Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:12' EZ A 816. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 817. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
kf 564 1373 560 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1373. tárggyal az 560. tárgyat |
kf 846 533 1369 | kézbeveszed/felveszed a 846. tárgyat az 533. tárggyal az 1369. tárgyat |
le 687 0 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat |
kf 527 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 220 73 243 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 326 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 shinai gömb, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 32 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1511, sebződés: 424, gyógyulás: 231, összesen: -193 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 329 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus bal első lábát. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy rókafarok. 7 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 28, gyógyulás: 70, összesen: +42 ÉP}
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: hh 1253 1133 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 5. KP: vv 261 157 0 | elmormolod a 261. varázslatot a 157. varázslatot |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 261 157 209 | elmormolod a 261. varázslatot a 157. varázslatot a 209. varázslatot |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 2750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vámpírölővel jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5014, sebződés: 12, gyógyulás: 385, összesen: +373 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 520 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 52 életpontot sebeztél. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a gothag döglidérc testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 13 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 68, gyógyulás: 39, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [239,10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy esthari vérszopó. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 417 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az esthari vérszopó jobb vállát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félrehajolsz, de az esthari vérszopó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az esthari vérszopó feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 34, gyógyulás: 207, összesen: +173 ÉP}
(Továbbmész...) [238,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy gothag döglidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 501 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal oldalát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc bal oldalát. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a gothag döglidérc bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csavart smaragd (ld. enc.). Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 13 491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 80, gyógyulás: 37, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 424 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 424 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő jobb oldalát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 517 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1978, sebződés: 121, gyógyulás: 210, összesen: +89 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a tleikan behemót testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a tleikan behemót termetes combját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 66 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). 15 892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 610, gyógyulás: 363, összesen: -247 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a manaelementál testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vámpírölővel jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2630, sebződés: 8, gyógyulás: 346, összesen: +338 ÉP}
v 198 233 18 | elmormolod a 198. varázslatot |
237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | |
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
[233,18] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy raaba-fát. Délnyugatra egy drakolder csatamező van. Északnyugatra egy csillagbozótos van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban.
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
232 | 233 | 234 | |
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 449 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ölész bal lábát. (4 támadással 401 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a sötét ölész testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 65, gyógyulás: 30, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 461 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd az ongóliant hadúr testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 85 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 8 920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 328, gyógyulás: 113, összesen: -215 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Cápafoggal megdöföd az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 87, összesen: +87 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 422 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 433 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 431 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc bal lábát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csápjával megérint a magnetikus praglonc. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 5, gyógyulás: 65, összesen: +60 ÉP}
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 449 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a titokzatos kroa örvénylő testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a titokzatos kroa testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a titokzatos kroa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 238, gyógyulás: 164, összesen: -74 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 2750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vámpírölővel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5415, sebződés: 13, gyógyulás: 191, összesen: +178 ÉP}
v 82 447 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 458 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug farkát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őshonos sziklozug fejét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az őshonos sziklozug fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Véres nyál csordul ki az őshonos sziklozug száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 10 353 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 163, gyógyulás: 51, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [234,16] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 443 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 265, gyógyulás: 170, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [234,15] Továbbra is dombság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Elenios oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szárnyaló halál. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [233,13] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő őshonos sziklozug mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 431 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug békés pofikáját. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod az őshonos sziklozug jobb oldalát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az őshonos sziklozug belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sziklozug comb. 10 932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 180, gyógyulás: 184, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [233,12] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homogén artikula. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 896 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homogén artikula testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a homogén artikula testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 71 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. (ld. enc.) 13 702 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 188, gyógyulás: 135, összesen: -53 ÉP}
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 3. BP: kf 688 689 690 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 690. tárgyat |
* 4. BP: kf 691 692 693 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 527 0 0 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 6. BP: kf 687 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat |
* 7. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
VASKARD (2084. TÁRGY) A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY) A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetően hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élő szövet alkotja testüket, de a mágia tette őket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnőtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj négy-öt varázslója az együttesen megidézett erők segítségével érzékeiket felerősítik, valamint újabb gyilkos tulajdonságokkal ruházzák fel őket. A tleikan behemótok első pillantásra humanoid alkatúnak tűnhetnek. Azonban ha közelebbről is megvizsgálod őket - ezt a túlélők senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergőznek - valószínűleg - a torkod felé. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
TITOKZATOS KROA (460. SZÖRNY) A dombvidékek titokzatos lakója ez a leginkább óriáskígyóra emlékeztető hüllő. Hosszáról homályos legendák keringenek, de konkrét számokkal még a roelaothi tudósok sem rendelkeztek, és egy idő után - érthető okokból, miután tudóscsapatuk megfeleződött - abba is hagyták az információgyűjtést erről a ragadozóról. A sok évszázadot megélt titokzatos kroa szinte állandóan összegömbölyödve fekszik a domboldalak napos lankáin, és bár úgy néz ki, lomhán sütkérezik ilyenkor, a látszat csalóka. Ha vadászni támad kedve, vagy az életét félti (vagy minden egyéb esetben, ha valaki a közelébe merészkedik), hihetetlen sebességre képes. Örvénylő mozgása még a legbátrabb szívű kalandozók lelkébe is félelmet képes ültetni. |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY) Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod! |
ARTIKULA BÉLHÓLYAG (927. TÁRGY) Ha legyőzöl egy homogén artikulát, és valamilyen éles szerszámmal bemetszed a jobb hátsó lába közelében a testét fedő gyapjas bőrt, az állat testébe nyúlva kiemelheted ezt a meglepően tiszta, gömbforma komponenst. Minden bizonnyal csak az moshatná le elkámpicsorodott arcodról a rárajzolódott undort, ha kiderülne: valami fontos dologra lehet az artikula bélhólyagot használni. |
Erő: | 60 (88) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 46 (73) | Támadás: | 104 (108) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 45 (55) | Védekezés: | 78 (87) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/31 év |
Egészség: | 47 (67) | Életpont: | 1512/2167 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 49 (85) | Varázspont: | 2515/90 | Pénz: | 25342 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 78/11 | Pszi pont: | 308/0 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 17/91 | szúrófegyverek: | 41/67 (+9%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 35/37 (+9%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -20.); mihlanil nyíl (#597) (21 -40.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (41 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
233,12 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 364,72 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/84 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 56/27 (+24%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 35/11 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 31/57 (+30%) | 6. csapdaészlelés: | 22/9 |
7. gyógyítás: | 37/54 | 8. titkosírás: | 4/4 | 9. felderítés: | 28/4 |
10. szörnyidomítás: | 9/14 | 11. teológia: | 128/28 (+111%) | 12. taumaturgia: | 143/65 (+122%) |
13. szerencsejáték: | 3/41 | 14. versengés: | 15/33 | 15. harcművészetek: | 6/42 |
16. zene: | 36/61 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 18/37 | 18. pszi: | 26/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 1/99 (-600%) | 20. vadászat: | 18/12 | 21. vitalitás: | 3/68 |
22. bányászat: | 36/41 (+20%) | 23. úszás: | 16/0 | 24. főzés: | 6/85 (+16%) |
25. csapatmunka: | 4/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), vércápa sámán (#281), tüskés gigaféreg (#256), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), Banyapók (#305), sötét ölész (#314), smaragd sárkány (#326), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), tleikan főbíra (#512), manaelementál (#290), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), mutáns bunthar (#398), csápos otagi (#395), Dl'orkhaugruk (#425) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 40 vp; taumaturgia: 46 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (341,1) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (98,25,2) |
áldomás II (#169) (643,1) | feltámadás (#168) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) |
Techiulan aurája (#261) | tűzmágia (#157) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186), méregfelhő II (#193), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | |
puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | háló (#186) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | vg'axtol torzító (#416) | fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
fürgülés (#92) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | fürgülés (#92) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
fürgülés (#92) | >> | gh'raiton ölész (#412) | fürgülés (#92) | >> | manaelementál (#290) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 564 1373 560, kf 846 533 1369, le 687, kf 527, vv 53 28 182, vv 165 188 71, vv 220 73 243, vv 64 72 224, hh 1099 745 841, hh 1101 1097 1534. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 704 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1166 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | nyílvessző (#108) | 18 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 2 | ezüstdarab (#326) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | óndarab (#85) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | sziklozug comb (#858) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 4 | xirnox szív (#213) |
232 | 233 | 234 | 235 | |
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|