Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 20. 9h:08' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a garokk bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
hu 271 33 106 | hulladék: 271 33 106 |
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 13 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel súrolod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [76,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy északi aurach. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted az északi aurach fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kőkéssel néhányszor megcsapod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,61] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíbor szulfagor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel megvagdalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [73,61] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vadtroll fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [72,60] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ep 400 100 2 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
hu 104 | hulladék: 104 |
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [71,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 15 (16) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 242/214 | Jellem: | jó (219) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 149/2 | Pénz: | 240 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20/57 (+1%) | vágófegyverek: | 10/60 (+28%) | ütőfegyverek: | 14/73 |
lőfegyverek: | 16/48 (+8%) | dobófegyverek: | 4/98 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,60 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/78 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 30/20 (+33%) | 3. mászás: | 9/92 |
4. csapdakészítés: | 9/69 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 13/20 |
7. titkosírás: | 1/66 | 8. felderítés: | 2/91 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 5/47 | 11. taumaturgia: | 11/44 (+16%) | 12. versengés: | 3/33 (+9%) |
13. zene: | 4/14 | 14. szörnyismeret: | 16/3 (+24%) | 15. zárnyitás: | 6/33 |
16. vadászat: | 14/38 | 17. bányászat: | 18/75 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 16 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 46.38 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fabontó (#106) | 2 | fémrúd (#104) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | rézdarab (#70) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|