Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 18. 17h:16' EZ A 426. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 427. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 1755 700 0 | használod az 1755. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 658 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 57 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 524, gyógyulás: 91, összesen: -433 ÉP}
(Továbbmész...) [249,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hájas okerón. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 768 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón hájas derekát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a hájas okerón bal hátsó lábát. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A hájas okerón mancsával oldalba lök. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ent pásztorbottal többször eltalálod a hájas okerón jobb oldalát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a hájas okerón testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2266, sebződés: 85, gyógyulás: 224, összesen: +139 ÉP}
(Továbbmész...) [250,92] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy leviathán lárva közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 660 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Oopssz, ez mellément! Mágikus hentesbárddal csak érinted a leviathán lárva bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 35 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a leviathán lárva, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 375, gyógyulás: 70, összesen: -305 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 620 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hamuelementál testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hamuelementál jobb oldalát. (8 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal megpöccinted a hamuelementál koromfekete karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A hamuelementál leken néhány pofont. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 205, gyógyulás: 242, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [252,91] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy égig érő pálmát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy leviathán lárva. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 652 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 110 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 550, gyógyulás: 95, összesen: -455 ÉP}
(Továbbmész...) [253,90] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy pikkelyes ptog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 681 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 886 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 462 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1875, sebződés: 297, gyógyulás: 257, összesen: -40 ÉP}
ek 7 18 38 | t. energia kisütése: 7 18 38 |
be 131 | bemész a 131. titkos labirintusba |
lm 3 2 9 | mozogsz 3 2 9 |
lm 16 9 16 | mozogsz 16 9 16 |
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 10 3 2 | mozogsz 10 3 2 |
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 11 15 16 | mozogsz 11 15 16 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
v 198 238 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[238,94] Sűrű erdőbe érkeztél. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről.
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
lm 21 19 17 | mozogsz 21 19 17 |
lm 15 15 14 | mozogsz 15 15 14 |
lm 5 3 4 | mozogsz 5 3 4 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [240,92] A terep továbbra is ritka erdő.
(Továbbmész...) [240,91] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fekélyes hernyó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 814 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 862 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2046, sebződés: 144, gyógyulás: 220, összesen: +76 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 880 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 kitintüskét. 14 518 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1813 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 303, gyógyulás: 328, összesen: +25 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [6 pontot használtál fel, van még 478.]
szk 488 | keresed a 488. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 7. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
HOLLÓKRISTÁLY PRIZMA (1268. TÁRGY) Hosszasan vizsgálgatva a hollókristályt, felmerül benned a lehetőség, hogy talán több darabot összeillesztve kipréselhetsz valamilyen mágikus hatást belőlük. Csak valamilyen katalizáló eszköz kellene hozzá... Igen, megvan! A holdbőrből áradó furcsa fény hatásosnak bizonyul. Tíz hollókristályt két holdbőrrel bevonva, varázstárgy készítéssel egymáshoz olvasztva, 40 TVP árán hengerszerű, belül üreges eszközt hozol létre. Ha használni akarod, szükséged lesz valamilyen fényt kibocsátó eszközre (pl. fáklya VAGY tűzfény), aminek fényét magába szívva működésre bírhatod a hollókristályokat. Sajnos semmilyen ismert fényteremtő varázslat nem képes ugyanezt a hatást kiváltani a szerkezetből. Az üregbe a különböző, esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytünde területről származó, mágikus potenciállal rendelkező relikviákat dobálva megidézheted azok korábbi tulajdonosát. Ha van nálad tűzfény, azt használod, ha nincs, fáklyát veszel elő. A használat során a relikvia és a fáklya igen, de a tűzfény nem használódik el. Ezt fordulónként egyszer, a következő paranccsal teheted meg, 10 TVP-ért: H 1268 <relikvia száma>. |
KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY) Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 87 (128) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 55 (93) | Támadás: | 92 (97) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 55 (76) | Védekezés: | 116 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/33 év |
Egészség: | 60 (86) | Életpont: | 1549/1654 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2760/1769 | Pénz: | 5846 arany | Kép. pont: | 76 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 308/641 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/13 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/31 | ütőfegyverek: | 49/29 (+6%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 35/91 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
240,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/19 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/12 | 2. nyomkövetés: | 59/31 | 3. mászás: | 25/9 |
4. csapdakészítés: | 44/16 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 13/22 (+12%) | 6. gyógyítás: | 45/47 |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 29/73 | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 129/29 (+53%) | 11. taumaturgia: | 174/61 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 126/68 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 17/77 (+22%) | 17. pszi: | 30/5 (+26%) | 18. zárnyitás: | 42/39 (+3804%) |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 3/10 | 21. bányászat: | 45/78 |
22. testépítés: | 92/24 (+16%) | 23. úszás: | 15/25 | 24. főzés: | 26/91 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 197 | |||
4. max. életpont: 1 | 11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (34,0) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (98,12,1) | méregsemlegesítés (#14) |
áldomás (#6) (72,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 34, 35, 41, 42, 43, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1200, az összesen kapott pontszám: 166907. (összesen ölhető: 1200 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 41 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5582 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
433 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halgar kulcs (#877) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | varázskő (#305) | 185 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 5 | fiatalság itala (#473) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kitintüske (#879) | 1 | Krossan párnája (#876) | |||
1 | mocsári penke (#148) |
237 | 238 | 239 | 240 | 241 | |
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|