43. forduló, 45. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 20. 8h:59'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,15] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+155 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fkt 1264 felt. készítesz az 1264. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 169.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+26 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 164.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 136.]

ek 40 27 t. energia kisütése: 40 27
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 135 TVP-t. [-27 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+256 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 271.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 pirkitet. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hö - a kúp üres! A francba! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 256.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[87,14] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy harcias morf áll veled szemben.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a brutális morf bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a brutális morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 grifftoll kesztyűt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [87,13] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült arató csattanat. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lomha morf fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a brutális morf bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 keg gombát. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [87,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálos morf szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálos morf karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 mozogsz északra
[87,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár farkát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy acéldarázs. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 3 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[88,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy lomha morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lomha morf fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a lomha morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a változatos morf jobb első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a változatos morf fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A változatos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 eknozolt.

(Továbbmész...) [88,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy lomha morf.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a harcias morf bal vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 44 aranyat. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy acéldarázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [88,8] Belegyalogolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! A víz egy kicsit hideg. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ijedtedben hasra vágod, és halottnak tetteted magad. Hátha ez a szörny nem eszik dögöt. Nem mozdulsz, még a lélegzeted is visszafojtod... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy mágiamorfáló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[87,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hattyúkirály került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a hattyúkirály tollfedte szügyét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy mágiamorfáló. Amikor elhal a zaj, előmászol. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [86,10] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy brutális morf áll veled szemben.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A brutális morf lendületes ütése célt téveszt. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálos morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vízionár szemet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [85,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Elérted a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs keleti határát. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy védelmező morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a védelmező morf farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf egyik lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf egyik lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 tintát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 100.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve revitalizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! [30 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan zombi mester az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! (ld. enc.) Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 55.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Rájöttél, hogyan kell építeni fedett vermet. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 43.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 13.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

kt 2452 2 elkészíted a 2452. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen morf esszenciát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 17 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 14.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT)
A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea.

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 260 cm
IQ: 14 (37) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (26) Életpont: 394/132 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 (30) Varázspont: 281/139 Pénz: 14009 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 32/1 Pszi pont: 9/9 EFejl: 2
Eddig összesen 383 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 998 TP-t kaptál. Jelenleg 162 804 TP-d van. A következő szinthez még 17 196 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, quwarg harcos, élőholt sullár. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/23 vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 19/90 (+87%)
lőfegyverek: 13/91 (+60%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,10 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 92
Legfeljebb 7 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 17 időszaki: 17

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/17 (+33%) 2. nyomkövetés: 8/77 3. mászás: 4/12 (+7%)
4. csapdakészítés: 14/31 (+29%) 5. csapdaészlelés: 1/29 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/2 (+11%) 8. felderítés: 1/67 9. teológia: 2/6 (+14%)
10. taumaturgia: 2/70 (+40%) 11. zene: 1/1 12. szörnyismeret: 5/18 (+20%)
13. pszi: 1/24 (+124%) 14. vadászat: 5/18 15. bányászat: 4/64
16. főzés: 2/28 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 111, az összesen kapott pontszám: 11335. (összesen ölhető: 1212 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8208 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 32 kaja (#2) 20 kaktusztüske (#114)
1 manakristály (#500) 1 pszi kő (#248) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
2 bíbor morfplazma (#2450) 6 csuklyavirág (#133) 1 eknozol (#540)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fekete morfplazma (#2446)
1 grifftoll kesztyű (#1578) 4 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448) 4 narancs morfplazma (#2449)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 pirkit (#153) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 sullár hólyag (#168) 7 tinta (#101) 2 tüske (#22)
6 ubuk tüske (#131) 4 vízionár szem (#102) 1 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(85,10) kaffogó hebrencsek (#88), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), gumifa (#38), Sheran oltár, 25. jellempróba, quwarg felderítő (#299)
(86,10) Dornodon rúnaköve, 31. jellempróba, ryuku légiósok (#361), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618), nektoraf (#355)
(87,9) hattyúkirály (#776)
(87,11) sullárok (#101), grok-képződmény (#149), 43. jellempróba, acéldarázs (#140), bundás csirmáz (#93)
(87,12) sörényes ubuk (#89), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618)
(87,13) 34. jellempróba, arató csattanat (#144), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620)
(87,14) erszényes elkarog (#354), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), 24. jellempróba
(87,15) massza (#217)
(88,9) nyuhaj karbin (#110), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), acéldarázs (#140)
(88,10) 43. jellempróba, Sheran oltár, ryuku gárdisták (#360), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626)

Üzenet küldése a karakternek