426. forduló, 428. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 23. 12h:09'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [368,9] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a harcos (ld. enc.), a törpe kovács (ld. enc.), a Lord Kovács József (ld. enc.), a dögkeselyű (ld. enc.), az ongóliant hadúr (ld. enc.), a zsoldoskatona (ld. enc.), a Maffiózó (ld. enc.), a láplidérc (ld. enc.), a fekete amőba (ld. enc.) és a greén örvény (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) nekrofun medált (ld. enc.), zan indukátort (ld. enc.), arany masszariasztót (ld. enc.), tünde íjat (ld. enc.), tünde nyilat (ld. enc.), Martian tekercsét (ld. enc.), aurach bőrt (ld. enc.), smaragdkövet (ld. enc.), ryuku köpenyt (ld. enc.) és ryuku buzogányt (ld. enc.). Az aranytermő erszény 67 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mérg. mihlanil nyíl elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 540.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

ek 503 363 4 t. energia kisütése: 503 363 4
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

367 368 369
8
9
10

[363,4] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Raia angyala volt. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy Thargodan tábort. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy rát-fát. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
[-3 TU.] [122 pontot használtál fel, van még 397.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy taalru jön feléd. {támadása: 47.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-59 varázspont.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru egyik lábát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a taalru fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 47 arany, egy pular kristály és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 86, gyógyulás: 108, összesen: +22 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást. {támadása: 33.} Rettegve, sikoltozva menekülsz. Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [60 pontot használtál fel, van még 337.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 227 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 336.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[368,9] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Banyapók közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók fejét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a Banyapók nyolcszemű fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 188, gyógyulás: 90, összesen: -98 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Night Buster lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár! {támadása: 44.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 48, gyógyulás: 96, összesen: +48 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy márvány drakón! {támadása: 52.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a márvány drakón csontos pofáját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a márvány drakón testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A márvány drakón beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 186, gyógyulás: 95, összesen: -91 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [367,8] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolból robbanások hangját hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 84, gyógyulás: 121, összesen: +37 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy márvány drakón! {max. életpontja: 621-685.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón bal szárnyát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {KCC:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a márvány drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 198, gyógyulás: 95, összesen: -103 ÉP}

Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Banyapók. {védettsége: 30 szúró, 70 vágó, 90 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 144 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A Banyapók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a Banyapók testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 230, gyógyulás: 124, összesen: -106 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. Dornodon szerzetese. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ősöreg góliát trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy sivatagi doareg. {ereje: 42.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.

(Továbbmész...) [366,7] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Találsz egy édesmohát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sharg, a Raepa, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ében halálhajcsár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 501-550.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 22, gyógyulás: 87, összesen: +65 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot. [209 pontot használtál fel, van még 127.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges zafír drakón kötött beléd. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+10.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a zafír drakón testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a zafír drakón jobb szárnyát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zafír drakón testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 236, gyógyulás: 84, összesen: -152 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. [30 pontot használtál fel, van még 97.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ef 47 511 energia fejlesztése 47
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 8, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 568 pontot. A következő körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY)
Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni.

ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL)
A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak.

MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY)
Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina!

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY)
Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

ZAN INDUKÁTOR (288. ÉPÍTMÉNY)
A Zan alkalmas építésre és rombolásra is, attól függően, hogy milyen kezekbe kerül. A Zan Indukátor kifejezetten az utóbbi felhasználási területre sorolható. Ez egy hatalmas, kőből épített toronyszerű konstrukció, különböző helyiségekkel az indukció megindításához szükséges varázskonstruktok számára. Az építkezés megkezdésekor szükséges, hogy a birtokodban legyen egy Zan, és hogy dombon, síkságon vagy bozóton álljál. Maga az építkezés az ÉP 288 <TVP> paranccsal történik, és minden 40 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 39 TVP-ért a munka semmit sem halad). A Zan Indukátor elkészítése embert próbáló feladat, teljes felépítéséhez 10000 TVP-t kell elkölteni. A Zan Indukátor elkészültekor a Zan birtokosának az adott mezőn ki kell adnia a H <zan sorszáma> 288 parancsot, 100 TVP-ért. Ekkor az Indukátor felső, nyitott részében egy hatalmas energiatároló gömb feszül ki, és egyúttal elhelyezésre kerülnek a szükséges varázskonstruktok (anyagtalan, de funkcionális energiakoncentrátumok) is. Ez a folyamat az "Indukálás", amely a Zan használójától minimum 35-ös taumaturgia szakértelmet és 300 varázspontot igényel. A lelki sokkot 80 pszi pont elköltése ellensúlyozza. Az energiatároló gömb kifeszítésétől kezdve a gömb szabadon tölthető az Induktor Töltés varázslattal, maximum 100 töltetig. A feltöltött gömböt a Zan birtokosa tetszés szerint kisütheti, bármilyen távolságból, a varázslatnál leírt módon. A megkötés csak annyi, hogy a tűzoszlopnak az Indukátor 60 mérföld sugarú körzetében kell lennie. A célmező minden esetben teljesen kiégett területté válik, minden épület, szörny, kalandozó és növény megsemmisül. Ha a varázslat használója a tűzoszlop továbbmozgatásával próbálkozik, 3 mérföldenként 5% esélye van, hogy a lángoszlop kikerül az irányítása alól, és ennek következményei beláthatatlanok.
[Megjegyzés: a Zan Indukátort bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 288 <TVP> paranccsal. Függetlenül a felszerelésedtől, annyi TVP-nyit fogsz rombolni, amennyit paraméternek megadtál. Minden 40 TVP-nyi rombolásnak van jelentősége, tehát 39 TVP-nyi rombolás semmit se számít. A ZIP mellett a hagyományos RM-et is használhatják, akik ismerik. A Zan Indukátor az Indukció végrehajtásától kezdődően hagyományos módon nem rombolható. Esetleg KT tagoknak érdemes egy Indukált torony energiamezőjét egy EK 10 288 paranccsal megtapogatni.]

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY)
A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj.

TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY)
A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY)
A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 427. fordulód.

Erő: 39 (47) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (47) Támadás: 43 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (36) Védekezés: 63 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 115/147 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 481/378 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1400/983 Pénz: 3158 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 82/17 Pszi pont: 157/551 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4153 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 251 TP-t kaptál. Jelenleg 4 418 848 TP-d van. A következő szinthez még 81 152 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5630 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 31/60 (+13%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 27/68 (+4%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
366,7 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/17 (+12%) 2. nyomkövetés: 87/50 (+20%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 20/9 (+22%) 5. csapdakészítés: 34/50 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 34/38 (+7%)
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 42/38 (+11%) 12. taumaturgia: 70/62 (+13%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 16/55 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 45/30 (+7%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 22/33 (+2%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 25/91 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 37/97 (+9%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/83
25. főzés: 27/25 (+11%) 26. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (990,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
vízlélegzés (#185) szemmelverés (#137) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 7 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390)
2 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2) 1 nyílpuska lövedék (#547)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
166 arany (#50) 4 arkog kő (#632) 1 borkonyó bibe (#312)
6 csalánvirág (#582) 10 ében toboz (#578) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kerek kő (#19) 28 mákrózsa virág (#56) 1 pular kristály (#239)
5 szárnyas hernyó (#69) 6 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

365 366 367 368 369
6
7
8
9
10
(366,7) sárkánybarlang (#620), Sheran oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), tündöklő szobor (#1587), édesmoha (#1478, belőle készíthető: #1479), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320)
(367,8) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), érclelőhely, Banyapók (#305), egy kobudera férfi
(368,9) Banyapók (#305), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek