222. forduló, 224. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 20. 9h:09'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: vv 71 19 0 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 426.]

hu 291 90 164 hulladék: 291 90 164
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

hu 176 hulladék: 176
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bíbor erőöv (94,53)-> (60 ap), bronzpáncél (97,107)-> (32 ap), vashegyű nyíl (97,107)-> (12 ap), vasvért (97,107)-> (82 ap), összesen 186 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 421.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 15, délre 36 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 411.]

bb 160 2 beraksz a bankba a 160. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 361.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 311.]

ef 5 510 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 290.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[108,99] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,100] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [106,101] A bozótost dombság váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 272.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[105,101] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Itt csata lesz.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttőr. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák bal vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar kósza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[50 pontot használtál fel, van még 204.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 174.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[101,102] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hayamu Oyabura előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a karmos tankány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az ongóliant testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 137, gyógyulás: 22, összesen: -115 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,101] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 31 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 4 kaját bezabál a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 487 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 51 (54) Szint: 25 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 19 Életpont: 363/296 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (41) Varázspont: 287/287 Pénz: 2470 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 45/-3 Pszi pont: 112/303 EFejl: 30
Eddig összesen 2182 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 772 TP-t kaptál. Jelenleg 1 414 353 TP-d van. A következő szinthez még 285 647 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, ongóliant. A 205. fordulódban 7041 arany került a bankszámládra. 7111 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 21/20 (+19%)
ütőfegyverek: 30/20 (+1%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 22/14 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 .); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (16 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/54 (+12%) 2. nyomkövetés: 42/47 (+45%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/56 5. csapdakészítés: 19/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/83
7. gyógyítás: 33/58 8. titkosírás: 23/72 9. felderítés: 20/53 (+27%)
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 14/65 (+4%) 12. taumaturgia: 19/95 (+14%)
13. szerencsejáték: 3/24 14. versengés: 5/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/67 17. szörnyismeret: 37/69 18. pszi: 23/73 (+4%)
19. zárnyitás: 14/43 20. vadászat: 11/87 21. bányászat: 30/49 (+2%)
22. testépítés: 40/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 124, 134, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) $53 vashegyű nyíl ($176) 13 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
740 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
615 vasérc (#152) 1194 quwarg tojás (#360) 251 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 káosztiara (#765) 36 sallank karom (#128) 395 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 109 jégpasztilla (#1566)
8 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 375 vas dobónyíl (#189)
4 bűvös shuriken (#562) 592 nyílvessző (#108) 11 xirnox szív (#213)
2 tarantulakarom (#887) 2 alligátorbőr (#661) $69 ramit kő ($226)
32 sötét ital (#284) 52 tolmokov-koktél (#351) 220 rókafarok (#124)
$351 gyöngymangó ($135) 101 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240)
6 polip szívóka (#391) 231 isteni könnycsepp (#260)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 1 bronzpáncél (#90) 2 drótszőr (#37)
1 varkaudar látógömb (#1107) 2 vashegyű nyíl (#176) 2 vassisak (#160)
1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
261 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüsttőr (#322)
1 fűszertartó (#210) 9 kaja (#2) 3 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 2 remák szív (#264) 6 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
97
98
99
100
101
102
103
(100,101) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), karmos tankány (#137)
(102,101) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar kósza (#347)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, szutykos remák (#191)
(104,100) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, varkaudar behemót (#189)
(105,101) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, sörényes ubukok (#89)
(106,101) 43. jellempróba, vaskohó (#155), kétfejű troll (#163)
(107,100) manifesztátor (#124), patak, Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208), 24. jellempróba
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek