21. forduló, 23. forduló, Kalythmos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 22. 12h:02'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4669
SZÁMLA : XXXX

KALYTHMOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,0] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.)

lm 4 5 3 mozogsz 4 5 3
A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. [4. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mirg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mirg farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. [5. PONT] Hirtelen egy mirget veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mirg tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van.
Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. [3. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. [2. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre.
[10 pontot használtál fel, van még 139.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen szöges bunkót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 119 elkészíted a 119. tárgyat
Begyűjtöttél 1 púderkövet. [6 pontot használtál fel, van még 105.]

se 25 segítesz: 25
Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.) [10 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 mozogsz nyugatra
[30,0] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a móleon nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a móleon testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 77.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 69.]

m 6 mozogsz nyugatra
[29,0] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tazunkaróka közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tazunkaróka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi száll szembe veled. (ld. enc.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 59.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 72 elkészíted a 72. tárgyat
Legyártottál 1 rézsisakot. [18 pontot használtál fel, van még 33.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[28,1] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő királygyík nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a királygyík bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

KIRÁLYGYÍK (26. SZÖRNY)
A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni.

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

KARAKTERLAP

Kalythmos, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 22. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 160 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 11 Életpont: 102/102 Jellem: jó (8) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 9 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 83 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 378 TP-t kaptál. Jelenleg 2 341 TP-d van. A következő szinthez még 1 659 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, pókvadász.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -);
28,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1370 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 7 3. gyógyítás: 11
4. zene: 1 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 4
7. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer)
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 785), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9) 1 * fúvócső (#20)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 parittya (#18) 1 * tüske (#22)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 * furulya (#233) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37)
1 fémrúd (#104) 1 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 12 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 9 smirglilevél (#29)
11 sünmedve tüske (#14) 2 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 27.97 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 rézdarab (#70) 10 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 királygyík bőr (#44) 6 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 1 púderkő (#119) 1 rézsisak (#72)
1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29 30 31 32
-1
0
1
2
(28,1) mély kút (#93), 3. jellempróba, királygyík (#26)
(29,0) olvasztókemence (#86), érclelőhely, tazunkaróka (#81), zombi (#49)
(30,0) móleon (#68), világítótorony (#156)
(31,0) a 11. labirintus bejárata, mirg (#75)

Üzenet küldése a karakternek