410. forduló, 412. forduló, Döngölő Bonga összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 9h:05'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3863
SZÁMLA : XXXX

DÖNGÖLŐ BONGA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+316 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+156 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ragyás burástya nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 754.]

* 1. KP: hh 1133 1253 1269 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 733.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +56 max. életerő, +56 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 727.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 723.]

* 2. KP: vi 8 5 30 viselkedésed: 8 5 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 718.]

* 4. KP: bb 2 1113 331 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 48 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 5. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 708.]

* 6. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 703.]

* 7. KP: kf 1558 820 0 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 703.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 8. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 703.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 673.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

kf 1134 2 kézbeveszed/felveszed az 1134. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a varkaudar korbácsot. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

vps 180 VP spórolása: 180
Félreraktunk, letiltottunk neked 180 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 673.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 4 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 856 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 672.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 364 165 59 elmormolod a 364. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 126 123 364 elmormolod a 126. varázslatot a 123. varázslatot a 364. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 664.]

vpf 20 VP elővétele: 20
Felszabadítottunk neked 20 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

v 275 352 elmormolod a 275. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az érckonverzió varázslatot! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+520 varázspont) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 659.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal vállát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[5 pontot használtál fel, van még 654.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102
67
68
69
(101,68) ryuku gárdista (#360), a 189. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Észreveszel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse!
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 185 1 megveszed a 185. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ve 39 2 megveszed a 39. tárgyat 2
Vásároltál 2 zárnyitó készletet. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[5 pontot használtál fel, van még 639.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 634.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

lm 8 9 6 mozogsz 8 9 6
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [3. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 3 lépésre keletre és 12 lépésre északra eltüntetett egy falat.}
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 36 lépésre keletre és 3 lépésre délre eltüntetett egy falat.}
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [6. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 604.]

lm 18 23 26 mozogsz 18 23 26
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.]
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.]
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.]
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-441 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 jég dragnit (ld. enc.) Megismersz egy új tárgytípust. (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Eljutottál hát a labirintus mélyére, de úgy tűnik, hiába, sehol nem találtad Khór kardját, talán egy másik helyen rejtik.
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.]
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.]
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [4. PONT.]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Egy nagyobb terembe érkezel. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varkaudar páncél [varkaudar páncél ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar páncél [varkaudar páncél ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [26. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 aranytű és 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
[66 pontot használtál fel, van még 538.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[100,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriáspók testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriáspók förtelmes fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 866 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranyláncot [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP]. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy csodabazár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr templom van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,69] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [98,69] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bandita fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bandita jobb vállát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a bandita bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 15 aranyat. 1 099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 493.]

m 6 mozogsz nyugatra
[97,69] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy Pikoló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Pikoló testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a Pikoló farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a Pikoló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a Pikoló a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Pikoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fülemüle síp. 1 263 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 40, gyógyulás: 19, összesen: -21 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Abdul, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Channal. Dornodon misszionáriusa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 488.]

vi 1 1 viselkedésed: 1 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[3 000 tapasztalati pontot kaptál.] - Az első helyen hát nem jártál sikerrel. Ne aggódj, tudok egy másikat is, ahol talán több szerencsével jársz.

3 2 1
4 7 8
6
5 9
10
15
12 14
13 17 11 16
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
17: 2. térkép 1. pont
6 5 7 16 13
4 8
12
3 11
1
2 9 10 15 14
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 17. pont
15: 3. térkép 1. pont
2 3 4
1
7 6 5
8 10 11 12
15 9 14 13
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 15. pont

Ez a 190. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, délre 18 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 483.]

vi 8 5 viselkedésed: 8 5
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

v 181 139 61 elmormolod a 181. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

m 8 mozogsz északra
[97,68] Még mindig az erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 488.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

v 198 115 72 elmormolod a 198. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[97,69] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Abdul előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy szent tölgyfát.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,69] Fák, mindenütt csak fák. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [95,69] Tovább barangolsz a fák között.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. [15 pontot használtál fel, van még 473.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[94,68] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy korongfát.

Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse! [5 pontot használtál fel, van még 468.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
67
68
69
70
(94,68) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(95,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(96,69) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(97,69) Pikoló (#7010), sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chan (1615. kalandozó)
(98,69) bandita (#758)
(99,69) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 41. jellempróba, Tharr oltár, Sheran oltár, uzbány (#102)
(100,69) márványtorony (#175), 32. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), kérődző etra (#368)
(101,68) ryuku gárdista (#360), a 189. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), ragyás burástya (#111)

[116,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy móricserjét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [Rahn ékkő:] 1 101 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 3 672 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
[-3 TU.] [44 pontot használtál fel, van még 424.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 1. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+6 kaja.) Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 404.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 401.]

* 3. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 361.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 171 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] Ezt a szerencsét. 2 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-56 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 20, 15.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a tüskés harci gromak. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 752 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉG DRAGNIT (1745. TÁRGY)
Amikor kezedbe veszed ezt a fagyos tapintású, áttetsző kövecskét, úgy érzed, mintha egy jégdarabot fognál. Persze ez jóval különlegesebb dolog, mint a megdermedt víz. Ha ezt a kövecskét FOK paranccsal beleteszed valamely tárgyadba, akkor a KF-elt tárgy 5-tel növeli életpontjaid számát, valamint tűz elleni ellenállásod is 5-tel növekszik tőle.

FÓKUSZKRISTÁLYOK
Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható.

KARAKTERLAP

Döngölő Bonga, egy kopasz, szürke szemű, rövid bajszú troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 38 Merészség: 8/10 Magasság: 262 cm
IQ: 39 (56) Támadás: 46 (49) Agresszió: 5 Testsúly: 491 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 50 (57) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 569/838 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (55) Varázspont: 1092/24 Pénz: 6210 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 75/13 Pszi pont: 335/242 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 5628 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 052 TP-t kaptál. Jelenleg 7 259 356 TP-d van. A következő szinthez még 240 644 TP szükséges. Trófeáid: törpe kincstáros, törpe hadvezér, árnyékdémon. A 374. fordulódban 5569 arany került a bankszámládra. 5652 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/73 ökölvívás: 7/45 szúrófegyverek: 17/12
vágófegyverek: 35/20 (+6%) ütőfegyverek: 40/33 lőfegyverek: 19/93
dobófegyverek: 36/39 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << raptor szablya (#482) (200%) << méregfog (#1553) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -17.); kerek kő (#19) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -30.); tolmokov-koktél (#351) max. 9 db (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 94,68
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 62, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 64 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 020 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/16 2. nyomkövetés: 110/55 (+57%) 3. lopás: 4/17
4. mászás: 22/36 (+3%) 5. csapdakészítés: 35/80 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/40 (+36%)
7. gyógyítás: 36/70 8. titkosírás: 27/26 9. felderítés: 36/43 (+12%)
10. szörnyidomítás: 31/67 11. teológia: 37/17 (+14%) 12. taumaturgia: 53/51 (+28%)
13. szerencsejáték: 3/80 14. versengés: 10/94 15. harcművészetek: 4/32
16. zene: 29/13 (+25%) 17. szörnyismeret: 64/23 (+37%) 18. pszi: 49/11 (+3%)
19. zárnyitás: 19/26 20. vadászat: 39/41 (+25%) 21. bányászat: 52/40
22. úszás: 7/70 23. főzés: 11/31 (+11%) 24. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), parittyát (#18) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 2 darabot ), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 2 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
sünmedve (#33), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), khór darázs (#348), bíbor szulfagor (#358), hadroszaurusz (#162), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), láplidérc (#352), liumbe (#349), jók (#990), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
északi tűzsárkány (#219), zafír sárkány (#329), bumshir óriásmacska (#492), aranyfecske (#283), semlegesek (#989), gonoszok (#988), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (9173) méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) tolvajvér (#364) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59)
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vérbeli borzongás (#46) >> velociraptor (#161) agybénítás (#114) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
az agy kifacsarása (#197) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
az agy kifacsarása (#197) >> nők (#999) agybénítás (#114) >> Krogan, a pusztító (#7001)
villámcsapás (#50) >> acélkolosszus (#35) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
agybénítás (#114) >> Orkhan Thai (#238) agybénítás (#114) >> káoszteknőc (#235)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
halálvarázslat (#124) >> kisebb quwarg isten (#213) halálvarázslat (#124) >> quwarg ősmágus (#302)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) halálvarázslat (#124) >> szőrös azuka (#903)
halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> nők (#999) pszi-acéltorony (#98) >> férfiak (#998)
pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283) tükörpajzs (#101) >> varkaudar bajnok (#190)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 isteni könnycsepp (#260) 26 kaja (#2)
2 mithril (#352) 2 rókafarok (#124) 3 tinta (#101)
2 varázskő (#305) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
465 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
3 borkonyó bibe (#312) 1 bronzkulcs (#76) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 fülemüle síp (#1576) 1 jég dragnit (#1745) 1 kis aranykulcs (#240)
19 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
13 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)


Üzenet küldése a karakternek