144. forduló, 146. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 4. 11h:21'
EZ A 1015. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
1016. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

DON KERMORWAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,78] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1462. hetének nyerőszámai: 3, 29, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vadász tatu nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

kf 1578 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 3 mozogsz délkeletre
[87,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 270.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó óriáspók. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 manakristályt. (ld. enc.) Még nincs vége! Ezúttal egy fémbontó szójer készül kirabolni! {támadása: 17.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 gernim balzsamot. (ld. enc.) Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy autentikus vámpír. Ez is a tárgyadra pályázik! (ld. enc.) Nagyon erősnek néz ki ez a szörny, így megpróbálsz elszaladni. Sajnos nem sikerül, szerencsére a szörny csak rabolni akar, így az életed megmarad. A szörny eltűnte után csak egy visszhangot hallasz a fejedben: Okülüpaj üdvözöl! [20 pontot használtál fel, van még 250.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[88,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [89,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Aranymag, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kérődző etra. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [58 pontot használtál fel, van még 192.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[90,81] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: karmos tankány szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a karmos tankány belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,82] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[91,83] Még mindig dombos terepen vagy.

Felfedeztél egy púdersziklát. Észreveszel egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 17 7 elkészíted a 17. tárgyat (7 darabot)
Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó karmos tankány. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 5 quwarg tojást. (ld. enc.) Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. (ld. enc.) Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy bibircsók-óriás próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 3 purifikátor hájat. (ld. enc.) Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy köpködő bruhatag próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét. (ld. enc.) {támadása: 26.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal felnyitod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 11 madártollat. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [14 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 13 2 elkészíted a 13. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 119 3 elkészíted a 119. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 púderkövet. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy óriáspók.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 8 pirkitet. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy karmos tankány. Ez is a tárgyadra pályázik!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 12 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy karmos tankány akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a karmos tankány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 pszi követ. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [18 pontot használtál fel, van még 80.]

tv 1 1 15 támadó/véd. varázslat az 1. varázslatot az 1. varázslatot a 15. varázslatot
A listába csak támadó/védekező varázslatok kerülhetnek (vámpirizáció nem az.) A listába csak támadó/védekező varázslatok kerülhetnek (vámpirizáció nem az.) Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: gyk 28 40 0 gyakorolsz a 28. tárggyal 38 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [38 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 16, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 286 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KIS KÁOSZRELIKVIA (2643. TÁRGY)
Egy undok kis békát ábrázoló szoborra bukkantál. Az anyaga ismeretlen, de enyhe mágiát sugároz magából. Kétségkívül Chara-dinhoz, pontosabban annak első számú avatárjához, Okülüpajhoz kapcsolódik ez az apró relikvia. Vajon tudod valamire használni? Ki tudja!

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 29 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 23 (33) Védekezés: 47 Menekülés: 25 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 320/320 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 328/44 Pénz: 23 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/3 Pszi pont: 9/0 EFejl: 2
Eddig összesen 671 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11 539 TP-t kaptál. Jelenleg 168 807 TP-d van. A következő szinthez még 11 193 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, erszényes elkarog, földsárkány. A 144. fordulódban 3083 arany került a bankszámládra. 3103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/38 (+7%) szúrófegyverek: 9/20 vágófegyverek: 13/1 (+64%)
ütőfegyverek: 7/99 dobófegyverek: 16/20 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) << rövid kard (#171) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
91,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 25/56 (+18%) 3. mászás: 3/99 (+15%)
4. csapdakészítés: 10/73 (+24%) 5. csapdaészlelés: 2/23 6. gyógyítás: 16/28
7. titkosírás: 2/72 8. felderítés: 5/93 9. szörnyidomítás: 2/14
10. teológia: 12/80 (+22%) 11. taumaturgia: 11/59 (+4%) 12. versengés: 5/7
13. harcművészetek: 19/11 14. zene: 27/72 (+44%) 15. szörnyismeret: 9/60 (+20%)
16. pszi: 1/49 (+5%) 17. vadászat: 8/22 18. bányászat: 11/62 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
kőevő (#62), vadász tatu (#10), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 170.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 11. Szerzett pont: 1125. Beállított erő: 0 Összpont: 1125

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

Összsúly: 102.08 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sallank karom (#128) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 gernim balzsam (#1894)
1 ilkin érc (#232) 25 kaja (#2) 4 kis káoszrelivkia (#2643)
11 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 10 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 3 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
5 quwarg tojás (#360) 3 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714)
7 szögletes kő (#17) 3 tankány karom (#237) 5 ubuk tüske (#131)
10 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90 91 92 93
77
78
79
80
81
82
83
84
(87,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, nukleáris cickány (#155), óriáspók (#303), fémbontó szójer (#150)
(88,79) alpesi tehén (#91), mély kút (#93), oltár, 48. jellempróba, százfogú (#53)
(89,80) Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(89,81) alpesi tehenek (#91), 34. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(90,81) karmos tankány (#137), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)
(91,81) sörényes ubukok (#89), 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, tavacska
(91,83) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, karmos tankány (#137), bibircsók-óriás (#120), köpködő bruhatag (#773), óriáspók (#303)
(92,82) Tharr oltár, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.10.04 11:20 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 503 If. hozzáadása : 1 Oka:
˙

Üzenet küldése a karakternek