Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 8. 9h:05' EZ A 443. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD 444. játékheted kezdete: jún. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Elsőnek első útonállót fogod támadni. [sötét gnóm:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
[első bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! [második bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! [harmadik bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! [sötét gnóm:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) [első útonálló:] Az első útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Úgy döntesz, első bandita lesz a következő áldozatod.
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a bandita testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [első bandita:] Az első bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második útonálló:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. [első bandita:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Újabb ellenfél után nézel, második útonálló lesz az.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
[második útonálló:] A második útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. [második útonálló:] A második útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, második bandita lesz az.
Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb vállát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [második bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. [második bandita:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő áldozatnak harmadik banditát választod.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [harmadik bandita:] Bár ügyesen védekezel, a harmadik bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [sötét gnóm:] Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. [harmadik bandita:] A harmadik bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Következő célpontod sötét gnóm lesz.
Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [sötét gnóm:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. [első bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. Szereztél 11 aranyat. [második útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. [második bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. [harmadik bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. [sötét gnóm:] 555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 144, gyógyulás: 28, összesen: -116 ÉP}
Elsőnek banditát fogod támadni.
[bandita:] Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.)
Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bandita jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a bandita sunyi fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [bandita:] A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [vadászkutya:] A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. [útonálló:] Az útonálló csapása csak a levegőt találja. [bandita:] A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Mivel vadászkutya áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászkutya farkát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) [vadászkutya:] A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. [útonálló:] Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. [vadászkutya:] A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Ellenfelet cserélsz, mostantól útonállót támadod.
Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [útonálló:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [bandita:] 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. [vadászkutya:] 368 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. [útonálló:] 106 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 16 505 | energia fejlesztése 16 |
ek 215 8 | t. energia kisütése: 215 8 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kb 2 65 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (65 darabot) |
bb 170 203 70 | beraksz a bankba a 170. tárgyat (203 darabot) |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 152 10 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (10 darabot) |
dd 1113 131 191 | eldobod az 1113. tárgyat a 131. tárgyat a 191. tárgyat |
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
flh 4 189 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 189. tárggyal |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
t 71 | támadod a 71. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [79,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy surranó kígyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 795 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 84) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [82,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy legyengült quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1155 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 70) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [83,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Utad során felfedezel egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 47) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [81,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[80,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY) Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged. |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
Erő: | 46 (59) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 418/315 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 482/45 | Pénz: | 49253 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 58/40 | Pszi pont: | 182/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 29/16 (+1%) | szúrófegyverek: | *22/100 (+2%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 23/38 (+5%) | dobófegyverek: | 22/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (9 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 69/76 (+8%) | 3. mászás: | 15/16 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 24/73 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 16/26 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 16/59 | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/99 (+5%) | 11. taumaturgia: | 21/27 | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 33/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 35/64 (+18%) | 17. pszi: | 23/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 34/8 | 21. úszás: | 2/30 |
22. főzés: | 13/34 (+9%) | 23. csapatmunka: | 3/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | agyburok (#90) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 376 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$4 | orgyilkos tőr ($225) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | vadászkés (#1264) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 14 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
20 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | mérgezett vasnyíl (#187) | 41 | nyílvessző (#108) | |||
77 | sallank nyíl (#129) | $1 | ubuk tüske ($131) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 52 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
12 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | |||
12 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
7 | kis bőrpajzs (#45) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
5 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 14 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$2 | arany karperec ($194) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | |
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
6 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
68 | uzbány csőr (#169) | [bennük 676 csepp ugh méreg (#166), fér még: 140] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 24] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
9 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 3 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | ||
84 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 2 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | ||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tűzfény (#686) | 12 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 51 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 90 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
7 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | etra hályog (#712) | $7 | fabontó ($106) | |||
14 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | 31 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kőszem (#304) | 13 | kvazár (#244) | 3 | liumbe bimbó (#656) | |||
237 | madártoll (#112) | 9 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
308 | pirkit (#153) | 6 | pular kristály (#239) | 10 | rakolits por (#669) | |||
9 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | sáska amulett (#668) | |||
1 | smaragdkő (#678) | $1 | surranó kígyó bőr ($47) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 271.58 kg | Megterheltség: 148% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 135 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 2 | ketrec (#216) | 96 | kötél (#92) | 7 | mandibulakasza (#127) | $111 | óndarab ($85) | $188 | rézdarab ($70) | 67 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 188 | vasérc (#152) | 10 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
135 | amniosz (#203) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | kis vaspajzs (#159) | |||
2 | rézdarab (#70) | 7 | spiritusz (#170) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | fabontó (#106) | |||
76 | kaja (#2) | 2 | kőszem (#304) | 12 | madártoll (#112) | |||
20 | pirkit (#153) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |