Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 19. 15h:03' EZ A 761. JÁTÉKHETED, 674. FORDULÓD 762. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: ek 215 16 0 | t. energia kisütése: 215 16 |
* 3. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: le 1210 0 0 | leveszed/lerakod az 1210. tárgyat |
* 6. KP: kf 707 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat |
* 7. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 8. KP: kf 1322 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
ef 59 538 | energia fejlesztése 59 |
fkt 542 7 | felt. készítesz az 542. tárgyat (7 darabot) |
flh 998 363 3 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal (3 darabot) |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[187,60] Lakott területre érkeztél. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. A fegyvermester ajtajára tűzött felhívást néhány zöldfülű kalandozó olvasgatja. Mint rutinos veterán, pár szóban vázolod nekik, mire számítsanak, ha belevágnak, aztán már indulsz is tovább. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod az aranyfecske testét. (1 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megütöd az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 67 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 74, gyógyulás: 2, összesen: -72 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dombi óriásyeti. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi óriásyeti bal karját. (3 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 95, gyógyulás: 161, összesen: +66 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 82, gyógyulás: 3, összesen: -79 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hira Lal formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy talriai behemót. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 1045 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 47 kaját. 26 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1823, sebződés: 110, gyógyulás: 265, összesen: +155 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 477 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megcsapod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megcsapod az aranyfecske jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérgezett vasnyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3000 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gh'raiton ölész testét. (3 támadással 307 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 1469 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a gh'raiton ölész testét. Kritikus ütés! (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 39 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4910, sebződés: 428, gyógyulás: 94, összesen: -334 ÉP}
(Továbbmész...) [364,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délre egy térkapu van. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy smaragd sárkány. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 102 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 28 051 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 289, gyógyulás: 202, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [363,64] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy térkaput. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rd'alv lélektipró. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 628 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a rd'alv lélektipró bal oldalát. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. Eláraszt a borzalmas tűzön túli tűz. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 1617 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 53 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5033, sebződés: 863, gyógyulás: 36, összesen: -827 ÉP}
kf 1789 607 | kézbeveszed/felveszed az 1789. tárgyat a 607. tárggyal |
vv 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [362,66] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
(Továbbmész...) [362,67] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább.
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [360,67] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
v 198 420 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
[420,89] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszi elementál lord. {támadása: 40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord párolgó héját. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál lord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 44 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. A pszi elementál lord elhibázza az ütést csápjával. A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc és 2 arany. 6 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
szk 317 328 212 | keresed a 317. szörnyet a 328. szörnyet a 212. szörnyet |
* 1. BP: h 449 0 0 | használod a 449. tárgyat |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: h 2237 0 0 | használod a 2237. tárgyat |
Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (9 támadással 885 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Megelőző ütés! Ököllel eltalálod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 arany. 38 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 338, gyógyulás: 213, összesen: -125 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó testét. (9 támadással 877 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó jobb vállát. (12 támadással 2174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+435 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3239, sebződés: 276, gyógyulás: 515, összesen: +239 ÉP}
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fagyféreg bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 224 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fagyféreg testét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A fagyféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fagyféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: h 1168 1 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 7. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 8. BP: kf 511 1210 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1210. tárggyal |
* 9. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
ARANYESŐ (214. VARÁZSLAT) Ez az! A gazdagsághoz vezető út első lépése: az aranyeső! Add ki a V 214 parancsot 12 VP-ért és 5 TVP-ért, és máris csengő aranypénzek hullanak az égből! A varázslatnak nincs komponense, de egy fordulóban csak egyszer mondható el. |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. Ha a karakter elérte a 800. fordulót, akkor ez a határ 1000-es szakértelemig tolódik ki, 1100. fordulótól 1500-asra, 1500. fordulótól pedig 2000-esre. 500-as szakértelem felett a fejlődés esélye elköltött VP-nként 4% az esély, 1000-es felett 3%, 1500-as felett pedig 2%. |
GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY) Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz... |
RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY) Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet. |
Erő: | 53 (90) | Szint: | 59 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 51 (58) | Támadás: | 141 (147) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 52 (75) | Védekezés: | 132 (143) | Menekülés: | 33 % | Életkor: | 42/59 év |
Egészség: | 52 (74) | Életpont: | 1338/1325 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 104 |
Szerencse: | 52 (84) | Varázspont: | 2909/1181 | Pénz: | 132832 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 102/23 | Pszi pont: | 343/994 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 65/9 (+9%) | szúrófegyverek: | *29/100 |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 51/14 (+1%) |
dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (20 .); vashegyű nyíl (#176) max. 5 db (21 -39.); vashegyű nyíl (#176) max. 6 db (40 -43.); mihlanil nyíl (#597) (44 -58.); vashegyű nyíl (#176) (59 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 3 db (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
420,89 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 145 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 83, 85, 88, 86, 92, 93, 82, 89, 91, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1827 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 161 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 4. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/18 | 2. nyomkövetés: | 162/30 (+13%) | 3. mászás: | 23/4 |
4. csapdakészítés: | 45/91 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 25/86 | 6. gyógyítás: | 39/97 |
7. titkosírás: | 14/30 | 8. felderítés: | 42/25 | 9. szörnyidomítás: | 15/39 |
10. teológia: | 142/94 (+23%) | 11. taumaturgia: | 100/80 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 9/94 |
13. versengés: | 20/35 | 14. harcművészetek: | 67/24 | 15. zene: | 11/49 |
16. szörnyismeret: | 91/8 | 17. pszi: | 49/87 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/97 |
19. vadászat: | 10/46 | 20. vitalitás: | 4/53 | 21. bányászat: | 42/56 (+3%) |
22. úszás: | 11/41 | 23. főzés: | 36/53 (+10%) | 24. csapatmunka: | 12/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 476 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 14. plusz tp: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 64% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek a 2228. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761), adószedő (#234), csontváz lord (#177), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), Jóságos Kodó (#5145), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), Quwargamanga (#963), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), Suma Surma (#6137) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
kobudera (#8), mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), gonoszok (#988), árnyékfoltozó (#932), varkaudar őslich (#402), tl'urlang vadász (#610), Tobias Ak'radal (#613), szolgalidérc (#931), magnetikus praglonc (#200), quwarg széltáncos (#540), quwarg ölész (#855), quwarg bölcs (#7131), md'blatherat (#661), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 23 vp; taumaturgia: 17 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9963,68) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | tűzvihar (#175) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzvihar (#175) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | vakító fény (#43) | >> | Hoxxurton (#979) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
tűzvihar (#175) | >> | quwarg b.háborító (#850) | izomernyesztés (#33) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
gyóntatás (#56) | >> | Suma Surma (#6137) | gyóntatás (#56) | >> | Süvöltő (#6140) | |
gyóntatás (#56) | >> | Sesi (#6143) | gyóntatás (#56) | >> | El-Fantastico (#6104) | |
gyóntatás (#56) | >> | Trágyatúró Artúró (#4951) | gyóntatás (#56) | >> | Don a'Morph (#1635) | |
gyóntatás (#56) | >> | Berogurgi Szíriusz (#2572) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg b.háborító (#850) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +9 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XLVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 798, a megölt vezérek száma: 11, a pontszámod: 157 020. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 876, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 71, a pontszámod: 233 754. |
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2022, pontszámod: 19 915. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 4 | cápafog (#833) | 1 | naginata (#1371) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | mágusölő (#422) | 2 | ryuku szablya (#695) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
2 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
20 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
117 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | malomkő (#1205) | 10 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
2 | ryuku harci dárda (#1318) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kvazár pajzs (#296) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | haramaki (#1367) | 1 | * | rizspapír-vért (#1366) | |||
Sisakok | ||||||||
2 | * | bozontfonat (#1563) | 4 | mentát korona (#1559) | 1 | * | Rhoi sisakja (#1422) | |
1 | * | rubin koszorú (#1599) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | sode (#1374) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | * | Lordac kesztyűje (#1720) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) |
Övcsatok | ||||||||
1 | gárdista övcsat (#1729) | 1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bűzölgő csizma (#898) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
5 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | Eldereth kristály (#511) | 3 | hókereszt (#843) | ||
1 | mópat token (#585) | 2 | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | ősmágus fülbevalója (#608) | ||
1 | * | roxati üvegszem (#443) | 1 | ryuku függő (#1322) | 1 | + | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
20 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | mihlanil medál (#823) | ||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 2 | napmedál (#1567) | 1 | * | q. taposó medál (#2299) | |
1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | Thargodan amulett (#536) | 2 | Tharr Keresztje (#287) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Hatalom Karkötője (#1210) | 3 | * | Luthius karkötője (#527) | |
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | pókkarmok (#886) | 1 | rogalhal csuklópánt (#891) | |||
1 | smaragd karkötő (#707) | 1 | teriadan karkötő (#844) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 3, felvéve: 3+2) | ||||||||
106 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | Élet gyűrűje (#1166) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
6 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+10) | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | kiképzői érdemérem (#1634) | |
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | naso-thin medál (#2215) | 1 | * | not. pusztító érem (#2193) | 1 | * | olimpiai aranymedál (#1789) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) | 1 | * | szerencsekocka (#1693) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | féregnyereg (#1532) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
27 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 95 csepp tinta (#101), fér még: 175] | ||||||
4 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
81 | fűszertartó (#210) | [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 386] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] | ||||||
10 | mágusszelence (#1076) | [bennük 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 92] | ||||||
1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 24 pondróvér (#1232), fér még: 0] | ||||||
36 | sullár hólyag (#168) | [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 685] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 75 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
8 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 110 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 122 | áldott kő (#642) | |||
1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
104 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 7 | cirkuszi pergamen (#1233) | 3 | csontkulcs (#74) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 24 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | Ezüstmágus kürt (#697) | 1 | fekete könyv (#2234) | 6 | feneketlen bugyor (#570) | |||
7 | fenőkő (#1618) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 18 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | gyémánt okuláré (#1270) | 17 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | |||
1 | homokóra (#1259) | 1 | hópelyhes kupa (#1660) | 55 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 14 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
7 | mágikus pulzáns (#542) | 8 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
8 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa antirad (#2205) | |||
1 | moa szemlencse (#1331) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
1 | olló (#335) | 69 | ork csodaszer (#1228) | 3 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
1 | plazmagömb (#2235) | 28 | pszi kő (#248) | 27 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | quwarg ikergömb (#2237) | 5 | quwarg katalizátor (#1535) | 5 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | |||
1 | rúnakavics (#2233) | 4 | sáfránykő (#979) | 9 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szaké (#1295) | 1 | szeksztáns (#32) | 272 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | |||
18 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | thargodan vérgömb (#2170) | 2 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | 2 | trikornis fókusz (#2169) | |||
3 | tubarkő (#700) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
4 | varkaudar csésze (#841) | 2 | védőkristály (#2240) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | 3 | zyel katalizátor (#896) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 25 | adamantit (#627) | 4 | arx formázó minta (#298) | |||
3 | bahrot bőr (#938) | 3 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
71 | drótszőr (#37) | 2 | ében toboz (#578) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | |||
5 | extra takarmány (#1360) | 34 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 2 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 2 | idézőszőnyeg (#771) | 3 | iknegurin (#541) | |||
1 | jácint díszkő (#753) | 1 | jáde rakshallion (#749) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
6 | kék orchidea (#68) | 1 | lótuszvirág (#447) | 275 | madártoll (#112) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 8 | mithril (#352) | 1 | mópat tetem (#584) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 167 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 7 | quwarg dragnit (#1742) | 13 | quwarg kristály (#2238) | |||
1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 56 | sallank karom (#128) | |||
1 | smaragd dragnit (#1743) | 2 | smirglilevél (#29) | 11 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | teriád kobak (#1461) | 74 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | to'aghan orrkarika (#760) | 9 | vámpírfog (#1221) | 24 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös dragnit (#1744) | 13 | vörös zyel (#606) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | not. pusztító érem (#2193) | ||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (#1366) | ||||||
quwarg dragnit (#1742) | - a befoglaló tárgy: | bozontfonat (#1563) | ||||||
smaragd dragnit (#1743) | - a befoglaló tárgy: | rubin koszorú (#1599) | ||||||
vörös dragnit (#1744) | - a befoglaló tárgy: | ryuku ökölgyolcs (#1156) |
Összsúly: 293.97 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 295 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | eknozol (#540) | 4 | iknegurin (#541) | |||
5 | mópat token (#585) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | víz (#27) | |||
2 | vörös zyel (#606) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
606 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
15 | isteni könnycsepp (#260) | 44 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | mágikus pulzáns (#542) | 3 | spiritusz (#170) |
419 | 420 | 421 | |
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|