148. forduló, 150. forduló, Barakis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 28. 12h:07'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4161
SZÁMLA : XXXX

BARAKIS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 5 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 xirnox szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 224 98 73 eladod a 224. tárgyat a 98. tárgyat a 73. tárgyat
Eladtál 2 varkaudar lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 1562 71 65 eladod az 1562. tárgyat a 71. tárgyat a 65. tárgyat
Eladtál 1 Métely páncélját. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 249 327 190 eladod a 249. tárgyat a 327. tárgyat a 190. tárgyat
Eladtál 1 bumerángot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mérg. vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 351 138 166 eladod a 351. tárgyat a 138. tárgyat a 166. tárgyat
Eladtál 1 tolmokov-koktélt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 41 ugh mérget. 82 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 396 170 30 eladod a 396. tárgyat a 170. tárgyat a 30. tárgyat
Eladtál 18 álomport. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 46 spirituszt. 46 aranyat kaptál.
Eladtál 11 varányszemet. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 2 30 megveszed a 2. tárgyat 30
Vásároltál 30 kaját. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 94 20 megveszed a 94. tárgyat 20
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 bronzhegyű nyilat. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 108 50 megveszed a 108. tárgyat 50
Vásároltál 50 nyílvesszőt. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,45] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint M.C. Silverhand. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 298.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 252 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 296.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. A mellúszást (fej víz alá dugása nélkül!) gyakorlod. Egyre nagyobb távot vagy már képes megtenni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 256.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. A mellúszás már nem okoz gondot, most a hátúszást próbálod. Hah! Hiszen ez még könnyebb! Élvezettel úszod körbe a tavat. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[139,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Xantorg lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a halálhozó nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 360 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 157.]

be 178 bemész a 178. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 5 12 16 mozogsz 5 12 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 18 21 24 mozogsz 18 21 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 31 34 38 mozogsz 31 34 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 46 50 51 mozogsz 46 50 51
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 154.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-13 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 23, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a spagulár. 3 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Barakis, egy barna hajú, barna szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 173 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 22 (23) Agresszió: 6 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 39 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 24/25 év
Egészség: 18 Életpont: 249/73 Jellem: gonosz (452) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 230/1 Pénz: 288 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/5 Pszi pont: 108/225
Eddig összesen 712 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2722 TP-t kaptál. Jelenleg 339801 TP-d van. A következő szinthez még 199 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Tguarkhan, varkaudar felderítő. A 140. fordulódban 4146 arany került a bankszámládra. 4146 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/97 (+3%) ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: *20/102

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
137,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/26 2. nyomkövetés: 24/35 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/36
7. gyógyítás: 17/45 8. titkosírás: 11/19 9. felderítés: 10/85
10. szörnyidomítás: 3/78 11. teológia: 17/46 (+7%) 12. taumaturgia: 17/3 (+17%)
13. versengés: 3/32 (+18%) 14. zene: 8/12 15. szörnyismeret: 13/42
16. pszi: 21/99 (+1%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 6/5
19. bányászat: 6/45 20. úszás: 3/50 (+80%) 21. főzés: 11/73 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) mágiatörés (#35) >> mélységi grittang (#103)
lángcsóva (#31) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 29 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 álompor (#396) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 Métely páncélja (#1562)
1 rákpajzs (#98) 1 rézpajzs (#73) 1 rézpáncél (#71)
46 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 41 ugh méreg (#166) 11 varányszem (#30)
2 varkaudar lándzsa (#224) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
173 arany (#50) 25 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331)
47 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 2 sötét tekercs (#535)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(137,46) az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720)
(138,45) garokkok (#73), Chara-din monolitja (#534), oltár, halálhozó (#419), varkaudar felderítő (#7133)
(139,45) manaelementál (#290), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek