197. forduló, 199. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 23. 10h:18'
EZ A 199. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
200. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,68] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ameeko. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

m 2 mozogsz keletre
[101,68] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 31 tüskét. [37 pontot használtál fel, van még 321.]

dd 94 237 191 eldobod a 94. tárgyat a 237. tárgyat a 191. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. Elhajítasz 2 tankány karmot. Elhajítasz 1 aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

dd 158 396 180 eldobod a 158. tárgyat a 396. tárgyat a 180. tárgyat
Elhajítasz 1 ezüst karkötőt. Elhajítasz 7 álomport. Elhajítasz 1 ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

ek 7 8 28 t. energia kisütése: 7 8 28
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+28 felderítés.) [-28 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 2 4 8 mozogsz 2 4 8
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.]
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. {támadása: 31.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 216 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 251, gyógyulás: 4, összesen: -247 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 269.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 9 mozogsz 9
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[7 pontot használtál fel, van még 262.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 11 mozogsz 11
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 241.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 12 mozogsz 12
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Hamarosan egy varkaudar bajnokot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 220.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 16 mozogsz 16
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar íjász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 78, gyógyulás: 12, összesen: -66 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 199.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 17 mozogsz 17
Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! (ld. enc.) Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 14 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 239 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 120 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 880 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 359, gyógyulás: 0, összesen: -359 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.)
[14 pontot használtál fel, van még 165.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 18 26 1 mozogsz 18 26 1
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-288 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar hadúr van előtted! (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 21 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [25. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 borostyán függő és 1 ezüst karkötő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 tüskét. [151 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 24, 3.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY)
Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz!

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 19 (23) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 25 Életpont: 589/333 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 429/0 Pénz: 2578 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 50/1 Pszi pont: 36/29
Eddig összesen 2182 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 392 TP-t kaptál. Jelenleg 1 301 447 TP-d van. A következő szinthez még 98 553 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, molgan. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5391 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 14/91 (+39%) vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/98 (+3%) lőfegyverek: 27/47 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
101,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/20 2. nyomkövetés: 37/5 (+4%) 3. mászás: 9/72
4. csapdakészítés: 17/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/71 (+27%) 6. gyógyítás: 48/2
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 36/72 (+2833%) 9. szörnyidomítás: 6/82
10. teológia: 22/74 (+3%) 11. taumaturgia: 17/73 (+23%) 12. harcművészetek: 3/20
13. zene: 2/32 14. szörnyismeret: 17/58 15. pszi: 6/18 (+3%)
16. vadászat: 13/55 17. vitalitás: 5/15 18. bányászat: 27/92
19. főzés: 2/28 20. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (0,20) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 66, 170, 187, 189, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 207 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 10 orgyilkos tőr (#225)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 7 nyílpuska lövedék (#547)
$1 nyílvessző ($108) 40 * tüske (#22) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 tolmokov-koktél (#351) 7 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 2 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 2 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 2 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 18]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 80]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 83 csepp ugh méreg (#166), fér még: 121]
4 vizestömlő (#3) [bennük 62 korty víz (#27), fér még: 18]
3 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 20]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 6 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 40 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 21 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykristály (#675)
1 smaragd kulcs (#241) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 5 amniosz (#203) 20 aurach fog (#657)
43 borkonyó bibe (#312) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733)
35 csillezsályalevél (#1253) 67 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 12 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
2 elf csont (#664) 19 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 13 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403)
2 fülemüle agyar (#267) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
10 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 3 kőszem (#304)
10 lidércesszencia (#1074) 334 madártoll (#112) 19 magszim bél (#103)
1 Morgan kristálya (#659) 5 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 57 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
8 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
5 ramit kő (#226) 1 raptor karom (#281) 4 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 30 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 3 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151)
4 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 Tiume batyuja (#660) 11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
23 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 148.59 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16)
3 esszenciakristály (#350) 18 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
139 mákrózsa virág (#56) 15 rókafarok (#124) 50 sallank karom (#128)
1 tyrex csont (#280) 3 vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
2 tankány karom (#237) 3 tinta (#101) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
500 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 nyílvessző (#108)
3 ragasztó (#83) 31 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
67
68
69
(101,68) epokitféreg (#147), a 189. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar bajnok (#190), varkaudar íjász (#687), varkaudar varázsló (#271), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek