Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 21. 16h:03' EZ A 623. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD 624. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 296 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 296. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 297 443 120 | elmormolod a 297. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: vv 182 184 137 | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 137. varázslatot |
h 248 3 | használod a 248. tárgyat |
fas 50 | felt. ásás 50 pontért |
kf 1734 | kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (97,107)-> 40 arany, -2 ÉP] 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 77-84.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. [szulfagor agyar ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 5 6 6 | mozogsz 5 6 6 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szárnyas koponya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 33 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Rodrig fejét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. A becsapódástól 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pásztorbottal eltalálod a Rodrig testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. {HD:} Agyartőrrel eltalálod a Rodrig testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A Rodrig vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar szablya [varkaudar szablya ládikóba-> (97,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 bátorság medálja (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. 3 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
v 367 396 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
vv 76 70 478 | elmormolod a 76. varázslatot a 70. varázslatot a 478. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 165 147 | bemész a 709. épületbe |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7800 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. {szintje: 4.} {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 111 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske bal oldalát. (4 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az aranyfecske fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany masszariasztó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 77, gyógyulás: 120, összesen: +43 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 29 aranyat.
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Továbbmész a város utcáján.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 110 127 | elmormolod a 198. varázslatot |
107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[110,127] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 129 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske fejét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske jobb oldalát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 66 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 85, gyógyulás: 83, összesen: -2 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 9 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 191, gyógyulás: 116, összesen: -75 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 36, gyógyulás: 104, összesen: +68 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 32, gyógyulás: 104, összesen: +72 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 102 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege jobb lábát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 232, gyógyulás: 123, összesen: -109 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (97,107)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 242, gyógyulás: 128, összesen: -114 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 117 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske testét. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 64 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 81, gyógyulás: 104, összesen: +23 ÉP}
hh 2210 392 2372 | használod a 2210. tárgyat a 392. tárgyat a 2372. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 19, gyógyulás: 102, összesen: +83 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy gázpajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 32, gyógyulás: 107, összesen: +75 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg póklábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a taalru herceg fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (96,108)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 44, gyógyulás: 106, összesen: +62 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró kosfejét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró jobb lábát. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 144, gyógyulás: 149, összesen: +5 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a márvány drakón farkát. (6 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón jobb szárnyát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 31, gyógyulás: 104, összesen: +73 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
im | imádkozol |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (96,108)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az 5 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 10, gyógyulás: 79, összesen: +69 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 351 369 781 | keresed a 351. szörnyet a 369. szörnyet a 781. szörnyet |
* 1. BP: bb 811 812 2 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (812 darabot) |
* 2. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. BP: vv 189 295 0 | elmormolod a 189. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 10 pontért |
* 7. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 8. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 9. BP: hh 1660 522 1534 | használod az 1660. tárgyat az 522. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kristályförgeteg bal oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A lény lehel egyet, és a következő másodpercben fagyvihar kezd tombolni. Hátad korcsolyapályává válik, bőröd összefagy. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kristályförgeteg testét. (9 támadással 1197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod a kristályförgeteg testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). (Tested törékeny:) Karmait felemelve, a kristályförgeteg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Húsod fagyott:) A kristályförgeteg meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) (Húsod fagyott:) A kristályförgeteg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. (Húsod fagyott:) Siralmas támadást intéz farkával a kristályförgeteg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 97 életpontot vesztettél. (Tested törékeny:) Kisebb sebet ejt a kristályförgeteg agyarával a testeden. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. (Ellenállsz mint az üveg:) A kristályförgeteg ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 30 arany. 20 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1833, sebződés: 278, gyógyulás: 361, összesen: +83 ÉP}
* 10. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
A BÁTORSÁG MEDÁLJA (1653. TÁRGY) Acélos tekintetű, duzzadó izomzatú, viccesen pózoló ember férfit ábrázol az érme, melyet egy hosszú láncon keresztül a nyakadba akaszthatsz. Bár a tárgy közönséges kinézete nem igazán utal rá, mégis rejlik benne némi mágia, mely leginkább akkor mutatja meg magát, amikor mérhetetlen bátorságra lesz szükséged. Ha a medált KF-eled, nem futsz el idő előtt a többszemélyes kalandok során lezajló küzdelmekből, minden ilyen csatában +2 harci körig bírod. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY) A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar... |
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
Erő: | 85 (125) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 71 (111) | Támadás: | 89 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 62 (84) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/51 év |
Egészség: | 61 (83) | Életpont: | 1619/1998 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 64 (103) | Varázspont: | 2908/824 | Pénz: | 26108 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 98/31 | Pszi pont: | 900/727 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 41/62 (+8%) | szúrófegyverek: | 33/57 (+6%) |
vágófegyverek: | 22/32 | ütőfegyverek: | 23/53 (+2%) | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | 35/96 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
109,127 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 124,105 |
Legfeljebb 29 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 | 2. nyomkövetés: | 132/2 (+46%) | 3. lopás: | 84/62 (+30%) |
4. mászás: | 27/12 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 48/38 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 169/34 (+36%) |
7. gyógyítás: | 43/58 (+12%) | 8. titkosírás: | 23/58 | 9. felderítés: | 38/63 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 18/61 | 11. teológia: | 161/18 (+57%) | 12. taumaturgia: | 128/3 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 22/16 (+12%) | 14. versengés: | 45/64 (+15%) | 15. harcművészetek: | 33/46 |
16. zene: | 68/45 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 84/90 | 18. pszi: | 86/2 (+74%) |
19. zárnyitás: | 29/95 (+12%) | 20. vadászat: | 33/28 (+24%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 41/40 (+19%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 7/50 |
25. főzés: | 35/96 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 7 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), kardszárnyú pockot (#152) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Folrang (#331), hattyúkirály (#776), sötét ölész (#314), Rém (#315), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
apró lidércfi (#930) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
helyreállítás (#398, 240 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
harci ösztönök (#490, 50 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (984,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis (#296) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
pszi-ernyő III (#297) | harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | mentálturbó (#478) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), élőholt pozdorja (#134), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467), fegyvertánc (#391), harci ösztönök (#490) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | harcias morf (#7619) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lomha morf (#7621) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | védelmező morf (#7622) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | domináns morf (#7624) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | éltető morf (#7625) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | brutális morf (#7620) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Ylgoroth (#332) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | északi tűzsárkány (#219) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség;) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60755. |
Az első Végzet Vermében 43 szintet teljesítettél. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
2. makró parancsai: be 560 1, be 560 2, be 560 3, be 560 4, be 560 5, be 560 6, be 560 7, be 560 8, be 560 9, be 560 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mithril (#352) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2768 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | bátorság medálja (#1653) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cápaölő tőr (#480) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | jégkristály (#593) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | pirkit (#153) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | pular kristály (#239) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 1 | szulfin (#676) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | védőkristály (#2240) | 1 | vizestömlő (#3) |
108 | 109 | 110 | 111 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|