44. forduló, 46. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 16. 15h:03'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,-50] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy királygyík nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

hu 104 119 56 hulladék: 104 119 56
Hulladékgyűjtés törölve: fémrúd. Hulladék, ezért nem gyűjtesz púderkövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 141 3 kézbeveszed/felveszed a 141. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a nap szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[69,-51] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Felfedeztél egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty jobb vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 44 életpontot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [69,-52] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 50 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [70,-53] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg farkát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt mágus volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [51 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[71,-54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-55] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kőevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kőevő testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hasfejlesztő Jack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Dzsoki Pudinggal. Leah elsőáldozója. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[27 pontot használtál fel, van még 86.]

le 162 192 leveszed/lerakod a 162. tárgyat a 192. tárgyat
Kiveszed a füledből a borostyán függőt.
Leveszed a gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[71,-57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-58] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 acélpengőkét 9 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 9 aurach fogat 9 aranyért, 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 csontkulcsot 4 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 44 drótszőrt 88 aranyért, 3 evaporőr hájat 15 aranyért, 12 fekete gyöngyöt 72 aranyért, 1 grákóbőrt 3 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 68.]

ve 133 20 megveszed a 133. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ve 158 2 megveszed a 158. tárgyat 2
Vásároltál 2 ezüst karkötőt. 42 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ve 180 5 megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyűrűt. 45 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 158 180 kézbeveszed/felveszed a 158. tárgyat a 180. tárggyal
A csuklódra húzod az ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
Az ujjadra húzod az ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,-58] Folytatod sétádat a házak közt.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Ezen kívül van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-58] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 52.]

vik 10 merészség kalandozókra: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenkibe, még ha Nálad kétszer erősebb és ötször nagyobb a páncélja, akkor is. Csak rá ne fázz... (Megjegyzés: ezzel a merészséggel nem sokáig fogsz életben maradni, úgyhogy fontold meg, mit csinálsz!) Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Meglepetésedre az arénában több fegyveres is harcol egymással, de persze a harc láthatóan nem élet-halálra megy. Tehát ha nincs olimpia, itt akkor is lehet harcolni! Hisz ez nagyszerű! Az egyik páros épp most fejezte be, épp izzadt testüket törölgetik. Odasétálsz hozzájuk, és megkérdezed, hogy hogyan lehet az itt folyó "edzésbe" beszállni. Az egyik gladiátor segítőkészen magyarázni kezd:
- Az olimpiai aréna célja, hogy itt bárki szabadon edzhessen, és a vitás kérdéseket komolyabb vérontás nélkül le lehessen rendezni. Ha harcolni támad kedved, csak besétálsz ide, és keresel egy ellenfelet! Az aréna jótékony mágikus aurájában ha ellenfeled legyőz, nem halsz meg és nem deus ex machinázol el, bár a deus ex machináéhoz hasonlatos hatás fog érvényesülni, az arénában maradsz. Az arénaharc, bár valós sebzést nem okoz, azért komoly tapasztalat: fegyveres szakértelmeid normálisan fejlődnek tőle.
Megköszönöd a segítséget. Most már mindent értesz! [Ha BElépsz az arénába, akkor ott is maradsz a következő kör elejéig, mozgást vagy más, csak a szabadban használható parancsot már nem is adhatsz ki, mert ilyenkor az arénában fogsz táborozni! A fogadóhoz hasonlóan, ahány napot táborozol, maximum annyi kalandozóval fogsz a táborozás alatt találkozni. (de max. tízzel.) A küzdelemben nem számít a menekülés%, de számít a merészség: aki elől elbújnál a vadonban, annak a kihívását itt is gyáván el fogod utasítani. Ha akarod, a BE parancsnak megadhatsz egy második paramétert is: ilyenkor tétben küzdesz. Ha ellenfeled is tétjátékos, akkor a meccs tétje annyi arany, amennyit paraméterként megadtatok (a kisebbik számít). Természetesen a pénzt előre ki kell számolni. Ha pl. te 50 aranyban akarsz játszani, ellenfeled 40-be, és mindkettőtöknek csak 30 aranya van, akkor a tét 30 arany lesz, nem pedig 40. Lehetőség van személyes párviadalra is: ekkor a BE parancs harmadik paramétereként meg kell adnod annak a karakternek a sorszámát, akivel küzdeni fogsz. Ilyenkor csak ővele fogsz harcba szállni. Vigyázat: az aréna harc mindenben megegyezik a valóságossal, kivéve azt, hogy mindegyik karakter a harc végén visszanyeri elvesztett életpontjait. Az elhasznált lövedékeket, varázspontokat, stb. nem kapod vissza.
Megjegyzés: átváltozott és szellem kalandozók természetesen nem harcolnak az arénában. Ha egy barátod először jár az arénában, mindenképp ezt a szöveget kapja meg, azaz ha rögtön edzeni akar, akkor még egy, paraméterezett BE parancsot kell kiadnia.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]

be 683 0 4030 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, a válladra vörös tollat tűzöl, jelezve, hogy nem edzeni akarsz, hanem egy bizonyos ellenféllel szeretnél megküzdeni. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

ef 14 501 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY)
A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 3/10 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 165/143 Jellem: gonosz (26) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 137/38 Pénz: 643 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/4
Eddig összesen 338 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 716 TP-t kaptál. Jelenleg 37 106 TP-d van. A következő szinthez még 10 894 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, rőtmanó berzerker, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 18/7 (+27%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 11/86 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/60 (+67%) 2. nyomkövetés: 11/108 (+31%) 3. csapdakészítés: 4/55 (+10%)
4. csapdaészlelés: 1/53 5. gyógyítás: 13/64 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/36 9. taumaturgia: 7/38 (+5%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 2/36 (+20%) 12. zárnyitás: 7/72
13. vadászat: 1/103 14. bányászat: 8/106 (+119%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 81 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8235.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 116 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontpálca (#329) 1 * csontszablya (#64)
1 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 ubuk dobónyíl (#138)
15 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373) 5 * ezüst gyűrű (#180)
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 ¤ deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 gyógykenőcs (#313) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 tudás gyöngye (#522) 1 + tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
5 éjurna (#2368) [bennük 7 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 43]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 3 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) 3 + dözmöng szív (#122) 1 fémrúd (#104)
4 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371) 2 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 38 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
$1 mákrózsa virág ($56) 8 óndarab (#85) 14 pirkit (#153)
$1 púderkő ($119) 12 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
2 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14) 1 szulfin (#676)
3 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 3 + vasérc (#152)

Összsúly: 43.73 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acélpengőke (#231) 1 aranylánc (#191) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 borostyán függő (#162) 1 csontkulcs (#74)
1 dorony tüdő (#212) 44 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
11 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngysor (#192)
1 királygyík bőr (#44) 1 orgyilkos tőr (#225) 5 sallank karom (#128)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szent jogar (#150) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
328 arany (#50) 3 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133)
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 4 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170)
11 tinta (#101) 7 ubuk tüske (#131) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75
-59
-58
-57
-56
-55
-54
-53
-52
-51
-50
-49
(69,-52) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(69,-51) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymák (#118), csontváz (#48), szeppent rákfatty (#186)
(70,-53) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), élőholt mirg (#135), trappoló dinymák (#118)
(71,-57) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,-56) sörényes ubuk (#89), élőholt mirg (#135), Elenios oltár, Dzsoki Puding (3599. kalandozó)
(71,-54) északi aurach (#350), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(72,-58) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(72,-55) kőevő (#62), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelőhely
(73,-58) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-58) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek