253. forduló, 255. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 24. 9h:06'
EZ A 699. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
700. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,58] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Alealilla. Elenios ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy regeneráló gyűrűt és egy kvazár páncélt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy sullár trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Azt veszed észre, hogy egy szép fülemüle síp van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Megadeathka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Métely trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yorakh. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 2. napon ismét találkozol Alealilla. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon ismét találkozol Megadeathkával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon ismét találkozol Yorakh-kal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 csillezsályalevél (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
A 3. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, kék szemű gnóm nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy szürke bőrkesztyűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 ezüsthegyű nyilat (14 arany), 1 bíbor erőövet (55 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 ezüstdarab (eladási ár: 164 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Musashi Kenjiró, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

ef 14 501 energia fejlesztése 14
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 263.]

ep 400 150 2 építed a 400. tárgyat 150 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a ház. 984 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [150 pontot használtál fel, van még 113.]

fkt 36 1 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kaleidoszkóp elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 93.]

fkt 19 4 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (4 darabot)
fkt 19 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

fkt 119 2 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (2 darabot)
fkt 119 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

fkt 258 1 felt. készítesz a 258. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.


Találkozol Alealilla. Elenios ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy nektoraf trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [72,56] A síkságot ritka erdő váltja fel.


(Továbbmész...) [73,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy királygyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tintacsiga. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nehezéket. IQ-d TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 59.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[74,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy főutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [75,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 berzerker tüske (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 királygyík bőrt. **). 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10150 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 rövid íj. Elrakod. [42 pontot használtál fel, van még 17.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 17.]
[A parancs tárolásra került.]

f 82 kísérletezel a 82. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

bb 85 4 beraksz a bankba a 85. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

bb 225 152 70 beraksz a bankba a 225. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 orgyilkos tőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

fkt 188 9 felt. készítesz a 188. tárgyat (9 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 5.]

bb 188 1 beraksz a bankba a 188. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 1525 364 357 használod az 1525. tárgyat
Nekikészülsz az őskristály-szilánkkal történő művelethez. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy fekete amőba. (ld. enc.) A másik szörnyet, amit a kristály mutat, ezelőtt is ismerted. Olybá tűnik, több információ nem rejlik ennek az őskristály-szilánknak a belsejében. Akkor viszont minek tartsd meg... eldobod. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

kb 2 2 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -8.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat -8 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 13, 9.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY)
A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 27 (45) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 383/360 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (39) Varázspont: 304/85 Pénz: 517 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 53/32 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1624 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2553 TP-t kaptál. Jelenleg 479307 TP-d van. A következő szinthez még 120693 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 252. fordulódban 7058 arany került a bankszámládra. 7128 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/69 (+1%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/21 (+3%) dobófegyverek: 20/51

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 54/38 (+12%) 3. mászás: 9/82
4. csapdakészítés: 19/2 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/67 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/80 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/21 (+2%) 11. taumaturgia: 8/30 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 14/44 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 30/55 (+3%) 20. főzés: 2/42 21. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 193 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 29 TU-t fejlesztettél be..

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 csontkés (#11)
1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
3 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
69 ubuk tüske (#131) 17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nehezék (#258) 4 nyu-shuriken (#157)
7 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 bronzpajzs ($89) 1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 Métely páncélja (#1562) 3 szöges páncél (#65)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739) 1 vas fejpánt (#408)
1 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
8 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 bíbor erőöv (#291) 3 kígyóbőr öv (#410) 2 sárga erőöv (#276)
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 bakkura csizma (#96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló ametiszt (#1785)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
48 uzbány csőr (#169) [bennük 542 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
5 vizestömlő (#3) [bennük 93 korty víz (#27), fér még: 7]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 3 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 6 deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
$1 karócsapda ($163) 2 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 16 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
20 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 11 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 1 aranytoll (#572) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) $1 darázsszárny ($652) 3 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) $3 fabontó ($106)
4 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 21 gyöngymangó (#135)
$1 hebrencs állkapocs ($130) 2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 2 lapkorong (#80) 5 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 74 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
167 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226)
1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128) 41 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
3 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 193.21 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
87 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 218 kaja (#2)
80 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 54 óndarab (#85) 6 orgyilkos tőr (#225)
1 ostromlétra (#510) 62 rézdarab (#70) 53 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 93 vasérc (#152) 5 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 1 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 őskristály-szilánk (#1525) 1 rézdarab (#70)
10 szögletes kő (#17) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 1 kaja (#2) 1 nehezék (#258)
1 rövid íj (#107) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,55) gumifa (#38), Fairlight oltár, 36. jellempróba, királygyíkok (#26), tintacsiga (#74)
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Alealilla (4897. kalandozó)
(73,58) vadaspark (#769)
(74,56) Fairlight oltár, süvítő rája (#113)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), manaelementál (#290), útonálló (#130)
(75,57) Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.11.18. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek