Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 26. 12h:47' EZ A 1278. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD 1279. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Egy savhurrikán varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a Toodrok Din testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a Toodrok Din izmos karját. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Toodrok Din nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a Toodrok Din fejét. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a Toodrok Din testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Toodrok Din egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 441 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1759, sebződés: 791, gyógyulás: 262, összesen: -529 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
h 1271 203 | használod az 1271. tárgyat |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
t 283 1 | támadod a 283. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+99 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 79 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 85, gyógyulás: 6, összesen: -79 ÉP}
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elmeszonda fejét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az elmeszonda testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod az elmeszonda testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az elmeszonda testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod az elmeszonda testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-113 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 172, gyógyulás: 20, összesen: -152 ÉP}
h 1387 186 106 | használod az 1387. tárgyat |
245 | 246 | 247 | |
86 | |
|
|
87 | |
|
|
88 | |
|
|
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 32 aranyat.
ve 390 30 | megveszed a 390. tárgyat 30 |
ve 183 1 | megveszed a 183. tárgyat 1 |
ve 70 10 | megveszed a 70. tárgyat 10 |
ve 241 1 | megveszed a 241. tárgyat 1 |
f 241 | kísérletezel a 241. tárggyal |
kt 648 | elkészíted a 648. tárgyat |
ve 153 32 | megveszed a 153. tárgyat 32 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 268 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb vállát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 12 643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 55, gyógyulás: 20, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. 5 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[246,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo'adhun éjhozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun éjhozó jobb karját. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a bo'adhun éjhozó nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 143 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a bo'adhun éjhozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 159 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 490, gyógyulás: 149, összesen: -341 ÉP}
v 198 246 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
245 | 246 | 247 | |
86 | |
|
|
87 | |
|
|
88 | |
|
|
[246,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 2 107 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a tavi piranha testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) A 6 tavi piranha megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a tavi piranha jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Az 1 tavi piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 4 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 337, gyógyulás: 70, összesen: -267 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény nyakát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix nőstény testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 megsemmisítő. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 121, gyógyulás: 27, összesen: -94 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal végigmetszed a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal kilukasztod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kilukasztod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal kilukasztod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigmetszed a sötét főgnóm bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 605 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón tömzsi lábát. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hájas okerón tömzsi lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 318 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1864, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [246,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal végigmetszed a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kilukasztod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal végigmetszed a sötét főgnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 332 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hájas okerón hájas derekát. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón jobb oldalát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel meghorzsolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a hájas okerón testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2030, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [246,80] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy bo'adhun éjhozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 158 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 162 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 513, gyógyulás: 87, összesen: -426 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigvagdosod a dübörgő bahrot nyakát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A dübörgő bahrot patája súrolja a combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a dübörgő bahrot bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Beléd öklel a dübörgő bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Összetipor lábával. 91 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1661, sebződés: 441, gyógyulás: 59, összesen: -382 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 605 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a leviathán lárva testét. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a leviathán lárva fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a leviathán lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13 566 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [244,78] Még mindig bozótos. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
(Továbbmész...) [243,77] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix kölyök testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A trix kölyök fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a trix kölyök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 21 10 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 605 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ében tigris testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris jobb vállát. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Az ében tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 222, gyógyulás: 103, összesen: -119 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 9. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
[245,80] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
KULCSKARIKA (648. TÁRGY) Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 48 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 77 (105) | Támadás: | 97 (101) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/278 év |
Egészség: | 70 (109) | Életpont: | 1509/1507 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (103) | Varázspont: | 3171/534 | Pénz: | 2036 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 376/56 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/13 (+18%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | *41/100 (+1%) |
vágófegyverek: | 36/87 (+2%) | ütőfegyverek: | 20/56 (+4%) | lőfegyverek: | 34/14 (+5%) |
dobófegyverek: | 32/45 |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 242,76 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 137/46 (+48%) | 3. mászás: | 30/13 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 42/17 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 90/95 (+144%) |
7. titkosírás: | 21/94 | 8. felderítés: | 29/98 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 101/54 (+45%) | 11. taumaturgia: | 99/62 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 20/26 |
13. versengés: | 24/27 (+10%) | 14. zene: | 246/11 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 64/14 (+22%) |
16. pszi: | *33/100 | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/24 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/72 (+3%) | 21. úszás: | 22/40 (+27%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 69 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | az elme fölénye (#116) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. (összesen ölhető: 1800 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 246.79 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | rézkulcs (#75) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
39 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 29 | halcsont (#390) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 34 | pirkit (#153) | |||
7 | rézdarab (#70) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 5 | spiritusz (#170) |