Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 18. 16h:48' EZ A 426. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 427. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 1755 700 0 | használod az 1755. tárgyat |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
v 198 257 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[257,86] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 508.]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor farkát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd az aurapollátor farkát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 733 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 11, gyógyulás: 47, összesen: +36 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 12 arany. 3 223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 48, gyógyulás: 72, összesen: +24 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal megcsapod a kronokukac testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 6, gyógyulás: 42, összesen: +36 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 648 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (8 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted az ében tigris testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 389, gyógyulás: 282, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [255,87] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy harcos hárpia közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 750 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia testét. (8 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a harcos hárpia testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 18 madártollat. 16 148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1903, sebződés: 321, gyógyulás: 253, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [254,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő hájas okerón nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 776 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a hájas okerón testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a hájas okerón bal oldalát. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ent pásztorbottal többször eltalálod a hájas okerón testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a hájas okerón tömzsi lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mancsával a hájas okerón megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A hájas okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2262, sebződés: 111, gyógyulás: 232, összesen: +121 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 874 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Éjvadász bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az Éjvadász fejét. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az Éjvadász testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az Éjvadász kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Véres nyál csordul ki az Éjvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bronz nyakörv (ld. enc.) és 5 Éjvadász karma (ld. enc.). 17 513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2246, sebződés: 435, gyógyulás: 315, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [253,90] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nátha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pikkelyes ptog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 641 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog bal első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 462 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 230, gyógyulás: 252, összesen: +22 ÉP}
be 131 | bemész a 131. titkos labirintusba |
ek 7 18 35 | t. energia kisütése: 7 18 35 |
lm 3 2 9 | mozogsz 3 2 9 |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1037 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzivadék bal karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzivadék testét. (8 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a tűzivadék testét. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A tűzivadék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2691, sebződés: 141, gyógyulás: 322, összesen: +181 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1053 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzivadék testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzivadék hömpölygő testét. (8 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a tűzivadék fejét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2684, sebződés: 137, gyógyulás: 316, összesen: +179 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 727 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az animált tűzbestia nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált tűzbestia testét. (8 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal megpöccinted az animált tűzbestia testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az animált tűzbestia megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az animált tűzbestia meglök agyarával. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az animált tűzbestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 317, gyógyulás: 259, összesen: -58 ÉP}
lm 16 9 16 | mozogsz 16 9 16 |
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 10 3 2 | mozogsz 10 3 2 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzivadék nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzivadék hömpölygő testét. (8 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a tűzivadék testét. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A tűzivadék a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzivadék lángoló végtagjait. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal csak érinted a tűzivadék testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1812 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3007, sebződés: 294, gyógyulás: 566, összesen: +272 ÉP}
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 11 15 16 | mozogsz 11 15 16 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 602 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hamuelementál testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a hamuelementál testét. (8 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a hamuelementál koromfekete karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A hamuelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 220, gyógyulás: 255, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [252,92] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Továbbmész...) [252,93] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nanda testét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a nanda testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 13, gyógyulás: 47, összesen: +34 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3 223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 53, gyógyulás: 71, összesen: +18 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [254,95] Még mindig füves síkságon vagy.
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 7. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ÉJVADÁSZ (502. SZÖRNY) Misztrosz, mielőtt még ro'galhalnak választották volna, különös háziállatra tett szert a pusztaságokon tett vándorlásai során: rálelt Éjvadászra, az akkoriban lesoványodott ében tigrisre. Hamar megtalálták az összhangot, és egy igen erős asztrális kapocs alakult ki közöttük. Éjvadász szinte kezes báránynak tűnt az ő irányítása alatt, a törzs többi tagját viszont soha nem engedte közel magához. Amikor a triklem drakolderek véget vetettek gyöngyöző barátságuknak, Éjvadász újra a puszták kóborló réme lett, jelleme agresszívabbá és eltökéltebbé vált. Talán még mindig gazdája gyilkosát keresve járja a rónákat. Ne is álmodj róla, hogy Éjvadászt valaha is fogságba ejtheted, és beidomíthatod a szolgálatodra, hiszen ez egymillió kalandorból, ha egynek sikerülhetne... |
BRONZ NYAKÖRV (761. TÁRGY) Ez a rúnákkal borított nyakörv a bo'adhunok kegyetlenségét hirdeti. Az elfogott ellenséget rabszolgákká teszik, aki ha menekülni próbál, a bronz nyakörv rúnái felizzanak, és iszonyatos fájdalmat okoznak neki. A harcok során ezek a rabszolgák mindig az első sorban rohannak - a sámánok különleges főzetet itatnak velük, amelynek köszönhetően nem éreznek fájdalmat, és tombolni, berzerkelni kezdenek az ellenség soraiban. Ők hullanak el először, de iszonyú pusztítást okoznak. |
ÉJVADÁSZ KARMA (847. TÁRGY) Ez a hosszú, majdnem teljesen egyenes tigriskarom, szinte bármilyen tárgyat képes átszúrni. Biztos, hogy érdemes lenne kitalálni, mire is tudnád használni. |
HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY) Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban. |
TŰZIVADÉK (707. SZÖRNY) Képzeld magad elé a jelenetet, ahogy egy tolmokov-koktél felrobban egy rád támadó másik kalandozó testén, majd a lángok pillanatok alatt körbeölelik ellenfeledet, és néhány további másodpercig, mint egy perzselő burok, izzanak körülötte. Bár a tolmokov-koktél hatása ekkor véget ér, ezt a rövid ideig tartó látványt senki nem képes elfelejteni, aki valaha már részesült benne. A tűzivadék pont ilyen látványt nyújt. Bár alakja túlságosan is emberi, a további részletek elnagyoltsága arra utal, nem evilági lénnyel van dolgunk. Az izzó, testét körülölelő könyörtelen forróságból bizony arra következtethetünk, a tűzivadék a tűz létsíkjáról származó anyagtalan teremtmény. Ha egyáltalán van idő következtetni, mikor a lény már - látszólag önvédelemből - rád is támadt. |
ANIMÁLT TŰZBESTIA (709. SZÖRNY) Bár kisebb tűzijátékhoz hasonlatos látványosság kíséri ennek a lénynek a közeledtét, mégsem ajánlom a túlzott bámészkodást ahelyett, hogy fegyvert ragadnál. A trollok termetével megáldott bestia büszkén viseli bajuszszerű, redős és íves szarvait, akár minden végtagjának végén ott éktelenkedő, hosszan elvékonyodó, éles karmait. Szüksége is van ezekre, ha harcra kényszerül. Állítólag ezek a bestiák a tűz létsíkjának őrei. Még Dornodon kovácsolta őket istenné emelkedésének hajnalán, hogy megvédje lángokkal borított birodalmát a többi isten potenciális haragjától. Már csak azt kellene kitalálni, hogy ezek az animált tűzbestiák hogyan kerülnek ebbe a bo'adhun vidékeken épült föld alatti labirintusba. Nos, erre reméljük idővel meglesz a válasz. A tűzbestiát csak FT-vel fogod megtámadni. |
HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY) A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
Erő: | 87 (128) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 55 (93) | Támadás: | 92 (97) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 55 (76) | Védekezés: | 116 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/33 év |
Egészség: | 59 (85) | Életpont: | 1547/2259 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2755/1263 | Pénz: | 6875 arany | Kép. pont: | 76 |
Tudatpont: | 90/11 | Pszi pont: | 297/934 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/13 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/31 | ütőfegyverek: | 49/7 (+7%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 35/78 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
254,95 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/19 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/12 | 2. nyomkövetés: | 59/21 | 3. mászás: | 25/9 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 43/96 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 13/4 | 6. gyógyítás: | 45/47 |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 29/61 | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 127/73 (+89%) | 11. taumaturgia: | 173/95 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 125/68 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 17/33 (+22%) | 17. pszi: | 29/75 (+4%) | 18. zárnyitás: | 4/29 (+2%) |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 3/10 | 21. bányászat: | 45/78 |
22. testépítés: | 91/92 (+16%) | 23. úszás: | 15/25 | 24. főzés: | 26/80 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 171 | |||
4. max. életpont: 1 | 11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (22,0) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (98,12,1) | méregsemlegesítés (#14) |
áldomás (#6) (62,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): 108. labirintus (238,94). tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 34, 35, 41, 42, 43, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1200, az összesen kapott pontszám: 166907. (összesen ölhető: 1200 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 41 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5582 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
611 | arany (#50) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronz nyakörv (#761) | 3 | denevér szimbólum (#140) | 5 | Éjvadász karma (#847) | |||
4 | hollókristály (#1102) | 1 | kaja (#2) | 17 | madártoll (#112) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tűzbimbó (#623) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 155 | víz (#27) |
251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|