280. forduló, 282. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 21. 13h:12'
EZ A 737. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
738. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 5

YORO OKIYI KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 lajhár csont (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vassisakot (24 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 lajhár csont (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 fülemüle agyart.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 fülemüle agyart (45 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Dulmina, amikor összefutottatok, adott neked egy gyógykenőcsöt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+184 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 828. hetének nyerőszámai: 26, 5, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 467.]

bb 170 17 beraksz a bankba a 170. tárgyat (17 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 spirituszt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 467.]

ek 7 8 17 t. energia kisütése: 7 8 17
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+17 felderítés.) [-17 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 900 7 905 mozogsz 900 7 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 11 mozogsz 11
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.]
[11 pontot használtál fel, van még 444.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 900 13 905 mozogsz 900 13 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 12 mozogsz 12
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar bajnok! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


Összefutsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy gránit szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Amos Kaelpyr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[11 pontot használtál fel, van még 401.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 381.]

lm 900 14 905 mozogsz 900 14 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.]
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 16 mozogsz 16
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] Egy varkaudar íjász lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 fejsze. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


[11 pontot használtál fel, van még 358.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 338.]

lm 900 14 905 mozogsz 900 14 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 15 17 mozogsz 15 17
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 332.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 900 15 905 mozogsz 900 15 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 18 900 3 mozogsz 18 900 3
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.]
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.]
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.]
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [3. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 302.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar mágus! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 23 21 905 mozogsz 23 21 905
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sámán gyógykenőcs (ld. enc.) és 1 sámán gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 26 900 1 mozogsz 26 900 1
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 gyöngysor és 1 aranytű. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.]
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [24. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
[69 pontot használtál fel, van még 192.]

kb 2 5 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 304 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 189.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,68) a 189. labirintus bejárata, varkaudar bajnok (#190), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó), vadász varkaudar (#108), varkaudar íjász (#687), varkaudar mágus (#128)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 179.]

a 535 1140 1 átadod az 535. tárgyat az 1140. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Phantom Lord részére. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

be 497 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 fejsze. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Te 19 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 158, gyógyulás: 19, összesen: -139 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 129.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+75 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [45 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 27.]

* 5. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 3 ilkin ércet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 24.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 29, 9.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 33/34 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 410/179 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 388/0 Pénz: 5995 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 53/20 Pszi pont: 115/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1904 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12544 TP-t kaptál. Jelenleg 733209 TP-d van. A következő szinthez még 66791 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, qwarg rohamosztagos, varkaudar iszákos. A 267. fordulódban 9378 arany került a bankszámládra. 10034 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *24/100 szúrófegyverek: 20/92 (+1%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 17/97 (+12%) dobófegyverek: 21/42 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vashegyű nyíl (#176) (3 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); fejsze (#1240) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 59/34 3. mászás: 11/48
4. csapdakészítés: 20/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/93 (+75%) 6. gyógyítás: 35/26 (+34%)
7. titkosírás: 6/34 8. felderítés: 25/97 (+1518%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 24/4 (+2%) 11. taumaturgia: 15/5 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/84
13. versengés: 3/79 14. harcművészetek: 28/6 15. zene: 13/46
16. szörnyismeret: 20/82 17. pszi: 14/25 (+27%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 9/59 20. bányászat: 30/96 21. főzés: 7/22 (+14%)
22. csapatmunka: 2/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 86 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 190 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553)
3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127)
1 raptor szablya (#482) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 36 mérgezett vasnyíl (#187)
3 nyílvessző (#108) 10 sallank nyíl (#129) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) 2 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
12 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 9 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 + alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 * griff nyakék (#1579)
$1 gyöngysor ($192) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$2 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
62 uzbány csőr (#169) [bennük 710 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
5 vizestömlő (#3) [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 45]
3 zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
2 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varázskorsó (#1546) 21 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 42 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 4 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 elkarog szőr (#665) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179)
30 gyöngymangó (#135) 21 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067)
10 kaktusztüske (#114) $1 karbin plazma ($199) 1 kazmár gyökér (#205)
19 kék orchidea (#68) 9 kvazár (#244) 1 + liumbe bimbó (#656)
73 madártoll (#112) 16 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) $1 mocsári penke ($148)
1 óndarab (#85) 158 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 2 rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226)
1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 1 teknőcteknő (#416) 6 tigroszlán fog (#63)
$1 varkaudar csont ($1113) 17 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 198.38 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 93 kaja (#2) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
78 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 ostromlétra (#510)
85 rézdarab (#70) 47 spiritusz (#170) 8 szöges páncél (#65)
$26 varkaudar csont ($1113) 7 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sötét tekercs (#535) 17 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
500 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 gyöngysor (#192)
3 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)
1 rövid íj (#107) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), élőholt quwarg (#202), varkaudar behemót (#189), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688)

Üzenet küldése a karakternek