10. forduló, 12. forduló, Forrás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 7. 11h:12'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4891
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

FORRÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,56] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mélységi grittang nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 2. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[103,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [104,56] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges sötét gnóm trófeát, és kiszedsz egy szürke rinocérosz trófeát. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [105,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis szürke rinocérosz trófeát, és kiszedsz egy ryuku gárdista trófeát. 878 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy malmot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [49 pontot használtál fel, van még 140.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Sötét van, de csak amíg a szemed meg nem szokja a félhomályt. Egy molnárlegény közelít feléd. Mosolygós arckifejezéséből ítélve jó emberismerő, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 ásót, 5 lapkorongot, 2 fűszertartót, 2 szuperkötelet, 1 mérleget, 2 fáklyát. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[106,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 9, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

(Továbbmész...) [107,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[109,55] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy manóodút. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gyilkos sallank karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [111,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manifesztátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 87.]

m 1 mozogsz északkeletre
[112,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 79.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113
52
53
54
55
56
57
(103,56) uzbány (#102), mély kút (#93), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(104,56) szürke rinocérosz (#346), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(105,55) ryuku gárdista (#360), malom (#1204), 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár
(106,56) uzbányok (#102), gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(107,55) süvítő rája (#113), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(108,55) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbány (#102)
(109,55) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, manóodú (#698), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, érclelőhely
(110,55) oltár, 48. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(111,54) Chara-din monolitja (#534), manifesztátor (#124)
(112,53) oltár

[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Felfedeztél egy csodák kútját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia bajnoka. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy Quttaqrua trófea, egy Fadabama trófea és egy Dakotuka trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Samuel X.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 25 arannyal jutalmazzák." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes lenne felkeresni Roóklóptúrhhum boltját. Az utolsó 1 aranyfaló ládikót most reklámáron lehet ott megvásárolni." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Felhívnám a figyelmedet a dal.kristálylándzsa nevű tárgyra. Ha harcról van szó, elsőrangú szúrófegyver, ami alig 118 hüvelyk hosszú, és mindössze 6 kilót nyom." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ölj gorombillát, mert mindig szenzációs zsákmányt: lapockacsontot találhatsz nála!" Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 12 varázspontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a gyémántsisak, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 cru formázó minta többletet jelez. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Minden tudás ott a fejedben az istenek eledele feltalálásához! Nem értem, miért nem cselekszel!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Innen keletre 63, délre 60 mérföldre néhány alpesi tehén bujkál." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 39.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Kakkvelmukksók boltjának raktáraiban még 1 szuper dobóhálót találhat az élelmes vásárló." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+12 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 162, délre 132 mérföldre van egy manóodú. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 23.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 22.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 148 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol.
Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni.

KARAKTERLAP

Forrás, egy fekete hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Ez a 11. fordulód.

Erő: 17 (31) Szint: 12 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 15 (21) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (22) Életpont: 323/329 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 13
Szerencse: 18 (32) Varázspont: 272/40 Pénz: 452 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 69 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 798 TP-t kaptál. Jelenleg 27 190 TP-d van. A következő szinthez még 5 810 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, ryuku gárdista, elit palotaőr.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -12.); vashegyű nyíl (#176) (13 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,55 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 112,53
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 192 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 9 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 (+1) 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 4 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 1
22. testépítés: 1 23. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9942,0) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 50, 51, 52, 67.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

Összsúly: 82.52 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 ásó (#34) 1 cru formázó minta (#300)
2 fáklya (#36) 2 fűszertartó (#210) 7 kaja (#2)
5 lapkorong (#80) 1 mérleg (#81) 6 sallank karom (#128)
2 szuperkötél (#209) 3 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
54
55
56
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), Samuel X. (5521. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek