341. forduló, 343. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 30. 22h:22'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,71] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tesh alligátor nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tesh alligátor testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a tesh alligátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 474.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 454.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 454.]

p 115 2 használod a 115. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-konverzió pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 2 Tudatpontot. [-100 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 434.]

vv 26 165 53 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]

vv 24 28 127 elmormolod a 24. varázslatot a 28. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 422.]

vv 224 364 elmormolod a 224. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 420.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 549 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 420.]

m 8 7 4 mozogsz északra, északnyugatra, délre
[127,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mocsári ácsorgó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 28.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mocsári ácsorgó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny megtipor. 43 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálhasadékot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mocsári ácsorgó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 237-246.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mocsári ácsorgó testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mocsári ácsorgó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [126,70] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mocsári ácsorgó lehet. {támadása: 28.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsári ácsorgó testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 51 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 59, gyógyulás: 2, összesen: -57 ÉP}

Találsz egy gyíkfű csomót. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 402.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[126,71] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nómenklatúra. {védettsége: 36 szúró, 23 vágó, 47 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [127,71] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy láplidérc. {egyik sebzési módja: 2x 1d4+5.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [128,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy xirnox. {max. életpontja: 83-88.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a xirnox lila hasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox lila hasát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a xirnox testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 384.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[128,72] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. {max. életpontja: 111-120.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [128,73] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [128,74] Kisebb hegyek emelkednek itt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 366.]

m 2 mozogsz keletre
[129,74] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy trosnyogó szakóca formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 360.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 350.]

flh 12 549 felt. lőfegyver haszn. 12 az 549. tárggyal
Ok, FLH 12 549 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 6 12 12 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 6 13 13 mozogsz 6 13 13
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Megbotlasz valamiben: 6 ragasztó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mágiamorfáló van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d8+11.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló fejét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A mágiamorfáló leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a mágiamorfáló megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 szárnyas hernyó. 3 263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 203, gyógyulás: 5, összesen: -198 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [13. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 16 16 36 mozogsz 16 16 36
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harcias morf. {max. életpontja: 607-626.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 67 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a harcias morf jobb lábát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 aenouth ködkürt. 4 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 104, gyógyulás: 8, összesen: -96 ÉP}

Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [36. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [3. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 36 mozogsz 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 5 30 30 mozogsz 5 30 30
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [24. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Hirtelen egy harcias morfot veszel észre magad előtt. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 133 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a harcias morf jobb lábát. (7 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf fejét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a harcias morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 8 spiritusz. 4 138 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 218, gyógyulás: 18, összesen: -200 ÉP}

Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 55. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[7 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 58 58 63 mozogsz 58 58 63
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [56. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf jobb karját. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb lábát. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 66 életpontot vesztettél. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf bal lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a harcias morf jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A harcias morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 135 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 sáfránypor. 4 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 333, gyógyulás: 14, összesen: -319 ÉP}

Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 199 életpontot vesztettél. Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [1 pontot használtál fel, van még 326.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+440 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

125 126 127 128 129 130
68
69
70
71
72
73
74
75
(126,69) mocsári penke (#148), mocsári ácsorgó (#774)
(126,70) mocsári ácsorgó (#774), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(126,71) nekrofun (#173), nómenklatúra (#158)
(127,70) mocsári ácsorgó (#774), a 277. labirintus bejárata, halálhasadék (#2437)
(127,71) tesh alligátor (#353), láplidérc (#352), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(128,71) xirnoxok (#122), mocsári penke (#148)
(128,72) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(128,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(128,74) a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely
(129,74) a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 18. többszemélyes kaland, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[129,74] Továbbra is síkságon vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy trosnyogó szakóca egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

[0 pontot használtál fel, van még 326.]
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

lm 63 mozogsz 63
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

lm 64 64 mozogsz 64 64
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Egy körben csak egyszer használhatod (kivéve kiteleportálásra)! [0 pontot használtál fel, van még 326.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 549 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Dobogó szívvel indulsz előre. Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

t 281 támadod a 281. szörnyet
FT 281 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

lm 29 26 mozogsz 29 26
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Ajjaj! Az oktatóból csak néhány csontot találsz. Úgy látszik, a homárt nem etették elég rendszeresen. [29. PONT.] Hirtelen egy vércápa sámánt veszel észre magad előtt. {támadása: 27.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 18]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 1 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[98 pontot használtál fel, van még 223.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 41 1 mozogsz 41 1
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Hoppá! Egy titkos kamrát találtál! Remélhetőleg nem zavarja a helyieket, hogy körülnézel itt egy kicsit. [41. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 120 arany, 1 era formázó minta, 12 polip szívóka, 2 pular kristály és 1 szopókő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Elhagyod a sportkomplexumot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[96 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

ef 40 543 energia fejlesztése 40
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 12, 16.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 482 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 Támadás: 40 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 70 (76) Menekülés: 35 % Életkor: 109/340 év
Egészség: 31 Életpont: 816/656 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (1) Varázspont: 776/70 Pénz: 9011 arany Kép. pont: 61
Tudatpont: 90/61 Pszi pont: 157/178 EFejl: 30
Eddig összesen 4336 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 099 TP-t kaptál. Jelenleg 4 465 955 TP-d van. A következő szinthez még 34 045 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos, Thargodan mágus. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 7196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/89 (+5%) ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 31/67 (+6%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 36/28 (+2%) lőfegyverek: 33/74 (+2%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -25.); szent nyílp.lövedék (#549) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
129,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 8 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/85 (-300%) 2. nyomkövetés: 59/83 3. mászás: 19/89
4. csapdakészítés: 25/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/97 (-294%) 6. gyógyítás: 58/78
7. titkosírás: 5/64 8. felderítés: 19/98 (-283%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 45/15 (+18%) 11. taumaturgia: 38/28 (+17%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 44/58 (+37%) 15. pszi: 25/68 (+3%)
16. zárnyitás: 1/39 (-300%) 17. vadászat: 14/61 18. vitalitás: 5/53
19. bányászat: 36/80 (+1%) 20. úszás: 10/54 21. főzés: 14/80
22. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 60, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16, 18, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 107 TU. szükséges még: 63 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2155 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 27 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367) 1 * varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
2 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
14 ezüsttollú nyíl (#363) 19 nyílpuska lövedék (#547) 56 * szent nyílp.lövedék (#549)
31 tüske (#22) 35 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
22 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
2 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku kesztyű (#690) 2 tankány karom (#237)
Övek
2 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 csontamulett (#711) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 mászó-karperec (#392) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
52 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
23 fűszertartó (#210) [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 96]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 40 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 84]
19 sullár hólyag (#168) [bennük 133 csepp spiritusz (#170), fér még: 247]
11 szent kehely (#257) [bennük 53 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 57]
26 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 312]
6 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 90]
5 zöld üveg (#82) [bennük 100 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
2 aenouth ködkürt (#1554) 9 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504)
8 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
4 destabilizátor (#1275) 12 deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576) 2 furulya (#233)
7 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
39 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 12 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 22 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
12 rum (#1419) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szopókő (#259) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 térhajlító kavics (#1539) 12 varázskő (#305)
2 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661) 9 álompor (#396)
1 amniosz (#203) 26 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733)
45 csillezsályalevél (#1253) 97 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 dlathog kőzet (#829) 5 dözmöng szív (#122) 28 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 1 era formázó minta (#418) 3 etra hályog (#712)
48 ezüstdarab (#326) 3 fokhagyma (#403) 8 galachmit (#310)
30 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 113 gyöngymangó (#135)
4 halcsont (#390) 4 hibátlan tűzopál (#1642) 2 holdbőr (#1236)
11 hollókristály (#1102) 7 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégkristály (#593) 30 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205)
16 khatiszon kristály (#2322) 41 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
3 lótuszvirág (#447) 550 madártoll (#112) 35 magszim bél (#103)
2 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659) 3 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 118 pirkit (#153) 16 polip szívóka (#391)
44 pular kristály (#239) 46 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)
8 rakolits por (#669) 15 ramit kő (#226) 25 remák szív (#264)
6 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 15 rókafarok (#124)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smaragdkő (#678)
1 smirglilevél (#29) 54 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
32 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 19 Thargodan esszencia (#328)
10 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 1 varkaudar tekercs (#653)
57 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 265.11 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16)
2 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
$153 mákrózsa virág ($56) 2 rejtőköpeny (#277) 32 rókafarok (#124)
1 ryuku mellvért (#689) 50 sallank karom (#128) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 arx formázó minta (#298) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
5635 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
$1037 csontkulcs ($74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 779 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
926 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) $7382 purifikátor háj ($269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) $64 tolmokov-koktél ($351) $1030 vámpírfog ($1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101) 1 tudás gyöngye (#522)
1 tükör (#43) 5 tüske (#22) 1 varázskő (#305)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
126 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 alligátorbőr (#661)
1 era formázó minta (#418) 2 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
4 khatiszon kristály (#2322) 12 polip szívóka (#391) 2 pular kristály (#239)
2 sáfránypor (#211) 8 spiritusz (#170) 3 sullár hólyag (#168)
6 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókő (#259) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130
73
74
75
(129,74) a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 18. többszemélyes kaland, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619), vércápa sámán (#281)

Üzenet küldése a karakternek