54. forduló, 56. forduló, Gork összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 17. 9h:09'
EZ A 778. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
779. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3108

GORK KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,3] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1281. hetének nyerőszámai: 29, 27, 8. 5 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy manifesztátor nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kno 11 4 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 248.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 228.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[52,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges mutáns pók trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt mágus trófeát. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Találsz nála 1 remák szivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 40 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2004.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az acéldarázs bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 Eldaran karkötőjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2104.
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,3] Még mindig bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [32 pontot használtál fel, van még 196.]

v 201 elmormolod a 201. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[51,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontváz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2204.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [52,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr hengertestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szintszívó áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2304.
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 130 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy woor-antilop. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a woor-antilop testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mágus.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Találsz nála 3 vasércet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 48 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2404.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 38 3 elkészíted a 38. tárgyat (3 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 3 mozogsz délkeletre
[54,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

jlk 1611 jelszó kimondása 1611
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza nyálas sörényét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa zafír! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 mozogsz nyugatra
[53,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Találsz egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 50 (limit: 455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2504.
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű törpe nővel. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy agglomerátor trófea, egy alpesi tehén trófea és egy alattomos manó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló.
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight híve. Egy arany masszariasztót, egy Eldaran karkötőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mind. kristályát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy drónkeselyű trófea, egy törpemammut trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
[10 pontot használtál fel, van még 121.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 120.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 106.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csodabogár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a csodabogár bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csodabogár bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 25.
Jelenleg 2680 felépült monolit, és 5488 lerombolandó oltár van Ghallán. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Gork, egy kopasz, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din követője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 11 Merészség: 10/1 Magasság: 172 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 290/230 Jellem: gonosz (23) Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 296/81 Pénz: 765 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 11/0 Pszi pont: 36/4
Eddig összesen 150 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 446 TP-t kaptál. Jelenleg 22 238 TP-d van. A következő szinthez még 2 762 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, élőholt mágus, autentikus vámpír. A 51. fordulódban 5030 arany került a bankszámládra. 5080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 12/45 (+110%)
ütőfegyverek: 3/75 lőfegyverek: 10/53 (+85%) dobófegyverek: 2/8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (4 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
53,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/99 2. nyomkövetés: 13/88 (+30%) 3. csapdakészítés: 6/71
4. csapdaészlelés: 1/22 5. gyógyítás: 8/14 6. titkosírás: 1/61 (+11%)
7. felderítés: 2/3 (+28%) 8. teológia: 1/47 (+47%) 9. taumaturgia: 8/89 (+49%)
10. szörnyismeret: 2/87 (+20%) 11. pszi: 5/44 (+415%) 12. vadászat: 13/8
13. bányászat: 1/15 14. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (a halál csókja (#187))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> láplidérc (#352)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 32, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 82 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gernim balzsam (#1894) 21 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 1 éjkő (#2369)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 evaporőr háj (#105) 5 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381)
4 pirkit (#153) 1 remák szív (#264) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 ubuk dobónyíl (#138) 3 varányszem (#30) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53 54 55
1
2
3
4
(50,3) oltár, phua-kúp (#372), manifesztátor (#124)
(51,2) alpesi tehén (#91), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), Fairlight oltár, 40. jellempróba
(51,3) 38. jellempróba, Dornodon oltár, acéldarázs (#140), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(52,2) oltár, evaporőr (#69), szintszívó (#96), csontlepke (#746)
(52,3) szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, piromenyét (#99), élőholt mágus (#175)
(53,2) Leah rúnaköve, gumifa (#38), 43. jellempróba, oltár, woor-antilopok (#31), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), piromenyét (#99)
(53,3) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), élőholt mirg (#135), csontváz (#48), egy törpe nő, egy alakváltó nő, csodabogár (#755)
(54,3) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, Tharr oltár, phua-kúp (#372), rájanyék (#58), massza (#217)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.04.17 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 900)
2018.04.17 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Beholder csapda)
2018.04.17 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Jelenléti bónusz)
2018.04.17 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Üzenet küldése a karakternek