25. forduló, 27. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 10. 9h:07'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,-39] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy goldugar nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 162.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 161.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

fgy 40 15 2 felt. gyógyítás 40 15
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

fog 33 219 elfogod a 33. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

fog 31 219 elfogod a 31. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

fog 17 219 elfogod a 17. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

ba 116 66 91 nem támadod a 116. szörnyet a 66. szörnyet a 91. szörnyet
BA 116 parancs törölve. BA 66 parancs törölve. BA 91 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[56,-40] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az északi aurach farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,-41] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az ork sámán bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal végigvagdosod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Bronzkarddal megvagdalod az ork sámán testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [54,-42] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 105.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[53,-43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [53,-44] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mérges pók. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal kilukasztod a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a mérges pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy tetemember.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tetemember bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos tetű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis piromenyét trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos tetű trófeát. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 7 kötél. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [54,-45] Az erdőt síkság váltja fel. Elérted Maad nyugati határát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bronzkarddal néhányszor megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy óriás csontváz. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [72 pontot használtál fel, van még 33.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[54,-46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a proteinfecske farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,-47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 17 keresed a 17. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bolhakutyát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 8.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 7.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 4.]

kotb 9172 belépés K.T.-be: 9172
Belépésedet fogod kérni a Túlélők K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hűséges követője vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 11 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 125/42 Jellem: jó (23) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 52/4 Pénz: 133 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 148 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 637 TP-t kaptál. Jelenleg 11 594 TP-d van. A következő szinthez még 406 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, uzbány, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 12 lőfegyverek: 10 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
55,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szörnyismeret: 3 11. pszi: 2 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 3 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bolhakutyát (#17) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
acéldarázs (#140), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (199) bűvölés (#20) (190) bűvölés (#20) (189) bűvölés (#20) (152)
bűvölés (#20) (153) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 1640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 * csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 szögletes kő (#17) 8 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301) 1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36) 1 fejlődéskő (#1640)
1 fenőkő (#1618) 4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
8 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 csillezsályalevél (#1253) 1 grákóbőr (#41) 2 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
2 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
5 smirglilevél (#29) 5 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 12 vasérc (#152)

Összsúly: 39.72 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 5 gyenge méreg (#26) 7 kötél (#92)
2 mandibulapenge (#125) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55 56 57 58
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
-39
-38
(53,-44) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), mérges pókok (#20), tetemember (#123), gyilkos tetű (#116)
(53,-43) Raia oltár, 25. jellempróba, manifesztátor (#124), csontlepke (#746)
(54,-46) kaszabolósáskák (#83), proteinfecske (#139)
(54,-45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, ork sámán (#345)
(54,-42) gumifa (#38), Tharr oltár, tintacsiga (#74)
(55,-47) Tharr rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 47. jellempróba
(55,-41) ork sámán (#345), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 32. jellempróba
(56,-40) északi aurach (#350), oltár, 48. jellempróba
(57,-39) kolostor (#545)

Üzenet küldése a karakternek