66. forduló, 68. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 16. 15h:02'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,-14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 197.]

* 1. KP: v 15 201 2 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyíkfű. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot, majd a fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 141.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[63,-13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett karmos tankány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval megcsapod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 17 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 170 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11399.
Találsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [61,-11] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy autentikus vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[60,-10] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bolhakutya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bolhakutya jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 172 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11509.
Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Észreveszel egy rát-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 174 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11619.
Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bolhakutya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy autentikus vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 81.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[57,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított smirglibokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy autentikus vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [56,-6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 gyöngysort. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 177 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11788.
Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,-5] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy sebesült élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy sírlidérc.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 51.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 3 6 elkészíted a 3. tárgyat (6 darabot)
Sajnos csak 2 vizestömlő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 2 vizestömlőt. [40 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 10.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 34 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 21 (24) Menekülés: 30 % Életkor: 30/40 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 385/287 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 235/196 Pénz: 2914 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/1
Eddig összesen 522 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 877 TP-t kaptál. Jelenleg 111 240 TP-d van. A következő szinthez még 8 760 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, óriás csontváz, pordémon.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/71 (+6%) szúrófegyverek: 8/6 (+22%) vágófegyverek: 6/46
ütőfegyverek: 7/96 (+84%) lőfegyverek: 7/55 (+6%) dobófegyverek: 7/91 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
55,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 429 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/57 (+90%) 2. nyomkövetés: 11/58 (+4%) 3. mászás: 5/20
4. csapdakészítés: 5/62 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 1/83 8. felderítés: 2/49 9. szörnyidomítás: 3/78
10. teológia: 3/31 (+8%) 11. taumaturgia: 2/86 (+10%) 12. harcművészetek: 20/0
13. zene: 1/13 14. szörnyismeret: 2/18 (+20%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 2/63 17. bányászat: 5/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 178 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11845.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 85.77 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
2 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 2 bordacsont (#16) 1 éjkő (#2369)
1 gyöngysor (#192) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 tankány karom (#237) 2 vizestömlő (#3)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(55,-5) élőholt quwarg (#202), sírlidérc (#172), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 32. jellempróba
(56,-6) csontváz (#48), Dornodon oltár
(57,-7) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 32. jellempróba
(58,-8) bolhakutya (#17), zombi (#49), Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(59,-9) proteinfecske (#139), élőholt mágus (#175), Sheran oltár, 42. jellempróba
(60,-10) bolhakutyák (#17), csontlepke (#746), csontváz (#48), oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(61,-11) trappoló dinymák (#118), oltár
(62,-12) manifesztátor (#124), zombi (#49), élőholt mirg (#135), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár
(63,-13) oltár, Chara-din monolitja (#534), karmos tankány (#137), kaffogó hebrencs (#88)

Üzenet küldése a karakternek