Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 22. 11h:04' EZ A 1278. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 1279. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rikácsoló kolibri jobb vállát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Belecsipked a rikácsoló kolibri a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Teriád karddal végigvagdosod a rikácsoló kolibri testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a rikácsoló kolibri fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megcsipkedi a rikácsoló kolibri a bal válladat. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A rikácsoló kolibri még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 madártollat. 8 973 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 277, gyógyulás: 66, összesen: -211 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
hu 630 229 | hulladék: 630 229 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
ftv 142 9098 | felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 9098. kalandozót |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog fejét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pikkelyes ptog farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 211, gyógyulás: 55, összesen: -156 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 198 246 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
254 | 255 | 256 | |
78 | |
|
|
79 | |
|
|
80 | |
|
|
[246,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 605 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10 902 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 121, gyógyulás: 24, összesen: -97 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal kilukasztod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal végigmetszed a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével alaposan megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével végigvagdosod a korinthai amőba testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 10 329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 102, gyógyulás: 30, összesen: -72 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló áttetsző karját. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [246,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében tigris. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 605 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében tigris jobb hátsó lábát. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 153, gyógyulás: 119, összesen: -34 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével alaposan megvágod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a Droma Shelagoru bal lábát. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Fekete Kehely [Fekete Kehely ládikóba-> (185,60)-> 110 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 1 031 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [246,80] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szellemdarázs közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 860 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs farkát. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szellemdarázs farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. 9 946 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1597, sebződés: 164, gyógyulás: 39, összesen: -125 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dübörgő bahrot nyakát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Összetipor lábával. 90 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 12 134 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 486, gyógyulás: 71, összesen: -415 ÉP}
(Továbbmész...) [244,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elmeszonda. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elmeszonda testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elmeszonda testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megvagdalod az elmeszonda láthatatlan testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az elmeszonda csápol, de mindhiába. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Teriád karddal kissé megkarcolod az elmeszonda testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolod az elmeszonda testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az elmeszonda elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 56 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-111 életerő). Az elmeszonda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1357, sebződés: 297, gyógyulás: 8, összesen: -289 ÉP}
(Továbbmész...) [243,77] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1387 187 60 | használod az 1387. tárgyat |
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
[187,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 631 5 | bemész a 631. épületbe |
be 631 2 | bemész a 631. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[242,76] Továbbra is síkságon vagy.
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 21 10 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 605 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia bal oldalát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a harcos hárpia testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megbököd a harcos hárpia testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 74 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 18 madártollat. 12 796 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1994, sebződés: 427, gyógyulás: 140, összesen: -287 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 9. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
241 | 242 | 243 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[245,80] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
* 10. BP: szk 465 468 481 | keresed a 465. szörnyet a 468. szörnyet a 481. szörnyet |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 48 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 77 (105) | Támadás: | 97 (101) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 81 (110) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/278 év |
Egészség: | 70 (109) | Életpont: | 1507/1438 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (103) | Varázspont: | 3171/785 | Pénz: | 1893 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 376/0 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/95 (+6%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 41/93 (+2%) |
vágófegyverek: | 36/82 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/52 | lőfegyverek: | 34/5 (+5%) |
dobófegyverek: | 32/42 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 242,76 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 136/86 (+49%) | 3. mászás: | 29/99 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 41/97 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 88/32 (+60%) |
7. titkosírás: | 21/94 | 8. felderítés: | 29/98 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 100/58 (+46%) | 11. taumaturgia: | 99/9 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 20/26 (+11%) |
13. versengés: | 24/7 (+15%) | 14. zene: | 244/63 (+66%) | 15. szörnyismeret: | 63/72 (+22%) |
16. pszi: | 33/4 (+4%) | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/24 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/69 | 21. úszás: | 22/13 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. (összesen ölhető: 1776 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 239.70 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit pajzs (#630) | 1 | amniosz (#203) | 1 | ében nyílvessző (#848) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | Mágikus Koponya (#279) | |||
11 | obszidián karkötő (#229) | 1 | rákfatty váladék (#333) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | ünnepi övsál (#874) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1659 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
18 | madártoll (#112) | 9 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) |