58. forduló, 60. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:02'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol High Densityvel. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy barna, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő. A bőre kreolszínű. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy hosszú fekete hajszálat.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 685. tárggyal az 1065. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 89 247 72 hulladék: 89 247 72
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 137 hulladék: 137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 176.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű nyíl, egy bőrsisak és egy ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 74 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 53 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 131.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+167 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[106,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 74 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Bad G.-vel. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: őr. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Földrengető trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [105,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+17 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+18 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy élőholt mirg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 42.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+204 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 40.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
370 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 22.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 45 kutatsz 22 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [22 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

pbe 1500 beraksz a bankba 1500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 150 10 megveszed a 150. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat a 222. tárggyal
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 69 arany fejpénzt kaptál. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (23). Ez az 59. fordulód.

Erő: 14 (17) Szint: 14 Merészség: 8/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 254/290 Jellem: jó (162) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 289/111 Pénz: 2567 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 113/31 EFejl: 20
Eddig összesen 216 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1852 TP-t kaptál. Jelenleg 68407 TP-d van. A következő szinthez még 6593 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, szőrös bozsó, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 14 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 4 (+1)
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 5 12. taumaturgia: 11 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 (+1) 18. pszi: 16
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 4 23. főzés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (1113,5) bűvölés (#20) (22,1) bűvölés (#20) (415,4) bűvölés (#20) (1113,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) agykorbács (#97) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 madártoll (#112)
1 uzbány csőr (#169) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) vadász varkaudar (#108), varkaudar falu (#1109), 25. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(103,100) patak, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, oltár, uzbányok (#102)
(104,100) élőholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(105,100) tavacska, Tharr oltár, varkaudar íjász (#687)
(106,99) varkaudar behemót (#189), Bad G. (4515. kalandozó)
(107,98) varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek