Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 29. 20h:49' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 21 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ryuku szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák nyakát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar íjász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Napsugár vigyorog kajánul. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szablya (ld. enc.) és 1 varkaudar látógömb. 1 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kilukasztod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar jobb karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy khór darázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a változatos morf jobb vállát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a változatos morf bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A változatos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 569 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az éltető morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY) Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
Erő: | 37 (53) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 30 (41) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 23 (32) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 24 (33) | Életpont: | 547/495 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (36) | Varázspont: | 663/80 | Pénz: | 1557 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 36/27 | Pszi pont: | 163/127 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6/35 | vágófegyverek: | 19/31 (+80%) | ütőfegyverek: | 27/72 (+5%) |
lőfegyverek: | 16/78 (+33%) | dobófegyverek: | 2/32 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
105,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128 |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/64 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 31/4 (+35%) | 3. mászás: | 8/56 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 24/64 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 1/40 | 6. gyógyítás: | 22/39 |
7. titkosírás: | 1/99 | 8. felderítés: | 8/42 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 2/10 |
10. teológia: | 16/20 (+21%) | 11. taumaturgia: | 17/50 | 12. szerencsejáték: | 3/14 |
13. versengés: | 12/92 | 14. zene: | 33/31 (+50%) | 15. szörnyismeret: | 13/20 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/44 | 18. vadászat: | 5/85 |
19. bányászat: | 30/67 | 20. testépítés: | 37/36 (+40%) | 21. főzés: | 8/83 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kobudera (#8) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | mérges pók (#20) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve) |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 63, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 522, az összesen kapott pontszám: 54440. (összesen ölhető: 534 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7894 TU szükséges.) |
Összsúly: 282.16 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 5 | madártoll (#112) | |||
24 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | remák szív (#264) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | 5 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vasvért (#164) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|