118. forduló, 120. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 12. 9h:04'
EZ A 745. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
746. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,88] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 10 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 271.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[103,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Továbbmész...) [103,86] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 261.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Az egyetlen vendég, ki bármikor jön, fogadni kell.
Mit ő elvesz, soha vissza nem nyered.
Egyszer mindenkihez ellátogat, de kétszer nem kopogtat senkinél.
[5 pontot használtál fel, van még 256.]

kt 39 1 elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 236.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[103,85] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos torát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg harcos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megvagdalod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [103,84] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [103,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [101,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [25 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 236 1 megveszed a 236. tárgyat 1
Vásároltál 1 lajhár csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ee 657 268 198 eladod a 657. tárgyat a 268. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 16 aurach fogat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 gromak bőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 3 trikornis szarvat. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 196.]

ee 96 108 107 eladod a 96. tárgyat a 108. tárgyat a 107. tárgyat
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 8 nyílvesszőt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 rövid íjat. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 196.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz lantot. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 238 1 elkészíted a 238. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 lantot. [18 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[101,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Bedzsik előtt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 138.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

h 238 90 használod a 238. tárgyat
Sajnos még nem vagy elég tapasztalt ahhoz, hogy ezt a hangszert használni tudd. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 87.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[12 pontot használtál fel, van még 30.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-27 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 22 Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 126 cm
IQ: 26 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 84/84 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 286/169 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (20) Varázspont: 316/5 Pénz: 139 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 26/0
Eddig összesen 888 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 419 TP-t kaptál. Jelenleg 438 794 TP-d van. A következő szinthez még 11 206 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, varkaudar íjász, varkaudar hírnök. A 39. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/2 vágófegyverek: 26/13 (+2%) ütőfegyverek: 1/52
dobófegyverek: 23/67 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/24 (-300%) 2. nyomkövetés: 25/83 (+26%) 3. mászás: 14/41
4. csapdakészítés: 15/98 (+27%) 5. csapdaészlelés: 1/6 6. gyógyítás: 16/7
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 2/22 (-294%) 9. szörnyidomítás: 3/90
10. teológia: 14/35 (+9%) 11. taumaturgia: 15/64 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/54
13. versengés: 8/42 14. szörnyismeret: 13/97 15. zárnyitás: 1/0 (+100%)
16. vadászat: 5/24 17. bányászat: 18/3 18. főzés: 3/0 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 17 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 57.95 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 aurach fog (#657) 1 bakkura csizma (#96) 20 drótszőr (#37)
2 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
10 mákrózsa virág (#56) 8 nyílvessző (#108) 3 rövid íj (#107)
1 sünmedve tüske (#14) 3 trikornis szarv (#198) 1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 lant (#238) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 uzbány csőr (#169) 16 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,80) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(101,81) művészi porolit (#720)
(102,82) manifesztátor (#124), patak, Elenios oltár
(103,83) Tharr oltár, nukleáris cickány (#155)
(103,84) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, uzbányok (#102)
(103,85) Raia oltár, quwarg harcos (#201)
(103,86) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), Fairlight oltár, phua-kúp (#372)
(103,87) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 36. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek