Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 22. 12h:04' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a tesh alligátor jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tesh alligátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: p 123 0 0 | használod a 123. pszi képességet |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
vv 127 137 132 | elmormolod a 127. varázslatot a 137. varázslatot a 132. varázslatot |
p 120 | használod a 120. pszi képességet |
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. {GYD:} Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt sullár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem fejét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 33 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ek 531 | t. energia kisütése: 531 |
vv 182 184 76 | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 76. varázslatot |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
92 | 93 | 94 | 95 | |
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 165 147 | bemész a 709. épületbe |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
v 6 99 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 8 16 24 | mozogsz 8 16 24 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a halálos morf jobb oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A halálos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 56 életpontot vesztettél. A halálos morf farkával megérint. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 125 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (7 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a halálos morf bal első lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 64 életpontot vesztettél. A halálos morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 140 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 gernim balzsam. 14 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2444, sebződés: 671, gyógyulás: 455, összesen: -216 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a harcias morf jobb lábát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. A harcias morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a harcias morf jobb vállát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 17 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1538, sebződés: 163, gyógyulás: 291, összesen: +128 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf jobb hátsó lábát. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a lomha morf jobb első lábát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a lomha morf fejét. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lomha morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 sáfránypor és 8 angyalok gyűrűje. 15 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 231, gyógyulás: 247, összesen: +16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb lábát. (7 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a harcias morf fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a harcias morf testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 fekete gyöngy. 17 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 162, gyógyulás: 309, összesen: +147 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az éltető morf bal karját. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod az éltető morf jobb vállát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Nem sikerült az éltető morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod az éltető morf jobb lábát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az éltető morf jobb lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A mentális roncsolás 32 ép-t sebez. Az éltető morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 402, gyógyulás: 409, összesen: +7 ÉP}
lm 32 40 48 | mozogsz 32 40 48 |
lm 50 49 56 | mozogsz 50 49 56 |
lm 63 64 64 | mozogsz 63 64 64 |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 338 | varázslat tanulás: a 338. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (7 támadással 777 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-97 életpont.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 11 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 161, gyógyulás: 177, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. {max. életpontja: 73-84.} Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc nyakát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Karmaival a hegymélyi lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A hegymélyi lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 2 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a drakolich bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [93,64] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy lápi hajlékot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy téfea magoflux. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 137 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a hegymélyi lidérc bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmaival a hegymélyi lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 3, gyógyulás: 36, összesen: +33 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 2 183 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,63] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (30 ép-t sebezve). Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír fejét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (32 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. A hegymélyi lidérc karmai majdnem eltalálnak! A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy aranyfecske került az utadba. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 67, gyógyulás: 120, összesen: +53 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (30 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris nyakát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt tigris testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,65] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris fejét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Agyartőrrel eltalálod az élőholt tigris nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár farkát. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 801 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
ef 10 538 | energia fejlesztése 10 |
szk 353 352 765 | keresed a 353. szörnyet a 352. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: p 189 0 0 | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 10 pontért |
* 7. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 8. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 9. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
* 10. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
AZ ELME DOMINANCIÁJA (247. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalmának még tovább fejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -15-öt mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 20 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével és az Elme Hatalmával. |
EMLÉKTÖRLÉS (338. VARÁZSLAT) Az emléktörlés varázslattal kitörölhetsz egy korábban megtörtént eseményt annak a helyszínnek a múltjából, amelyiken éppen állsz. Kicsit konkrétabban ez a következőt jelenti: a mezőn álló épületek agresszorlistájából eltávolíthatod a legrégebbi bejegyzéseket. Az emléktörlés hatására a kérdéses (legrégebb óta ott álló) karakter üres helyett újra benépesítettnek találja majd az épületet. Az emléktörlés 50 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense 8 csepp tinta. Egy fordulódban csak egyszer használhatod. |
Erő: | 63 (99) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 59 (99) | Támadás: | 74 (78) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 48 (70) | Védekezés: | 101 (110) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/61 év |
Egészség: | 57 (79) | Életpont: | 1401/1488 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (90) | Varázspont: | 2236/88 | Pénz: | 13772 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 97/3 | Pszi pont: | 478/770 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 36/52 (+7%) | szúrófegyverek: | 30/14 (+9%) |
vágófegyverek: | 21/89 | ütőfegyverek: | *20/101 (+22%) | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | 31/29 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 36. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 124,105 |
Legfeljebb 96 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 | 2. nyomkövetés: | 104/99 (+31%) | 3. lopás: | 57/16 (+15%) |
4. mászás: | 18/95 | 5. csapdakészítés: | 43/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 145/68 (+24%) |
7. gyógyítás: | 34/63 (+12%) | 8. titkosírás: | 21/6 | 9. felderítés: | 33/59 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/61 | 11. teológia: | 94/46 (+117%) | 12. taumaturgia: | 102/42 (+1081%) |
13. szerencsejáték: | 15/59 (+12%) | 14. versengés: | 35/52 (+20%) | 15. harcművészetek: | 23/86 |
16. zene: | 48/28 (+49%) | 17. szörnyismeret: | 66/68 (+37%) | 18. pszi: | 52/4 (+8%) |
19. zárnyitás: | 26/98 | 20. vadászat: | 19/93 (+24%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 38/27 (+1%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 7/50 |
25. főzés: | 29/47 | 26. csapatmunka: | 5/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
sorvasztás (#102) | vámpirizáció (#1) (986,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | csapdaészlelés (#222) |
tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) | az elme hatalma (#123) |
szemmelverés (#137) | mágiadagály (#132) | nagyobb agypajzs (#120) | kí koncentráció (#69) |
pszi-ernyő (#64) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | áldomás (#6) (74,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi báró (#323) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | halálos morf (#7618) | Chara-din lesújt (#223) | >> | harcias morf (#7619) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | lomha morf (#7621) | Chara-din lesújt (#223) | >> | védelmező morf (#7622) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | mágiamorfáló (#7623) | Chara-din lesújt (#223) | >> | domináns morf (#7624) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | éltető morf (#7625) | Chara-din lesújt (#223) | >> | brutális morf (#7620) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | Ylgoroth (#332) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Ylgoroth (#332) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +66% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Kész: 1, 5, 6, 14, 16, 17, 18, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 119 TU. szükséges még: 31 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1174 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
283 | arany (#50) | 4 | bumeráng (#249) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mithril (#352) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | spiritusz (#170) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 18 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
14 | kaja (#2) | 4 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | kőszem (#304) | |||
6 | lidércesszencia (#1074) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | tüske (#22) | 11 | ugh méreg (#166) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|