Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:02' EZ A 79. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 80. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 685. tárggyal az 1065. tárgyat |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
hu 89 247 72 | hulladék: 89 247 72 |
hu 137 | hulladék: 137 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 74 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 53 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 74 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy élőholt mirg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
370 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 22 pontért |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
pbe 1500 | beraksz a bankba 1500 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 150 10 | megveszed a 150. tárgyat 10 |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
be 376 | bemész a szentélybe |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat a 222. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat (őrzöd) |
Erő: | 14 (17) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 254/290 | Jellem: | jó (162) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 289/111 | Pénz: | 2567 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/7 | Pszi pont: | 113/31 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 3 |
vágófegyverek: | 16 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 14 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 13 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 4 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 5 | 12. taumaturgia: | 11 (+1) |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 4 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 9 (+1) | 18. pszi: | 16 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 2 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 4 | 23. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) hurokcsapdával (#217) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (1113,5) | bűvölés (#20) (22,1) | bűvölés (#20) (415,4) | bűvölés (#20) (1113,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | agykorbács (#97) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |