170. forduló, 173. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 22. 15h:05'
EZ A 843. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
844. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 19

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,66] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadtroll fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy jing-jang fejpánt elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 294.]

kb 326 7 kiveszel a bankból a 326. tárgyat (7 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

bb 153 166 1110 beraksz a bankba a 153. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 10 ugh mérget. Beraksz a bank széfjébe 2 kis ónixkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

dd 71 270 84 eldobod a 71. tárgyat a 270. tárgyat a 84. tárgyat
Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 1 gromak páncélt. Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ek 40 12 t. energia kisütése: 40 12
Ebben a körben már csak 9 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 45 TVP-t. [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[125,65] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 394.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-42 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 3 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 75, gyógyulás: 7, összesen: -68 ÉP}


Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a vashegyű nyíl. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 6 fekete gyöngy, 8 sallank nyíl, 1 szöges bunkó, 7 gyöngymangó, 2 vaskulcs.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 735 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 30 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 735 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+11.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 2 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár jobb első lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. {max. életpontja: 381-400.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [126,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku csizma (ld. enc.). 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár hatalmas testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+20.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal vállát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 752 (limit: 785), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 87452.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.)
Összeakadsz Vörös Gondróval. Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bronz végzetmedált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mithril kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpe ősharcos trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy troll bányász trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 38.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[55 pontot használtál fel, van még 269.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[126,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zombi mester. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {támadása: 80.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz nyakát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 30 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 126, gyógyulás: 20, összesen: -106 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+8.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.)

(Továbbmész...) [127,60] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Chara-din hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. {max. életpontja: 174-183.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+40.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,58] A terep továbbra is ritka erdő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy zombi mester. Amikor elhal a zaj, előmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [130,57] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. {támadása: 18.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. {támadása: 56.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 209.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[131,56] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. {max. életpontja: 531-560.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [132,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 189.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ef 40 520 energia fejlesztése 40
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-27 TU.] [189 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 26, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY)
Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY)
Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy.

RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 27 (35) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (40) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 32 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 340/340 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (38) Varázspont: 417/154 Pénz: 345 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 53/16 Pszi pont: 78/58
Eddig összesen 2438 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 828 TP-t kaptál. Jelenleg 1 942 411 TP-d van. A következő szinthez még 57 589 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Brod, Rodrig. A 159. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 32/70 (+6%) szúrófegyverek: 21/21 (+5%) vágófegyverek: 6/32
ütőfegyverek: 6/44 (+12%) lőfegyverek: 9/3 dobófegyverek: 29/54 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (400%) << bronzpenge (#126) (600%) << vashegyű lándzsa (#182) (800%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
132,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 84/20 (+150%) 2. nyomkövetés: 33/95 (+9%) 3. mászás: 15/4
4. csapdakészítés: 24/70 (+8%) 5. csapdaészlelés: 3/44 6. gyógyítás: 31/28
7. felderítés: 12/69 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 24/22 (+6%)
10. taumaturgia: 16/9 11. szerencsejáték: 2/60 (+12%) 12. versengés: 6/60 (+40%)
13. harcművészetek: 31/1 14. zene: 2/37 15. szörnyismeret: 13/4 (+37%)
16. pszi: 9/7 (+9%) 17. zárnyitás: 1/56 (-900%) 18. vadászat: 11/95 (+15%)
19. bányászat: 29/77 20. testépítés: 9/86 21. csapatmunka: 2/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 gromak páncél (#270) 3 gyógykenőcs (#313) 21 kaja (#2)
2 kis ónixkulcs (#1110) 1 madártoll (#112) 12 pirkit (#153)
1 rézpáncél (#71) 10 ugh méreg (#166) 8 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bomló esszencia (#2367) 1 dorony tüdő (#212) 10 drótszőr (#37)
1 éjkő (#2369) 1 elkarog szőr (#665) 7 ezüstdarab (#326)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 ryuku csizma (#692) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
(124,66) vadtroll (#70)
(125,65) Leah rúnaköve, szent tölgyfa (#393), oltár, kék rothasztó (#421), ezoterikus mardel (#184), élőholt sullár (#216)
(126,61) sóhajtó dornyok (#112), Thargodan csontváz (#297), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(126,62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nektoraf (#355)
(126,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360), élőholt sullár (#216), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(126,64) sörényes ubukok (#89), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba
(127,60) manaelementál (#290), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(128,59) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(130,57) trikornis (#104), Chara-din monolitja (#534)
(131,56) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), trikornis (#104)
(132,55) Leah oltár, 48. jellempróba, manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek