137. forduló, 139. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 24. 14h:03'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,87] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szürke rinocérosz fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-56 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-56 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 1 VP-t.]

dd 396 104 47 eldobod a 396. tárgyat a 104. tárgyat a 47. tárgyat
Elhajítasz 1 álomport. Elhajítasz 1 fémrudat. Elhajítasz 1 surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kb 179 8 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

bb 74 1113 152 beraksz a bankba a 74. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 csontkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 6 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

f 179 56 kísérletezel a 179. tárggyal az 56. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell buggyantott tojást készíteni! (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 1 VP-t.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. (Fiatalodtál 3 évet.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 243.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy szubreális vámpír jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[75,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 1 VP-t.]

jlk 1012 jelszó kimondása 1012
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza csöpögő potrohát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 076 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor (ld. enc.), 2 ezüst nyaklánc és egy bőrsisak. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 3 VP-t.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Fából lettem én, szalmából,
De egy porcikám se lángol.
[5 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[76,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 93 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [77,83] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a törpemammut testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a törpemammut bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,83] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 3 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[79,83] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy surranó kígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a surranó kígyó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nektoraf bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 2 VP-t.]

be 38 bemész a 38. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 165. Kapsz 1 VP-t.]

lm 3 5 8 mozogsz 3 5 8
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontkés. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász varkaudar az. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [*] és 1 bőrpáncélt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontkés. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. [36 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 7 VP-t.]

dd 7 12 51 eldobod a 7. tárgyat a 12. tárgyat az 51. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. Sajnos nincs nálad csontszurony. Sajnos nincs nálad bőrpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 10 13 1 mozogsz 10 13 1
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 24 arany, 1 arany karperec (ld. enc.) és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [13. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt [*] és 2 aranyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [*], 1 ezüst kulcsot, 1 bőrpáncélt [*] és 1 bakkura csizmát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Itt raboskodik Kankalin. Gyorsan kiszabadítod, mire hálásan a nyakadba borul. Biztosítod, hogy Lord Kovács már nagyon aggódik érte. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [6. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [84 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 16 VP-t.]

ek 503 64 87 t. energia kisütése: 503 64 87
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

74 75 76 77 78 79 80
82
83
84
85
(75,84) pszi elementál (#221), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), 45. jellempróba, massza (#217)
(76,84) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(77,83) törpemammut (#115), mély kút (#93), phua-kúp (#372)
(78,83) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86)
(79,83) surranó kígyók (#30), a 38. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, 24. jellempróba, nektoraf (#355), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108)

[64,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 40. Kapsz 1 VP-t.]

kf 224 1 kézbeveszed/felveszed a 224. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 346 keresed a 346. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 28, 9.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.]

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

ARANY KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 112/127 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 353/353 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 916/28 Pénz: 1242 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/28 Pszi pont: 153/194 EFejl: 30
Eddig összesen 1889 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 737 TP-t kaptál. Jelenleg 575 865 TP-d van. A következő szinthez még 24 135 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 25/9 vágófegyverek: 18/5 (+24%)
ütőfegyverek: 19/14 (+2%) lőfegyverek: 25/27 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
64,87 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 79,83
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Kedvenc táborhely: 64,87
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/22 2. nyomkövetés: 24/25 (+15%) 3. mászás: 3/73
4. csapdakészítés: 11/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/13 (+6%) 6. gyógyítás: 18/75
7. titkosírás: 7/10 (+12%) 8. felderítés: 5/11 (+7%) 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 21/53 (+11%) 11. taumaturgia: 79/69 (+70%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 3/45 14. zene: 4/42 (+12%) 15. szörnyismeret: 9/77 (+37%)
16. pszi: 19/35 (+4%) 17. zárnyitás: 2/8 (+6%) 18. vadászat: 5/14
19. vitalitás: 1/59 20. bányászat: 13/61 21. főzés: 8/34 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 56 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 30, 31, 32, 37, 38, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1000, az összesen kapott pontszám: 176845. (összesen ölhető: 1572 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 csontkulcs (#74) 1 fémrúd (#104)
1 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 3 pirkit (#153)
1 spiritusz (#170) 1 varkaudar csont (#1113) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bakkura csizma (#96)
1 bőrsisak (#57) 2 csontkés (#11) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 7 grifftojás (#179)
1 gyöngysor (#192) 13 kaja (#2) 1 nektoraf faggyú (#667)
4 rákfatty váladék (#333) 1 távcső (#42)


Üzenet küldése a karakternek