167. forduló, 169. forduló, Hasszán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 12h:01'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3379
SZÁMLA : XXXX

HASSZÁN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,103] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy földsárkány fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a földsárkány testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. KP: le 253 812 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 812. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: kf 287 815 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 815. tárggyal
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

fkt 1253 100 felt. készítesz az 1253. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

fkt 133 100 felt. készítesz a 133. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

f 360 kísérletezel a 360. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Nocsak, ebből az összetevőből finom fűszeres tojásrántotta készíthető! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 305.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kf 1734 1171 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat az 1171. tárggyal
A ruhádra illeszted a fejvadász medált. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

t 179 1 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

ftv 108 179 felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
[107,103] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Találsz egy sziklafészket. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy proteinsólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinsólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a proteinsólyom a jobb válladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, borostyánszemű drow férfival. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy dalb.kristálycsizmát, egy ezüst noterm. éremet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. tűzopálját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ivil Do'er. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [109,103] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 5, gyógyulás: 28, összesen: +23 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Erőd TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 278.]

m 6 mozogsz nyugatra
[108,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 28, összesen: +15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dermesztő lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

tv 97 33 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 33. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

fvh 13 felt. varázslat haszn. 13
Harci varázslataidat használni fogod minden 13. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 514 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 19 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 19 szögletes kő. [3 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. BP: le 287 815 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat a 815. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét.
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 5. BP: kf 253 812 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 170.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 130.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 4, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az ősi szilmill. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT)
Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség.

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

KARAKTERLAP

Hasszán, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 27 (40) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 263 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 472 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 22/42 év
Egészség: 32 Életpont: 339/352 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 605/455 Pénz: 4774 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 65/53 Pszi pont: 124/33
Eddig összesen 2402 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 622 TP-t kaptál. Jelenleg 1 763 978 TP-d van. A következő szinthez még 236 022 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, varkaudar hadúr. A 125. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5256 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/19 vágófegyverek: 23/74 (+4%) ütőfegyverek: 32/57 (+1%)
dobófegyverek: 29/9 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) max. 3 db (16 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 101,82
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Max életkor 110 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/88 (+60%) 2. nyomkövetés: 37/67 3. mászás: 4/53
4. csapdakészítés: 25/26 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/8 6. gyógyítás: 6/90
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 8/75 9. szörnyidomítás: 10/82
10. teológia: 29/86 (+10%) 11. taumaturgia: 42/56 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/39
13. versengés: 14/26 14. zene: 2/8 15. szörnyismeret: 29/95 (+37%)
16. pszi: *22/100 (+12%) 17. zárnyitás: 10/25 18. vadászat: 4/70
19. vitalitás: 4/17 20. bányászat: 25/20 (+48%) 21. testépítés: 2/43
22. főzés: 12/19 (+11%) 23. csapatmunka: 2/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), massza (#217), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) (1,30) vámpirizáció (#1) (947,20) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
élőholt pozdorja (#134) >> hegymélyi lidérc (#7084) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> élőholt ősmágus (#179) varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213)
fürgülés (#92) >> nők (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
pszi-acéltorony (#98) >> borzalmas varkaudar (#166) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem II (#108) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) fürgülés (#92) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tompítás (#40) >> vörös rakolits (#356) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 191. labirintus (120,73).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 53, 54, 65, 66, 72, 73, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1, 6, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1053 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 10, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 126905.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kétfejű csatabárd (#1754) 1 kőkalapács (#13)
1 * pásztorbot (#513) 32 szögletes kő (#17) 1 ¤ varkaudar korbács (#1134)
Lövedékek
38 kerek kő (#19) 5 vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 24 tolmokov-koktél (#351)
10 ubuk dobónyíl (#138) 24 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 elit csatavért (#295) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 mágusköpeny (#453) 6 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 gólem talizmán (#811) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
3 rothasztó talizmán (#815) 2 Tharr Keresztje (#287) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158) 1 * ezüst papi karkötő (#308)
1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * q. demoralizátor (#2067)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
7 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 57 csepp tinta (#101), fér még: 13]
39 éjurna (#2368) [bennük 320 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 70]
6 + fűszertartó (#210) [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 44]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
11 szent kehely (#257) [bennük 106 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 96]
19 vizestömlő (#3) [bennük 216 korty víz (#27), fér még: 164]
11 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 213]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 10 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 Az idő kulcsa (#2349) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
1 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
1 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 9 gernim balzsam (#1894) 21 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 11 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
4 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nyomkereső talizmán (#671) 37 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 12 pszi kő (#248) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sejtfiatalító (#1408) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
4 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
9 tudás gyöngye (#522) 4 varkaudar pálinka (#1137) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 13 álompor (#396) 27 amniosz (#203)
12 borkonyó bibe (#312) 2 bunthar bőr (#733) 3 csillezsályalevél (#1253)
17 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
24 + dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 11 elkarog szőr (#665)
15 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403) 5 főnixtoll (#563)
7 galachmit (#310) 22 grifftojás (#179) $3 gromak bőr ($268)
10 gyíkfű (#201) 33 gyöngymangó (#135) 6 halálvirág (#2371)
1 jég dragnit (#1745) 5 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
2 kvazár (#244) 268 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
19 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 6 mutáns csont (#331)
17 óndarab (#85) 96 pirkit (#153) 19 purifikátor háj (#269)
64 quwarg tojás (#360) 1 raptor karom (#281) 10 + remák szív (#264)
13 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 5 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 9 smirglilevél (#29)
11 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
1 teknősesszencia (#702) 8 Thargodan esszencia (#328) 1 Tiume batyuja (#660)
1 varkaudar tekercs (#653) 4 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 194.95 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 aenouth ködkürt (#1554) $73 bordacsont ($16) 11 bunthar bőr (#733)
119 kaja (#2) 2 korinthai talizmán (#814) 74 mákrózsa virág (#56)
50 quwarg kristály (#2238) 53 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
5 Trákin csákánya (#367) 46 tükör (#43) 47 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
28 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 2 gromak bőr (#268)
1 pirkit (#153) 1 sólyomcsőr (#1223) 19 szögletes kő (#17)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110
102
103
104
(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, proteinsólyom (#771), Ivil Do'er (5429. kalandozó)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, földsárkány (#359), Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), tüskés harci gromak (#156)
(109,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek