Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 19. 9h:22' EZ A 755. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 756. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 1167 1 | elmormolod az 1167. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 189 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal (1 darabot) |
flh 21 189 | felt. lőfegyver haszn. 21 a 189. tárggyal |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 287116 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 150000 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a szutykos remák jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (49 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 5 fűszertartó, vízionár szem, 2 liumbe hajtás, kazmár gyökér. Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich bal vállát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvagdosod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt mirg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Találsz egy tűzbokrot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-36 varázspont.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc bal vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-36 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod az uzbány fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar íjász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a szutykos remák fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vaskarddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: dorony tüdő, tudás gyöngye, gyöngymangó, ezüst gyűrű, 2 xirnox szív, dözmöng szív. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 123693 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy piromenyét. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY) A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY) A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 22 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 42 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/85 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 283/74 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 23 (30) | Varázspont: | 375/0 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | -1 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 78/58 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/2 | vágófegyverek: | 29/38 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/52 |
dobófegyverek: | 26/28 (+13%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
101,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/42 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 30/94 (+35%) | 3. mászás: | 14/86 |
4. csapdakészítés: | 23/56 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/87 | 6. gyógyítás: | 18/78 (+74%) |
7. titkosírás: | 1/19 | 8. felderítés: | 3/20 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 5/52 |
10. teológia: | 22/42 (+7%) | 11. taumaturgia: | 21/89 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 2/47 |
13. versengés: | 11/28 | 14. zene: | 6/34 | 15. szörnyismeret: | 18/24 |
16. pszi: | 10/85 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/19 | 18. vadászat: | 2/96 |
19. bányászat: | 19/87 (+12%) | 20. főzés: | 7/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dögvész (#7495) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1427 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 115.53 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
5 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | kék orchidea (#68) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | madártoll (#112) | 27 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | remák szív (#264) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
4 | varkaudar csont (#1113) | 35 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|