250. forduló, 252. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 27. 9h:08'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 27. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+179 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy gondolatolvasás varázslat. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

flh 13 176 1 felt. lőfegyver haszn. 13 a 176. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 13 176 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

flh 18 felt. lőfegyver haszn. 18
FLH 18 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

a 133 2385 35 átadod a 133. tárgyat a 2385. kalandozónak (35 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 35 csuklyavirágot Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

a 313 2385 7 átadod a 313. tárgyat a 2385. kalandozónak (7 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 gyógykenőcsöt Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

a 69 2385 35 átadod a 69. tárgyat a 2385. kalandozónak (35 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 35 szárnyas hernyót Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

a 1253 2385 15 átadod az 1253. tárgyat a 2385. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 15 csillezsályalevelet Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

a 434 2385 1 átadod a 434. tárgyat a 2385. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 bányászcsákányt Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

a 1645 2385 1 átadod az 1645. tárgyat a 2385. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 díszes nyerget Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

kb 1360 10 kiveszel a bankból az 1360. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 extra takarmányt. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

a 1360 2385 10 átadod az 1360. tárgyat a 2385. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 extra takarmányt Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

a 363 2385 4 átadod a 363. tárgyat a 2385. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 ezüsttollú nyilat Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

a 1131 2385 2 átadod az 1131. tárgyat a 2385. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 csigakagylót Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

a 269 2385 20 átadod a 269. tárgyat a 2385. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 purifikátor hájat Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

kb 211 29 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (29 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 29 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

a 211 2385 29 átadod a 211. tárgyat a 2385. kalandozónak (29 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 29 sáfrányport Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

a 1139 2385 20 átadod az 1139. tárgyat a 2385. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 sámán gyógykenőcsöt Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

a 676 2385 2 átadod a 676. tárgyat a 2385. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 szulfint Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

a 151 2385 33 átadod a 151. tárgyat a 2385. kalandozónak (33 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 33 szvó-ektoplazmát Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

a 513 2385 1 átadod az 513. tárgyat a 2385. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 pásztorbotot Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

vv 58 73 73 elmormolod az 58. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 322.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

bb 1066 1073 1071 beraksz a bankba az 1066. tárgyat (1073 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 párducbőrt. Beraksz a bank széfjébe 4 párducszemet. Beraksz a bank széfjébe 1 féregbelet. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde bállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 116 80 58 t. energia kisütése: 116 80 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Megbotlasz valamiben: 1 kőkés [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Hamarosan egy fagymágust pillantasz meg. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy elemi fagyförgeteg varázslatot, majd rád küldi. 198 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fagymágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fagymágus jobb lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fagymágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A fagymágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 2 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 288, gyógyulás: 8, összesen: -280 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 500 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[23 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-18 életpont sebződés a hideg miatt.) Hirtelen egy fagymágust veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. 152 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fagymágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fagymágus fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fagymágus jégből vont auráját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 55 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A fagymágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 2 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 236, gyógyulás: 8, összesen: -228 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mágusszelencét (ld. enc.) és 10 jégszilánkot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 218.]

ek 116 80 58 t. energia kisütése: 116 80 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[121,71] Továbbra is magashegységben vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (839. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,72] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a földsárkány kőfejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 17, összesen: +2 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,73] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás szőrös kezét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 184.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[121,74] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Észreveszel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás griff jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriás griff testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy aranygriff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az aranygriff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff aranyszínű testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az aranygriff bal szárnyát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány nyakát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel többször eltalálod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 28, gyógyulás: 19, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,74] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás bal lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [119,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy troll bányász volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 136.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. Odabent sötét van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 6 10 13 mozogsz 6 10 13
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz.
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 15 arany. Felpakolsz. Nem lepődsz meg, hogy egy szőrös pók lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy teljesen kiszipolyozott kobudera holttestre bukkansz. Szemügyre veszed a szerencsétlen harcművész felszerelését, mindene használtnak tűnik. [10. PONT] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 tankány karom és 1 vérpettyes gyűrű. Felpakolsz.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Hamarosan egy óriás szőröspókot pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás szőröspók testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 34, gyógyulás: 15, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az egyik jókora pókgubóban egy halott törpét találsz. Kalandozó lehetett, legalábbis a felszereléséből ezt gyanítod. [13. PONT] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 csatabárd és 1 moa rubin. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 38 36 mozogsz 38 36
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 15 arany. Felpakolsz. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás szőröspók az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 27 csepp ugh mérget. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [39. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Hamarosan egy szőrös pókot pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Hamarosan egy szőrös pókot pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 15 arany. Felpakolsz.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még -2.]

av 13 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 25, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is.

JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY)
Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében.

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 47 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 383/383 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 698/26 Pénz: 2033 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 66/61 Pszi pont: 311/106 EFejl: 19
Eddig összesen 2751 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 614 TP-t kaptál. Jelenleg 1 960 793 TP-d van. A következő szinthez még 39 207 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10153 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 ökölvívás: 25/26 (+9%) szúrófegyverek: 20/83 (+9%)
vágófegyverek: 29/13 (+3%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 28/12 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
119,74 mezőn táborozol, a 175. labirintusban, 1. szinten, 33. ponton
Kedvenc táborhely: 98,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/21 (+12%) 2. nyomkövetés: 74/80 (+30%) 3. mászás: 11/87 (+5%)
4. csapdakészítés: 26/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/50 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 8/88 8. felderítés: 23/50 9. szörnyidomítás: 14/74
10. teológia: 24/70 (+24%) 11. taumaturgia: 25/64 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/87
13. versengés: 18/23 14. zene: 11/26 15. szörnyismeret: 41/75
16. pszi: 52/95 (+40%) 17. zárnyitás: 21/37 18. vadászat: 21/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 30/98 (+4%) 21. úszás: 3/58
22. főzés: 17/81 23. csapatmunka: 6/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134) $1 vasalt bunkó ($181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 5 mérgezett vasnyíl (#187)
14 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
8 * gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 106]
12 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 60]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 591]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük $76 csepp ugh méreg ($166), fér még: 320]
6 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 108]
10 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
1 bőrkantár (#1125) 1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
10 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313)
$1 hebrencs csapda ($147) 1 hibátlan gyémánt (#680) 8 kaja (#2)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629)
5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) $1 márványkulcs ($245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 3 moa katalizátor (#386)
1 moa varázsdoboz (#1133) $1 nagy aranykulcs ($246) 1 + nyílcsapda (#243)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675)
18 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 tudati fétis (#1151)
2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 aranytoll (#572) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 bunthar bőr (#733) 2 csigakagyló (#1131)
2 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133) 10 dözmöng szív (#122)
62 drótszőr (#37) 16 elkarog szőr (#665) 3 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 11 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
2 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179) 25 gyíkfű (#201)
41 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
$1 jegesmedve bunda ($1067) $2 jégszív ($282) 22 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 20 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 9 liumbe hajtás (#655) 61 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 2 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 1 Morgan kristálya (#659)
31 pirkit (#153) 1 pókláb (#1378) 7 púderkő (#119)
$4 pular kristály ($239) 9 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 25 + remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 4 rozmárfog (#1069) 1 sámán erszény (#650)
10 szárnyas hernyó (#69) $2 szulfagor agyar ($677) 1 szulfin (#676)
9 szvó-ektoplazma (#151) $3 téfea-agy ($172) 2 Thargodan esszencia (#328)
$1 troll csont ($704) 4 ulkor gyöngy (#1072) $1 + vapár ág ($110)
11 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 140.54 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (19 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 11 amniosz (#203) 10 extra takarmány (#1360)
1 féregbél (#1071) 52 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331) $1 nagy vaskulcs ($186)
25 ork csodaszer (#1228) 8 párducbőr (#1066) 4 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 41 quwarg tojás (#360) 36 sáfránypor (#211)
104 sallank karom (#128) 1 tudás gyöngye (#522) 11 varázskő (#305)
44 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 2 csigakagyló (#1131) 15 csillezsályalevél (#1253)
35 csuklyavirág (#133) 1 díszes nyereg (#1645) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
1 féregbél (#1071) 7 gyógykenőcs (#313) 8 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 8 párducbőr (#1066) 4 párducszem (#1073)
1 pásztorbot (#513) 20 purifikátor háj (#269) 20 sámán gyógykenőcs (#1139)
35 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfin (#676) 33 szvó-ektoplazma (#151)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
557 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 csatabárd (#555)
10 jégszilánk (#1128) 2 jégszív (#282) 5 madártoll (#112)
1 mágusszelence (#1076) 1 márványkulcs (#245) 1 moa rubin (#379)
1 pókláb (#1378) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tankány karom (#237)
74 ugh méreg (#166) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123
69
70
71
72
73
74
75
(119,74) troll bányászok (#679), a 175. labirintus bejárata, Sheran oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), szőrös pók (#100), óriás szőröspók (#7076)
(120,74) törpe bánya (#435), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(121,71) bányászház (#839), törpe bánya (#435), bávatag golombár (#165)
(121,72) földsárkány (#359), törpe bánya (#435)
(121,73) bibircsók-óriás (#120), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(121,74) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), óriás griff (#105), aranygriff (#304), földsárkány (#359)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, fagymágus (#650)

Üzenet küldése a karakternek