136. forduló, 138. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 17. 9h:04'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vértjét, egy drag'kór fülkarikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy káoszdémon trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kasul Herolf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont).
Az 1. napon összeakadsz Cuchalainnal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknősbőr nadrágot, egy vámpírkesztyűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy tleikan főbíra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy teriád íjász trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Demoszthenész. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Demoszthenészt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
A 2. napon összeakadsz egy szőke, copfos hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Leah esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy Nap bírája trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Bedzsik. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 5 szent jogart (420 arany), 7 szent jogart (600 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 teknőcpajzs (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 8 aranyló ugarhéj (eladási ár: 1522 arany, ebből a kezelési költség: 121 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 3. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy cirkuszi kitűzőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Morghatal A'ton trófea, egy fertőzött ent trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tisztítótűz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
A 3. napon összefutsz Nyárizápor. Ő Jókorjött Eső felesége! Elenios főpap-jelöltje. Egy díszes tunikát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy mászó-karperecet, egy mentát koronát, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy halálelementál trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.)
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összefutsz Csillagpermettel. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy díszes tunikát visel. Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy érző szívű dromedár. Egy barátposzáta repked körülötte. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+174 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
H 1100 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

hh 1100 745 841 használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 307.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 307.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 306.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

kf 615 722 685 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 722. tárggyal a 685. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
[A parancs tárolásra került.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[150,54] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kicsit megvágod a woorgard testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges ekharion bébi trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő woorgard trófeát. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 212 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
[12 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Tarfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Hörgést hallasz, és egy fatty a hátadra ugrik. De mielőtt még szétszaggatna, sípszó parancsolja a helyére.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 274.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Egy quwarg parafenomén legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Földrengető trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg parafenomén trófeát. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakveljiussók". Hadarva ismerteti a feladatot. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 234.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 233.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 232.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 231.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenshela. A feladatod a következő. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szubreális vámpír! Azonnal megadod magad. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[151,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.


(Továbbmész...) [152,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Á a smirglilevél. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 3 moa üveggömb, 5 sallank nyíl, 3 tyrex csont, 5 acélpengőke, 2 csontkulcs.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Déja vu. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 46 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.


(Továbbmész...) [153,54] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Poomr Ko. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Poomr Ko bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Poomr Ko testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Poomr Ko gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szimbólum. 1506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 155.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +28 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 154.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[154,54] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [155,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [156,55] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 118.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld megtétele után (bozótos területen): néhány tüskés harci gromak bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; van itt egy quwarg boly; 6 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (dombságon): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány pattanóböde, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 12 mérföld megtétele után (ritka erdőben): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány quwarg királynő, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 15 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy ősi csatamező, egy művészi porolit; 18 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy szopógödör; 21 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy Chara-din monolitja; 24 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(150,54) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), kihívás tornya (#502), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), ekharion bébi (#768), quwarg parafenomén (#248)
(151,54) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(152,54) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), halálhozó (#419)
(153,54) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Poomr Ko (#957)
(154,54) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve
(155,54) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534)
(156,55) ezoterikus mardel (#184), ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)

[171,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tolmokov-koktélt.
[5 pontot használtál fel, van még 83.]

le 615 722 685 leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 722. tárgyat a 685. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét.
Lecsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy áeratikus hasnyákot. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 6.
Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. Ez a 137. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 360/363 Jellem: jó (327) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 551/323 Pénz: 1372 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 142/307 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 683 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10728 TP-t kaptál. Jelenleg 334429 TP-d van. A következő szinthez még 5571 TP szükséges. Trófeáid: quwarg parafenomén, ongóliant, woorgard. A 137. fordulódban 6882 arany került a bankszámládra. 6882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 23 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 33 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 14
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 20 12. taumaturgia: 27
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 7 15. harcművészetek: 13
16. zene: 6 17. szörnyismeret: 19 18. pszi: 21
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 9 23. úszás: 8 24. főzés: 11
25. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (68,10) bűvölés (#20) (304,2)
bűvölés (#20) (166,5) bűvölés (#20) (135,5) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
varázsenergia (#161) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) lángcsóva (#31) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)
villámcsapás (#50) >> láplidérc (#352) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> ryuku futárbérenc (#765)
villámcsapás (#50) >> Jerome (#956) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
121 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 ezüstdarab (#326) 4 gyógykenőcs (#313) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 16 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211)
14 smirglilevél (#29) 1 spiritusz (#170) 9 víz (#27)
1 zöld üveg (#82) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 drótszőr (#37) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar szimbólum (#1528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(171,70) áeratikus hasnyákok (#243), 47. jellempróba, Tharr oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.11.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.11.17 09:02 Változások a számládon! 80 zsetont átutaltak a(z) 9060. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek