozogsz 65 68 72
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Hirtelen egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot és 12 spirituszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [56. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [57. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [16 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 76 78 83 mozogsz 76 78 83
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 401 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY)
Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával.

DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY)
Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül.

DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY)
Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 51 (68) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 26 (47) Támadás: 52 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 (33) Védekezés: 77 (82) Menekülés: 35 % Életkor: 155/156 év
Egészség: 21 (31) Életpont: 563/563 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (55) Varázspont: 893/451 Pénz: 6618 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 158/160 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2426 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 059 TP-t kaptál. Jelenleg 2 679 556 TP-d van. A következő szinthez még 320 444 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, zafír drakón. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 19013 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/3 ökölvívás: 20/86 szúrófegyverek: 20/60 (+12%)
vágófegyverek: 24/43 (+4%) ütőfegyverek: *22/101 (+8%) lőfegyverek: 31/14 (+8%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol, a 79. labirintusban, 1. szinten, 57. ponton
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/81 2. nyomkövetés: 65/14 (+12%) 3. mászás: 11/74 (+2%)
4. csapdakészítés: 24/54 (+22%) 5. csapdaészlelés: 12/34 (+12%) 6. gyógyítás: 33/45
7. titkosírás: 4/54 8. felderítés: 23/5 (+12%) 9. szörnyidomítás: 15/18
10. teológia: 56/32 (+22%) 11. taumaturgia: 56/69 (+18%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 17/2 14. harcművészetek: 6/21 15. zene: 23/70
16. szörnyismeret: 4/46 17. pszi: 19/44 (+4%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 14/61 20. bányászat: 30/12 (+17%) 21. úszás: 18/10
22. főzés: 10/25 (+11%) 23. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. (teljesítve)
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1227 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 borkonyó bibe (#312) 1 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 12 spiritusz (#170) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
741 arany (#50) 6 degradátor váladék (#354) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313)
1 halcsont (#390) 1 kék orchidea (#68) 10 mákrózsa virág (#56)
1 molluszk ház (#353) 1 sullár hólyag (#168) 6 Thargodan esszencia (#328)
3 vasérc (#152) 27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

204 205 206 207 208 209 210 211 212
98
99
100
(205,99) quwarg nagymester (#214)
(206,99) oltár, 41. jellempróba, vezérfarkas (#748)
(207,99) ryuku gólem (#394), Tharr oltár, 36. jellempróba, mammutóriás (#749)
(208,99) bűbájlidérc (#761), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502), szopógödör (#177), oltár, trikornis herceg (#261), The Peacemaker (5889. kalandozó)
(209,99) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, érclelőhely, kétfejű trollok (#163)
(210,99) dombi óriásyeti (#367), Dornodon rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, érclelőhely
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, umbatari bromag (#770), Finderal (4255. kalandozó), Tguarkhan (#212), Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209)

Üzenet küldése a karakternek