212. forduló, 214. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 14. 13h:52'
EZ A 886. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
887. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,110] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 367. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ghalláért!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Teli tüdőből elordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 40 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 895 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 2 VP-t.]

hh 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 21 VP-t.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 50 VP-t.]

ek 7 5 8 t. energia kisütése: 7 5 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 csapdaészlelés.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 252.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy velociraptor {egyik sebzési módja: 2x 3d8+11.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Üsd, vágd, nem apád!" 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy velociraptor támad rád. {támadása: 64.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Lejárt az időd!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 manakristályt. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb velociraptor támad meg. {védettsége: 44 szúró, 33 vágó, 59 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Nem fog fájni!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a velociraptor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb hadroszaurusz támad meg. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz fejét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Búcsúzz az életedtől!" 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Találsz nála 5 vízionár szemet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy tyrannoszaurusz rex támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "A PÖRÖLY nevében!" 16 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy velociraptor! {védettsége: 44 szúró, 33 vágó, 59 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Itt a megváltód!" 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a velociraptor fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 mutáns csontot. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy hadroszaurusz támad rád. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Ez egy jó nap a halálra!" 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz fejét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy hadroszaurusz. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hadroszaurusz jobb első lábát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 quwarg tojást. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy hadroszaurusz! {egyik sebzési módja: 1x 2d10+11.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz bal első lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Lejárt az időd!" 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hadroszaurusz testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb velociraptor támad meg. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+11.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor nyakát. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Gyere és halj meg!" 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor farkát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a velociraptor bal lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a velociraptor fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Vajon hol szerezhette? Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 364 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 2 VP-t.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. Semmi fényt nem látsz odabent. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 5 VP-t.]

lm 7 5 905 mozogsz 7 5 905
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hopsz, a járat hirtelen véget ér. A kétoldalról beomlott falak mögött továbbvezető járat sejlik. Ahhoz azonban túl kicsi a lyuk a kövek között, hogy átpréselhesd magad. [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Gyere és halj meg!" 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy vaskulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [56 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 56 VP-t.]

lm 12 901 14 mozogsz 12 901 14
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT] Hirtelen egy élőholt sullárt veszel észre magad előtt. {támadása: 22.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 23 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 24 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Piciny terembe lépsz. Valamikor díszes lakószoba lehetett. Törött ágyak állnak a falak mellett, a másik oldalon pedig egy dézsa darabjai fekszenek. A padlón jól megállapítható, merre folyt belőle az őt valaha színültig töltő vörös lé. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs és 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 36 VP-t.]

lm 16 18 23 mozogsz 16 18 23
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Itt a megváltód!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ezt kapd ki!" 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Üres szobába lépsz. A falakon polcok sorakoznak, rajtuk pókháló fedte edények. Azért a földre is jutott belőlük! Éles szélű darabjaik a szoba egész padlóját betöltik. Jobb is, ha nem lépsz beljebb! [16. PONT] Hamarosan egy varkaudar bajnokot pillantasz meg. {támadása: 24.} Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elüvöltöd magad: "Ezt kapd ki!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 3 varkaudar pálinkát és 1 nagy aranykulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Teszel egy kört a látógömbben is látott folyosókarikában. Nem érte meg erre jönni, semmit nem találsz, a hely semmivel sem több, mint az eddigi romos járatok. [18. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! {max. életpontja: 66-71.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Búcsúzz az életedtől!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar pálinkát.
Elágazás! [19. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt sullár van előtted! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Búcsúzz az életedtől!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! {támadása: 30.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Ez egy jó nap a halálra!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar behemót az. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Ghalláért!" 23 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Talán ez a labirintus legdíszesebb hálóterme. Középen, néhány talpalattnyi kiemelkedő padlólap közepén, jókora trónus áll, most - szerencsére - üresen. Nem szívesen lennél itt, amikor az uralkodó teljes pompájában elfoglalja azt. [23. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. {max. életpontja: 66-71.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. {támadása: 9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vark. pecsétgyűrű (ld. enc.), 1 elit csatavért (ld. enc.), 40 arany és 2 varkaudar pálinka. Gyorsan kiüríted a ládát.
[77 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 77 VP-t.]

lm 26 31 33 mozogsz 26 31 33
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar bajnok lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Ismeretlen fegyvert szorongat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A terembe lépve az első, amit felfedezel, a dulakodás nyomai! Ja nem, mégsem, csupán egy étkezőről van szó, ahol a varkaudarok, hogy-is-mondjam, duhajkodtak! Kiömlött boroskupák, varkaudar pálinkásflaskák árulkodnak arról, mi is volt jókedvük okozója. A középen elnyúló hosszú asztal körül felborult székek arra utalnak, sietve kellett elhagyniuk a helyiséget. [26. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 varkaudar pálinka. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [56 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 56 VP-t.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 2 VP-t.]

bb 1110 1 beraksz a bankba az 1110. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 10, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a haragvó pegazus. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 49 (68) Szint: 34 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (61) Támadás: 64 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (38) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 158/160 év
Egészség: 27 (44) Életpont: 905/905 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 23
Szerencse: 29 (49) Varázspont: 1154/160 Pénz: 16207 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 32/5 Pszi pont: 157/110
Eddig összesen 2330 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 637 TP-t kaptál. Jelenleg 5 046 641 TP-d van. A következő szinthez még 453 359 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, kisebb quwarg isten, Dögvész. A 207. fordulódban 38030 arany került a bankszámládra. 38222 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 33/6 (+6%) vágófegyverek: 17/83 (+81%) ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: 30/91 (+10%) dobófegyverek: 19/44 (+42%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
112,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/63 (+300%) 2. nyomkövetés: 57/37 3. mászás: 9/75
4. csapdakészítés: 27/47 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/85 (+1118%) 6. gyógyítás: 32/19
7. titkosírás: 3/9 8. felderítés: 18/65 (+300%) 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 37/38 (+24%) 11. taumaturgia: 56/5 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/17
13. versengés: 10/13 14. zene: 2/2 15. szörnyismeret: 17/90
16. pszi: 20/88 (+24%) 17. zárnyitás: 5/45 (+300%) 18. vadászat: 12/5
19. bányászat: 18/3 20. úszás: 2/36 21. főzés: 12/48 (+11%)
22. ordítás: 32/14 (+28%) 23. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 330
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 191, az összesen kapott pontszám: 27195. (összesen ölhető: 1146 )
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 709.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2) 3 tinta (#101)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 elit csatavért (#295)
1 fekete gyöngy (#99) 1 kis aranykulcs (#240) 1 manakristály (#500)
1 megsemmisítő (#1540) 4 mutáns csont (#331) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 quwarg tojás (#360) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 varkaudar lándzsa (#224) 26 varkaudar pálinka (#1137) 5 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113
109
110
111
(112,110) a 134. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg nagymester (#214), velociraptor (#161), hadroszaurusz (#162), tyrannoszaurusz rex (#160), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek