25. forduló, 27. forduló, Hasszán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 21. 16h:03'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3379
SZÁMLA : XXXX

HASSZÁN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

vi 1 3 30 viselkedésed: 1 3 30
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kotb 9172 belépés K.T.-be: 9172
Belépésedet fogod kérni a Túlélők K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

flh 5 138 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 118.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 88.]

fgy 40 40 2 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

le 10 leveszed/lerakod a 10. tárgyat
Elrakod a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

t 17 támadod a 17. szörnyet
FT 17 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bolhakutya! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[63,22] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. (ld. enc.) A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontlepke.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 24 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2400.
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,22] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. (ld. enc.) Második ellenfeled egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 6125 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 3000 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 26 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2605.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,21] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 28 (limit: 475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2815.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 18.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[66,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy garokk. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY)
Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.]

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

KARAKTERLAP

Hasszán, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr híve vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 8 Merészség: 1/1 Magasság: 263 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 472 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 13 Életpont: 116/52 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 175 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 448 TP-t kaptál. Jelenleg 4 448 TP-d van. A következő szinthez még 2 552 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 12 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -);
66,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 66

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 80 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. csapdakészítés: 2 (+1)
4. gyógyítás: 6 (+1) 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3 (+1)
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kaffogó hebrencs (#88), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8) 3 ubuk dobónyíl (#138)
5 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 6 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
7 kaja (#2) 1 mérleg (#81) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657) 2 bakkura bőr (#95)
3 bordacsont (#16) 16 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 3 + grifftojás (#179)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 28 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
6 mandibulapenge (#125) 3 ormánygőte csont (#21) 6 rézdarab (#70)
11 sallank karom (#128) 9 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 2 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 8 varányszem (#30)

Összsúly: 49.49 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 dárda (#10)
1 éjkő (#2369) 7 gyenge méreg (#26) 7 kaja (#2)
10 madártoll (#112) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67
19
20
21
22
23
(62,21) bolhakutyák (#17)
(63,22) oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, alpesi tehenek (#91), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), bo-skorpió (#54)
(64,22) oltár, rájanyék (#58), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(65,21) woor-antilop (#31), csontlepke (#746), csontváz (#48), gumifa (#38), Raia oltár
(66,20) egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, garokkok (#73)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.04.21 16:02 Változások a számládon! 300 zsetont átutaltak a(z) 4534. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek