135. forduló, 137. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 20. 23h:32'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,87] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+317 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szürke rinocérosz nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-56 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-56 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 1 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy élőholt tigris az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[73,89] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy púdersziklát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel alaposan megvágod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[6 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 1 VP-t.]

be 37 bemész a 37. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 1 VP-t.]

lm 3 5 7 mozogsz 3 5 7
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 kis vaskulcsot. Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
[42 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 8 VP-t.]

lm 10 10 1 mozogsz 10 10 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [9. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontkés. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vadászkéssel kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 aranygyűrűt és 1 bőrsisakot. Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszurony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 2 aranyat. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bordacsont, 12 arany, 1 evaporőr háj és 10 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Folytatod az utat. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [54 pontot használtál fel, van még 125. Kapsz 10 VP-t.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[72,88] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett evaporőr. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel kilukasztod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [71,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy phua-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 5 VP-t.]

jlk 1629 jelszó kimondása 1629
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 77 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 1 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Létezik egy iszonyatos ragály, amit csak mutánsok kaphatnak meg. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 3 VP-t.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Az egyetlen vendég, ki bármikor jön, fogadni kell.
Mit ő elvesz, soha vissza nem nyered.
Egyszer mindenkihez ellátogat, de kétszer nem kopogtat senkinél.
[5 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[70,85] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy vadász varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [70,84] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az ork sámán fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel kilukasztod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az ork sámán bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Az ötödik próba húzás kártyákból. Pusztán a szerencsédre kell hagyatkoznod. Kiválasztod a jobb szélső kártyát a jósnő kezében és remegő kézzel felmutatod neki. Ő elismerően rád mosolyog, sikerült! 440 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 acélpengőkét. **) (ld. enc.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [69,83] Továbbra is síkságon vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Találsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Van itt egy adamantit erőd (552. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Bőrzekés Balinnal. Egy angyalok gyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy borostyán függőt, egy bronz éjmedált, egy bundás kabátot, egy cetbőr válltömést, egy gyöngysort, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy mithril láncinget, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. zafírját, egy réz morfmedált, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy ulkor kötényt, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy halálos morf trófea, egy védelmező morf trófea és egy éltető morf trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[28 pontot használtál fel, van még 49. Kapsz 5 VP-t.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szent jogar.] Megköszönöd az értékes jutalmat.
- Á, igen! Lesz még több is... - Azzal elkezd egy arannyal teli erszényt markolászni. De előbb még egy utolsó előtti feladat: Morbid elraboltatta szívem választottját, Kankalint. Igazság szerint nekem kellene útnak indulnom, de félek, hogy Morbid szolgái ezalatt elfoglalnák a várat. Marad a bérmunka... Ugye benne vagy? Íme a térkép. Ez egyébként Morbid jobbkezének, egy Trak nevű vadász varkaudarnak a rejtekhelye. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.]

1
3 13
4 2
10
11
5
12
6
8
7 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 38. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 1 VP-t.]

ek 503 64 87 t. energia kisütése: 503 64 87
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

68 69 70 71 72 73 74
82
83
84
85
86
87
88
89
90
(69,83) adamantit erőd (#552), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Bőrzekés Balin (2931. kalandozó)
(70,84) ork sámán (#345), patak, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,85) vadász varkaudar (#108)
(71,86) 47. jellempróba, phua-kúp (#372), ragyás burástya (#111), massza (#217)
(71,87) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 21. jellempróba, evaporőr (#69), ork sámán (#345)
(72,88) mutáns pók (#117), Tharr oltár
(73,89) a 37. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 29. jellempróba, Dornodon oltár, trappoló dinymák (#118), varkaudar (#64)

[64,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 39. Kapsz 1 VP-t.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 7 VP-t.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 346 keresed a 346. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 27.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 112/130 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 351/317 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 909/407 Pénz: 1158 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/25 Pszi pont: 153/189 EFejl: 30
Eddig összesen 1865 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 552 TP-t kaptál. Jelenleg 562 263 TP-d van. A következő szinthez még 37 737 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 25/6 vágófegyverek: 17/63 (+33%)
ütőfegyverek: 19/12 lőfegyverek: 25/23 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
64,87 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 69,83
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Kedvenc táborhely: 64,87
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/22 2. nyomkövetés: 24/0 (+30%) 3. mászás: 3/73
4. csapdakészítés: 10/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/7 (+6%) 6. gyógyítás: 18/75
7. titkosírás: 6/86 (+12%) 8. felderítés: 4/97 (+7%) 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 21/11 (+13%) 11. taumaturgia: 78/28 (+79%) 12. versengés: 3/15 (+10%)
13. zene: 4/30 14. szörnyismeret: 9/18 (+22%) 15. pszi: 19/27 (+3%)
16. zárnyitás: 2/2 17. vadászat: 5/14 (+4%) 18. vitalitás: 1/59
19. bányászat: 13/61 20. főzés: 8/6 (+15%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 56 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. adamantit erőd (548): 38. labirintus (79,31). cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 30, 31, 32, 37, 38, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1000, az összesen kapott pontszám: 176845. (összesen ölhető: 1548 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 510 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkés (#11) 3 csontszurony (#12) 2 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kőhegyű lándzsa (#7) 1 sámán erszény (#650)
1 szent jogar (#150) 6 tinta (#101) 10 ubuk tüske (#131)
8 ugh méreg (#166) 6 varkaudar csont (#1113)


Üzenet küldése a karakternek