218. forduló, 220. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 10. 9h:09'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,66] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1228. hetének nyerőszámai: 15, 22, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy lant elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 334.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 7 3 4 t. energia kisütése: 7 3 4
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-konverzió II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 324.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 056 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 384.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[122,66] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 12 gyíkfüvet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 141 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [121,66] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kéter Szerpi előtt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bányászcsákánnyal megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}

Utad során felfedezed egy copfos ősz hajú, félszemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [120,65] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a kérődző etra fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

[63 pontot használtál fel, van még 321.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[121,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,63] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia templomot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz. 90 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [120,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 241.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[119,62] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm mókuszúza-aprólékot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...) [118,63] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [117,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 magszim belet. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 mozogsz nyugatra
[116,63] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy q. pusztító medált, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dante. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 181.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy élőholt sullár életének!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár jobb vállát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy diuretikus kráken. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Tölgyfapajzsos Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladatod egy velociraptor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a velociraptor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Balrin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy királyi koronát 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Tralbrakjiusbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Végre hasznát veheted a szuperpszi kifejlesztése képességnek! Koncentrálsz, és kiemeled a ládából a szuperpszi követ. Sajnos nem használhatod fel, de a próbát teljesítetted. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 93.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
61
62
63
64
65
66
67
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Tharr oltár, 33. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Dante (2626. kalandozó), élőholt sullár (#216), velociraptor (#161)
(117,63) oltár, 40. jellempróba, márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110)
(118,63) Sheran oltár, Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(119,62) Tharr oltár, 49. jellempróba, tűzrakó hely (#1169)
(120,62) vadtroll (#70), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, 50. jellempróba
(120,63) gumifa (#38), 35. jellempróba, oltár, erszényes elkarog (#354)
(120,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), manaelementál (#290), kérődző etra (#368)
(121,64) nukleáris cickány (#155), márványtorony (#175), 34. jellempróba, Leah oltár, nyuhaj karbin (#110)
(121,66) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), egy törpe férfi
(122,66) quwarg boly (#359), oltár, 255. jellempróba, quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), ryuku csapásvezető (#778)
(123,66) quwarg nagymester (#214)

[97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Abdul előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 88.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
- Úgy tűnik, itt sem a kardot őrizték. Khórtól sok erekje fennmaradt. De vannak még átjárók, amelyek a titkos labirintusokba vezetnek. Ám azok már a csatornán túl találhatóak. Azok helyét azonban én sem ismerem. [3 000 tapasztalati pontot kaptál.] Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 758 349 765 keresed a 758. szörnyet a 349. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy banditát. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 499 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját bezabál az uzbány. 2 kaját töm magába a sullár. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

PSZI-KONVERZIÓ II. (195. PSZI KÉPESSÉG)
Hosszú ideje töprengesz azon, hogy miért ennyire használhatatlan a pszi konverzió. A töprengés meghozta eredményét, mostantól képes vagy a pszi-konverzió II-re, amely sokkal hatékonyabb, mint elődje. A P 195 <TU mennyiség> paranccsal képes vagy 15 TVP árán tetszőleges mennyiségű TU-t előállítani (persze így sem mehet MXTU fölé), 20 pszi pont / TU költséggel. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik!

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 368/337 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 626/109 Pénz: 3516 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 56/3 Pszi pont: 260/199 EFejl: 30
Eddig összesen 2340 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 662 TP-t kaptál. Jelenleg 1 408 528 TP-d van. A következő szinthez még 291 472 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/91 (+2%) szúrófegyverek: 18/31 (+39%) vágófegyverek: 28/50 (+3%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/13

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 116,63
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/41 2. nyomkövetés: 64/3 (+10%) 3. mászás: 11/71 (+428%)
4. csapdakészítés: 23/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/84 (-500%) 6. gyógyítás: 23/58
7. titkosírás: 7/96 8. felderítés: 25/66 9. szörnyidomítás: 13/52
10. teológia: 20/63 (+15%) 11. taumaturgia: 22/92 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/15 (+9%)
13. versengés: 14/84 14. zene: 8/52 15. szörnyismeret: 33/65
16. pszi: 43/6 (+195%) 17. zárnyitás: 22/1 18. vadászat: 13/69 (+7%)
19. bányászat: 29/76 (+4%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 15/50 (+11%)
22. csapatmunka: 3/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
$2 bronzhegyű nyíl ($94) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
4 mérgezett vasnyíl (#187) 5 rézgolyó (#343) $7 ubuk tüske ($131)
12 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 ubuk dobónyíl ($138)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
2 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) $1 ezüst nyaklánc ($117) 6 * gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 4 korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
$1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$2 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 nodonrod kitűző ($1533) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 89]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 516]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
27 uzbány csőr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 292]
6 vizestömlő (#3) [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 26]
7 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 3 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1) 3 dobóháló (#221)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 1 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
5 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243)
1 nyomkereső talizmán (#671) 18 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675)
1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 tudati fétis (#1151) 3 varkaudar látógömb (#1107) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
73 álompor (#396) 9 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
3 darázsfarok (#654) $1 darázsszárny ($652) 10 dözmöng szív (#122)
42 drótszőr (#37) 3 elf csont (#664) 7 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) $2 fülemüle agyar ($267) 1 galachmit (#310)
25 gyíkfű (#201) 43 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jégszív (#282) 9 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650) 8 liumbe hajtás (#655)
68 madártoll (#112) $8 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) $1 mocsári penke ($148) 2 Morgan kristálya (#659)
22 mutáns csont (#331) 37 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 50 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226) $1 raptor karom ($281)
22 + remák szív (#264) 3 rézdarab (#70) 13 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 1 szulfin (#676) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15)
$1 + vapár ág ($110) 32 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 126.53 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) $2 láncing ($222)
$3 rézpáncél ($71) 38 sáfránypor (#211) 84 sallank karom (#128)
16 sámán gyógykenőcs (#1139) $5 szöges páncél ($65) 1 tudás gyöngye (#522)
43 varkaudar pálinka (#1137) $1 vasvért ($164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
6 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 dözmöng szív (#122) 3 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 12 gyíkfű (#201) 2 karbin plazma (#199)
3 magszim bél (#103) 5 manakristály (#500) 2 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 réz papi karkötő (#307) 5 ugh méreg (#166)


Üzenet küldése a karakternek