Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 13. 9h:04' EZ A 516. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 517. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal végigmetszed az acéldarázs torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,65] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy tormikus egér közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {támadása: 15.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér rothadt szőrét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal végigvágod a tormikus egér testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy goldugar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a goldugar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az óriás skorpió farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,68] Dombos vidékre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [76,69] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél.
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal végigmetszed az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
be 670 | bemész a 670. épületbe |
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
kotb 9169 | belépés K.T.-be: 9169 |
* 1. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 138. tárggyal 40 pontért |
* 3. BP: | keresed a 10. szörnyet |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY) Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában? |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
Erő: | 20 (34) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 23 (32) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 19 (24) | Életpont: | 297/242 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (29) | Varázspont: | 308/155 | Pénz: | 27 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 9/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 11 |
ütőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 15 |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) << rövid kard (#171) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 25 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 5 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 11 | 11. taumaturgia: | 11 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 19 | 14. zene: | 26 (+1) | 15. szörnyismeret: | 9 |
16. pszi: | 1 (+1) | 17. vadászat: | 8 | 18. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kőevő (#62), vadász tatu (#10), sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
óriáserő (#53) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 90.60 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | moa üveggömb (#383) | 6 | tinta (#101) |