267. forduló, 269. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 17. 12h:14'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,100] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+27 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 4. KP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 7. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 8. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy háló-csapda képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 345.]

* 9. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[151,100] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 32, gyógyulás: 171, összesen: +139 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [150,100] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hegyi góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hegyi góliát nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 75, gyógyulás: 80, összesen: +5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 511 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 2, gyógyulás: 25, összesen: +23 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a kék rothasztó fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 90 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 50, gyógyulás: 44, összesen: -6 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a fémrúd. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 4 szvó-ektoplazma, 2 igazgy. fülbevaló, 1 vas dobónyíl, 2 bot, 1 téfea-agy.
Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [149,101] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [80 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 7 1 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre
[148,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a gránitelementál testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 62, gyógyulás: 35, összesen: -27 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a nanda jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 roxati zárfalót (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [147,100] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion bébi közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az ekharion bébi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}


(Továbbmész...) [148,99] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [77 pontot használtál fel, van még 133.]

m 1 mozogsz északkeletre
[149,98] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Észreveszel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 118.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklahegyi Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve szutykos remák. A kalandmester int - itt az idő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a szutykos remák testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsttőrt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy ezüsttőrt 762 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy óriásféreg!

Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg bal oldalát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az óriásféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 24, gyógyulás: 18, összesen: -6 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roóklópjiushhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy rövid íjat 762 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinea. A feladatod a következő. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Sáfrányport szórsz a levegőbe, megzavarva az állatok szaglását. A falhoz lapulva haladsz, centiméterről centiméterre, minden árnyékot kihasználva. Így is csak a szerencsének köszönheted, hogy végigjutsz: a kutyák a terem túlsó végében összeverekednek, és az állatok többségének figyelme oda fordul. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy nandát.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda farkát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 23, gyógyulás: 36, összesen: +13 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlvelonhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rézpáncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes rézpáncélt 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-29 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [60 pontot használtál fel, van még 18.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
[150,98] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,99] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [17 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 8. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 9. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Mostantól használhatod a Feltételes pajzshasználat (FPH) parancsot! (ld. enc.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 11.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 405 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY)
A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel.

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

FELTÉTELES PAJZSHASZNÁLAT
Nahát, hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Mivel már gyakorló fegyverforgató vagy (a legmagasabb fegyverszakértelmed elérte a 36-ot), ezért képes vagy megtenni azt, hogy a pajzsodat úgy rögzíted a hátadon, hogy egyetlen mozdulattal elő tudd kapni csata közben. Persze ekkor a bal kezes fegyveredet eldobod, de sebaj, majd a csata után felveszed. Nyilván számtalan előnye lesz annak, hogy ezt így okosan kifundáltad! Egy kis gyakorlás után már tökéletes a mozdulat, csata közben is alkalmazni tudod majd.
Mostantól használhatod az FPH (pajzs) (szörny) parancsot. Ennek hatására, ha a megadott szörnnyel csatázol, közvetlenül a közelharc előtt automatikusan a bal kezedbe veszed a parancsban megadott pajzsodat, és azzal harcolsz. A csata után visszacseréled a pajzsot arra, ami korábban a bal kezedben volt. Összesen maximum 30 beállított FPH parancsod lehet. A paraméternélküli FPH parancs törli az összes kiadott FPH parancsodat,

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr kántora vagy. Papi hited: 205. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 61 (82) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 52 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 29 (41) Védekezés: 49 (54) Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 29 (41) Életpont: 763/1111 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 37 (49) Varázspont: 1153/819 Pénz: 100160 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 50/19 Pszi pont: 184/307 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 3257 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 616 TP-t kaptál. Jelenleg 2 663 841 TP-d van. A következő szinthez még 336 159 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, őrjáratozó katona, ryuku gólem. A 97. fordulódban 1300 arany került a bankszámládra. 1469 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/6
vágófegyverek: 21/31 ütőfegyverek: 36/9 (+8%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 25/74 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
149,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 206
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/44 (+6%) 2. nyomkövetés: 52/44 (+25%) 3. mászás: 16/91 (+12%)
4. csapdakészítés: 32/48 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/53 6. gyógyítás: 29/24
7. titkosírás: 2/85 8. felderítés: 22/10 9. szörnyidomítás: 3/39 (+11%)
10. teológia: 53/1 (+13%) 11. taumaturgia: 38/62 12. szerencsejáték: 4/89 (+10%)
13. versengés: 23/43 (+10%) 14. harcművészetek: 3/69 15. zene: 91/90 (+50%)
16. szörnyismeret: 13/20 17. pszi: 23/24 (+7%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 4/1 20. bányászat: 37/35 (+21%) 21. testépítés: 65/98
22. úszás: 1/81 23. főzés: 18/6 24. csapatmunka: 1/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (7,0) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve)
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1)
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 34.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 828, az összesen kapott pontszám: 104930. (összesen ölhető: 828 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2600 TU szükséges.)

Összsúly: 636.01 kg Megterheltség: 190%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csuklyavirág (#133) 1 ilkin érc (#232) 4 kaja (#2)
1 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70) 1 roxati zárfaló (#314)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

146 147 148 149 150 151 152 153
97
98
99
100
101
102
(147,100) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(148,99) Sheran rúnaköve, érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(148,101) ryuku ostromteknős (#362), kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 46. jellempróba, gránitelementál (#205), nanda (#224)
(149,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 39. jellempróba, érclelőhely, szutykos remák (#191), óriásféreg (#171), nanda (#224)
(149,99) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(149,101) arató csattanatok (#144)
(150,98) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba
(150,100) hegyi góliát (#244), mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), mutáns pók (#117), kék rothasztó (#421), érclelőhely
(151,100) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek