Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 21. 10h:28' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
kf 13 2 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
kf 477 1530 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 15 327 1 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 327. tárggyal (1 darabot) |
hu 251 266 445 | hulladék: 251 266 445 |
hu 453 1078 316 | hulladék: 453 1078 316 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1894 3 | használod az 1894. tárgyat |
h 522 8 | használod az 522. tárgyat |
ef 18 | energia fejlesztése 18 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kb 152 7 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (7 darabot) |
kb 153 14 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (14 darabot) |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált hókutya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya bal oldalát. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az animált hókutya jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 56, gyógyulás: 16, összesen: -40 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem jobb oldalát. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 169, gyógyulás: 11, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [163,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 30, gyógyulás: 10, összesen: -20 ÉP}
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a massza jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A massza karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A massza fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 3 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 110, gyógyulás: 18, összesen: -92 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr jobb karját. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 22, gyógyulás: 10, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [165,51] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya élőholt csontjait. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 57, gyógyulás: 16, összesen: -41 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr bal karját. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 80, gyógyulás: 14, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [166,50] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (19 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lidércúr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a lidércúr köpenyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac bal oldalát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus törékeny testét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 202 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-57 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1155, sebződés: 264, gyógyulás: 21, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [168,48] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a csontgólem bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya jobb lábát. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 123, gyógyulás: 29, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [169,47] Síkság, továbbra is csak síkság.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 18, gyógyulás: 9, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +75 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 93, gyógyulás: 18, összesen: -75 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 27, gyógyulás: 9, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [171,45] Dombos terepre érkeztél.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 421 1 | kézbeveszed/felveszed a 421. tárgyat a jobb kezedbe |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 476 1 | kézbeveszed/felveszed a 476. tárgyat a jobb kezedbe |
ef 25 561 | energia fejlesztése 25 |
szk 159 | keresed a 159. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 6. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
Erő: | 66 (77) | Szint: | 38 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 40 (41) | Támadás: | 46 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 26 (33) | Védekezés: | 85 (92) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 10/10 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 503/503 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 57 (72) | Varázspont: | 843/216 | Pénz: | 9035 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 90/1 | Pszi pont: | 146/81 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 24/30 | ütőfegyverek: | 46/23 (+15%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 34/67 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/6 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 71/24 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/10 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 32/16 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 14/76 |
7. gyógyítás: | 105/97 (+19%) | 8. titkosírás: | 28/17 (+6%) | 9. felderítés: | 37/43 |
10. szörnyidomítás: | 17/2 | 11. teológia: | 34/22 (+11%) | 12. taumaturgia: | 53/23 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 6/56 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/20 |
16. zene: | 17/0 | 17. szörnyismeret: | 63/53 | 18. pszi: | *32/100 |
19. zárnyitás: | 19/43 | 20. vadászat: | 14/26 | 21. vitalitás: | 1/61 |
22. bányászat: | 33/52 (+1%) | 23. testépítés: | 52/37 | 24. úszás: | 1/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 20, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), fémbontó szójer (#150), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), purifikátor császár (#393), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Banyapók (#305), Suhanó Árny (#7616), vark. kardtáncos (#693), adamantit gólem (#750), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 7, 16, 34, 38, 44, 47, 49. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 175 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1982 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 126 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | 5504 | quwarg tojás (#360) | 445 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 668 | pirkit (#153) | 880 | kaja (#2) | 14 | ogwawa kulcs (#1376) | 224 | sallank karom (#128) | 829 | csuklyavirág (#133) | $114 | bogyógránát ($430) | 31 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 20 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 917 | vas dobónyíl (#189) | 1202 | nyílvessző (#108) | 24 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1168 | isteni könnycsepp (#260) | 84 | megsemmisítő (#1540) | 300 | ezüstdarab (#326) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 454 | sötét ital (#284) | $451 | rókafarok ($124) | $805 | gyöngymangó ($135) | 945 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) | 29 | Huddens elixírje (#830) | $117 | szent jogar ($150) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | fiatalság itala (#473) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | kvazár páncél (#251) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mágusköpeny (#453) | 2 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 8 | tudás gyöngye (#522) | |||
64 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1007 | arany (#50) | 14 | bomló esszencia (#2367) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 13 | kaja (#2) | 2 | manakristály (#500) | |||
2 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | moa katalizátor (#386) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szent kehely (#257) | |||
10 | szögletes kő (#17) |
162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|