128. forduló, 130. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 25. 12h:17'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,65] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 2 deus ex machinát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb kalandozókat támadod meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ef 1 506 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 247.]

a 125 2563 2 átadod a 125. tárgyat a 2563. kalandozónak (2 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 247.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza duzzadt hólyagját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megkarcolod a massza farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a massza fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a massza duzzadt hólyagját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza dermedt torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany, egy bőrsisak és egy rézpáncél. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 232.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[51,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy óriás patkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriás patkány nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás patkány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chara'din árnya felettünk lebeg. Ha békét akarsz, készülj háborúra! -DM " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,67] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke bal hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [53,67] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nem is állat, kész csoda,
Négy lába van meg tolla.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[54,67] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod az ork sámán testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sámán erszény (ld. enc.). 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [54,69] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[53,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 154.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a massza farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a massza zelt lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza zelt lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bronzhegyű nyíl, egy rézsisak, egy szent jogar (ld. enc.) és egy bumeráng. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [100 pontot használtál fel, van még 54.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[54,71] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


(Továbbmész...) [55,71] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Elérted Maad nyugati határát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 21.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 17 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 254/237 Jellem: jó (262) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 174/2 Pénz: 468 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/1
Eddig összesen 754 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 455 TP-t kaptál. Jelenleg 212 087 TP-d van. A következő szinthez még 47 913 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/96 (+1%) vágófegyverek: 14/33 (+27%) ütőfegyverek: 14/73
lőfegyverek: 17/33 (+12%) dobófegyverek: 4/98

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
55,71 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/22 2. nyomkövetés: 35/58 3. mászás: 10/11
4. csapdakészítés: 10/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42
7. titkosírás: 5/38 (+57%) 8. felderítés: 5/4 (+6%) 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 6/23 (+9%) 11. taumaturgia: 13/22 (+4%) 12. versengés: 3/78
13. zene: 4/58 14. szörnyismeret: 18/55 (+20%) 15. zárnyitás: 6/33
16. vadászat: 18/38 17. bányászat: 20/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 6 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 72.99 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 5 kaja (#2) 8 mérgezett tüske (#23)
1 mocsári penke (#148) 6 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bumeráng (#249) 2 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
4 kaktusztüske (#114) 1 púderkő (#119) 1 rézpáncél (#71)
1 rézsisak (#72) 1 sámán erszény (#650) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53 54 55 56
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(50,65) massza (#217)
(51,66) óriás patkány (#42), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár
(52,67) Leah rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, csontlepke (#746)
(53,67) pókvadász (#59), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), phua-kúp (#372)
(53,70) 35. jellempróba, phua-kúp (#372), massza (#217)
(54,67) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), Leah oltár, 37. jellempróba
(54,68) Tharr oltár, ork sámán (#345)
(54,69) drótszőrű pincsi (#22), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, 48. jellempróba
(54,71) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(55,71) Leah rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek