344. forduló, 346. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 8. 9h:05'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,85] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 nagy vaskulcsot (35 arany).
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Hurpi. Miközben Hurpi előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Kicsit felhördülsz, amikor meglátod, hogy ki az ellenfeled: két útonálló, három bandita és egy sötét gnóm .

Elsőnek első útonállót fogod támadni. [sötét gnóm:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
[első bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! [második bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! [harmadik bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! [sötét gnóm:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) [első útonálló:] Az első útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Úgy döntesz, első bandita lesz a következő áldozatod.
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a bandita testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [első bandita:] Az első bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második útonálló:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. [első bandita:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Újabb ellenfél után nézel, második útonálló lesz az.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
[második útonálló:] A második útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. [második útonálló:] A második útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, második bandita lesz az.
Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb vállát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [második bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. [második bandita:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő áldozatnak harmadik banditát választod.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [harmadik bandita:] Bár ügyesen védekezel, a harmadik bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. [harmadik bandita:] A harmadik bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Következő célpontod sötét gnóm lesz.
Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [sötét gnóm:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. [első bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. Szereztél 11 aranyat. [második útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. [második bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. [harmadik bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. [sötét gnóm:] 555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 144, gyógyulás: 28, összesen: -116 ÉP}


Hurpi egy vadászkutya és három bandita halálát okozta időközben.
Hurpi, egy vadászkutya, egy útonálló és egy bandita futtatta meg.
Mivel nem diadalmaskodott mindenki, még nincs idő pihenésre, egy bandita, egy vadászkutya és egy útonálló hátra van.

Elsőnek banditát fogod támadni.
[bandita:] Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.)
Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bandita jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a bandita sunyi fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [bandita:] A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [vadászkutya:] A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. [útonálló:] Az útonálló csapása csak a levegőt találja. [bandita:] A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Mivel vadászkutya áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászkutya farkát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) [vadászkutya:] A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. [útonálló:] Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. [vadászkutya:] A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Ellenfelet cserélsz, mostantól útonállót támadod.
Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [útonálló:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. [vadászkutya:] 368 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. [útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Hurpi csatlakozik a csapathoz, most hogy végetért a csata. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről.
A kincs szétosztását követően neked 1 aranyozott klipsz (ld. enc.), 2 aranygyűrű, 2 arany karperec és 600 arany jut. (Hurpi 2 aranygyűrűvel, 2 arany karpereccel és 600 arannyal lett gazdagabb.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 12636 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 675.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 mocsári penke (eladási ár: 18 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+180 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 923. hetének nyerőszámai: 29, 20, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kardfogú fülemüle nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 695.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy agyburok varázs hatalmát. Agyburok feszül a tudatod köré. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 690.]

ef 16 505 energia fejlesztése 16
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 578.]

ek 215 8 t. energia kisütése: 215 8
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 548.]

kb 2 65 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (65 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 65 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 548.]

bb 170 203 70 beraksz a bankba a 170. tárgyat (203 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 spirituszt. Beraksz a bank széfjébe 135 amnioszt. Beraksz a bank széfjébe 3 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

bb 152 10 beraksz a bankba a 152. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

dd 1113 131 191 eldobod az 1113. tárgyat a 131. tárgyat a 191. tárgyat
Elhajítasz 3 varkaudar csontot. Elhajítasz 7 ubuk tüskét. Elhajítasz 1 aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

le 1653 leveszed/lerakod az 1653. tárgyat
Leveszed a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

flh 4 189 felt. lőfegyver haszn. 4 a 189. tárggyal
FLH 4 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

t 71 támadod a 71. szörnyet
FT 71 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy fabontó szójer! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[80,84] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [79,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy surranó kígyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [80,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 795 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 84) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[52 pontot használtál fel, van még 486.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [82,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy legyengült quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1155 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 70) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [83,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Utad során felfedezel egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 47) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 434.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[83,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 12 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Találsz valamit: 1 ubuk tüske. Elrakod.

(Továbbmész...) [82,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [81,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 366.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[81,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(79,83) a 38. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Sheran oltár, surranó kígyók (#30)
(80,82) márványtorony (#175), Raia oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(80,84) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), Leah oltár
(81,75) Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve
(81,76) márványtorony (#175), Dornodon oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(81,81) Raia oltár, 48. jellempróba
(82,77) Dornodon rúnaköve
(82,80) quwarg királynő (#153), oltár
(83,78) grok-képződmény (#149), Raia oltár, légirozmár (#94)
(83,79) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), törpemammut (#115)

[80,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 350.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 427 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[15 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 23.
Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 686 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY)
Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged.

AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 46 (59) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/35 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 418/315 Jellem: jó (777) Tul. pont: -6
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 482/45 Pénz: 49253 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 58/40 Pszi pont: 182/6 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2911 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7288 TP-t kaptál. Jelenleg 740549 TP-d van. A következő szinthez még 59451 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 13287 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/16 (+1%) szúrófegyverek: *22/100 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 23/38 (+5%) dobófegyverek: 22/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (9 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 69/76 (+8%) 3. mászás: 15/16 (+18%)
4. csapdakészítés: 24/73 (+5%) 5. csapdaészlelés: 16/26 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 8/7 8. felderítés: 16/59 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 28/99 (+5%) 11. taumaturgia: 21/27 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 33/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 35/64 (+18%) 17. pszi: 23/2 (+2%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 34/8 21. úszás: 2/30
22. főzés: 13/34 (+9%) 23. csapatmunka: 3/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) agyburok (#90) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 376 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$4 orgyilkos tőr ($225) 6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 14 rövid íj (#107)
Lövedékek
20 ezüsthegyű nyíl (#323) 29 mérgezett vasnyíl (#187) 41 nyílvessző (#108)
77 sallank nyíl (#129) $1 ubuk tüske ($131) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327) 52 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
12 mérg. vas dobónyíl (#190) 8 nyu-shuriken (#157) 8 tolmokov-koktél (#351)
12 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
7 kis bőrpajzs (#45) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
5 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266)
3 vas fejpánt (#408) 14 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$2 arany karperec ($194) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
6 aranygyűrű (#193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
68 uzbány csőr (#169) [bennük 676 csepp ugh méreg (#166), fér még: 140]
5 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 24]
2 zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
9 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 3 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
84 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 2 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tűzfény (#686) 12 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 51 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 90 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 6 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
7 csillezsályalevél (#1253) 1 etra hályog (#712) $7 fabontó ($106)
14 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 31 gyöngymangó (#135)
5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205)
3 kőszem (#304) 13 kvazár (#244) 3 liumbe bimbó (#656)
237 madártoll (#112) 9 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659)
308 pirkit (#153) 6 pular kristály (#239) 10 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651) 2 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) $1 surranó kígyó bőr ($47) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 2 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328)
3 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 271.58 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
135 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 2 ketrec (#216)
96 kötél (#92) 7 mandibulakasza (#127) $111 óndarab ($85)
$188 rézdarab ($70) 67 spiritusz (#170) $11 szöges páncél ($65)
12 vasalt bunkó (#181) 188 vasérc (#152) 10 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
135 amniosz (#203) 1 aranylánc (#191) 2 kis vaspajzs (#159)
2 rézdarab (#70) 7 spiritusz (#170) 6 ubuk tüske (#131)
3 varkaudar csont (#1113) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 3 fabontó (#106)
76 kaja (#2) 2 kőszem (#304) 12 madártoll (#112)
20 pirkit (#153) 1 sallank nyíl (#129) 1 surranó kígyó bőr (#47)
9 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,74) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az óelf hatalomjel a Handastye csontúr ritka kincse helyett Ungosuliathar ritka kincse lett. A csontúrnak amúgy is van másik ritka kincse.

Üzenet küldése a karakternek