Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 2. 20h:40' EZ A 1296. JÁTÉKHETED, 577. FORDULÓD 1297. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 278 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a bo'adhun éjhozó bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 173 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a bo'adhun éjhozó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 165 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. 15 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1940, sebződés: 545, gyógyulás: 101, összesen: -444 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 84 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 88, gyógyulás: 6, összesen: -82 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 289 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a bo'adhun éjhozó jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 106 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 308 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó bal vállát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a bo'adhun éjhozó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 167 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. 15 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2016, sebződés: 678, gyógyulás: 177, összesen: -501 ÉP}
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete sötét bőrét. (7 támadással 724 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a varkaudar remete testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete sötét bőrét. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar remete izmos karját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +51 életerő. 12 868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 123 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
ba 7095 | nem támadod a 7095. szörnyet |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
h 937 | használod a 937. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
hu 866 24 854 | hulladék: 866 24 854 |
hu 864 | hulladék: 864 |
f 923 | kísérletezel a 923. tárggyal |
fkt 981 3 | felt. készítesz a 981. tárgyat (3 darabot) |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 631 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság nyakát. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 755 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 72, gyógyulás: 27, összesen: -45 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix kölyök bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 190 életpontot sebezve.) A trix kölyök belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A trix kölyök csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 484 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-484 életpont.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 486, gyógyulás: 2, összesen: -484 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix nőstény bal karját. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) A trix nőstény csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ytterium kőzet. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 47, gyógyulás: 12, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [253,32] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy gothag döglidérc. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 315 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc testét. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13 849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 631 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 631 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a halálosztó kain jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 160 életpontot sebeztél. A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 56, gyógyulás: 2, összesen: -54 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó. 2 741 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a Mnebolath testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a Mnebolath testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a Mnebolath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 741 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az aranyfecske testét. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 631 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a krathan csontváz testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz jobb lábát. (7 támadással 731 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a krathan csontváz fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 389 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2117, sebződés: 206, gyógyulás: 83, összesen: -123 ÉP}
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
v 198 243 13 | elmormolod a 198. varázslatot |
251 | 252 | 253 | 254 | 255 | |
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
[243,13] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 19.]
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [245,15] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy zseléféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a zseléféreg testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zseléféreg farkát. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a zseléféreg tekergő farkát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zseléféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A zseléféreg farkával megérint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zseléféreg testét. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zseléféreg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! A zseléféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (183,31)-> 150 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 14 691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2128, sebződés: 198, gyógyulás: 47, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [19 pontot használtál fel, van még 0.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
242 | 243 | 244 | 245 | 246 | |
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
[245,80] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez a szent liget a Fekete Druidák védelme alatt áll, Sheran dicsőségére. " Utad során felfedezel egy Sheran szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Találsz egy bíborcserjét. Látsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy égig érő pálmát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kővirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lélegző tátikát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy csillagbozótost. Találsz egy árvalányhaj tőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a rikácsoló kolibri jobb oldalát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a rikácsoló kolibri bal szárnyát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 153 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Teriád karddal megvagdalod a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a rikácsoló kolibri nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Belecsipked a rikácsoló kolibri a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A rikácsoló kolibri összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 9 796 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 278, gyógyulás: 64, összesen: -214 ÉP}
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
Erő: | 83 (113) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 89 (114) | Támadás: | 113 (120) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 83 (116) | Védekezés: | 154 (164) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/190 év |
Egészség: | 81 (122) | Életpont: | 1744/1593 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (113) | Varázspont: | 3694/855 | Pénz: | 1767 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 50/46 | Pszi pont: | 619/184 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/97 (+9%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 43/88 (+2%) |
vágófegyverek: | 39/46 (+8%) | ütőfegyverek: | 20/88 | lőfegyverek: | 35/64 (+1%) |
dobófegyverek: | 33/14 |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); hajító csillag (#939) (33 -35.); csillaglövedék (#931) (36 -38.); ében nyílvessző (#848) (39 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 245,15 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 767 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/67 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 149/29 (+40%) | 3. mászás: | 33/58 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 46/12 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 28/76 | 6. gyógyítás: | 115/20 (+50%) |
7. titkosírás: | 22/42 | 8. felderítés: | 30/42 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 128/33 (+49%) | 11. taumaturgia: | 111/5 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 272/84 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 73/58 (+37%) |
16. pszi: | *50/100 (+79%) | 17. zárnyitás: | 15/42 | 18. vadászat: | 78/54 (+32%) |
19. vitalitás: | 11/69 | 20. bányászat: | 41/95 (+1%) | 21. úszás: | 27/69 (+15%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 110 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | áldomás II (#169) (4,0) | hadiszerencse III (#59) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) | elme dominanciája (#247) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 19, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): 105. labirintus (251,55). barbár barlang (692): kész. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 178. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, v 21 20, v 84 283, h 1271 936, h 841, ef 3, tf 4 20, h 235 30, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 2 | amniosz (#203) | 1 | Éjvadász karma (#847) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | mithril (#352) | 3 | nothar bogyó (#923) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rakshallion jogar (#864) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
586 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | dramoan főzet (#981) | |||
1 | ében nyílvessző (#848) | 1 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | natharion gömb (#865) | |||
3 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vörös zselé (#862) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |