235. forduló, 237. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 8. 9h:02'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kis vaspajzsot (17 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bordacsontot (1 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szvó-ektoplazmát (28 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 22 sünmedve tüskét (20 arany), 25 ubuk tüskét (20 arany), 2 uzbány csőrt (10 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar lándzsát (4 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 758. hetének nyerőszámai: 3, 7, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku karvédő (ld. enc.). 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 581.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 498 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 551.]

hu 282 231 99 hulladék: 282 231 99
Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

hu 652 269 655 hulladék: 652 269 655
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladékgyűjtés törölve: purifikátor háj. Hulladékgyűjtés törölve: liumbe hajtás. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

ftv 31 10 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 10. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

hu 57 72 37 hulladék: 57 72 37
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladékgyűjtés törölve: drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

hu 16 225 224 hulladék: 16 225 224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[45,62] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 2 acélpengőkét 6 aranyért, 2 darázsszárnyat 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 13 fekete gyöngyöt 78 aranyért, 9 jégszivet 135 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Llanfariad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [8 pontot használtál fel, van még 543.]

kb 225 1 kiveszel a bankból a 225. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ea 75 4 eladod a 75. tárgyat 4
Eladtál 4 rézkulcsot. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ea 76 1 eladod a 76. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ea 186 10 eladod a 186. tárgyat 10
Eladtál 10 nagy vaskulcsot. 160 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ea 185 2 eladod a 185. tárgyat 2
Eladtál 2 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ea 184 1 eladod a 184. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 30 1 megveszed a 30. tárgyat 1
Vásároltál 1 varányszemet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 391 1 megveszed a 391. tárgyat 1
Vásároltál 1 polip szívókát. 4 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[46,62] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,63] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett süvítő rája. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy gumifát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tar-Palantir JR. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [48,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy technokolin. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a technokolin bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 489.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[49,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtesz, borogatást készítesz, ellátod az elf sebeit. Kemény harcot folytatsz a fickó életéért, és végül úgy látszik, hogy nemhiába! Kemény fából faraghatták ez elfet, hogy ilyen sebeket túlélt. Fajának szokásos büszkeségével hálát rebeg, és azt mondja, most már egyedül is boldogul. Jó érzés, hogy sikerült valakinek megmenteni az életét. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,60] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [51,59] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy sebesült téfea magoflux. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [52 pontot használtál fel, van még 437.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[52,58] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.


(Továbbmész...) [53,57] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.


(Továbbmész...) [54,56] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk bal első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Törpe Testvéreink! Csatlakozzatok szövetségünkhöz, a Vashegyek Nemzetéhez!" " Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " HEY, parasztpáfrány! The War has begun! Kasztroplanérián! (is) Múmiák " Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A fény=jóság, ami örök. Kövesd hát! Állította: Delamarth. "
[44 pontot használtál fel, van még 393.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 343.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sérült tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 18.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/351 Jellem: jó (768) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (34) Varázspont: 262/190 Pénz: 553 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/0 EFejl: 15
Eddig összesen 1460 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2251 TP-t kaptál. Jelenleg 398907 TP-d van. A következő szinthez még 51093 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 235. fordulódban 5041 arany került a bankszámládra. 5066 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/41 (+1%) szúrófegyverek: 19/98 (+11%) vágófegyverek: 19/19
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/23 (+16%) dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << raptor szablya (#482) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 (+14%) 2. nyomkövetés: 51/90 (+4%) 3. mászás: 8/98
4. csapdakészítés: 17/95 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/96 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/50 8. felderítés: 7/62 (+26%) 9. szörnyidomítás: 5/40
10. teológia: 21/23 (+2%) 11. taumaturgia: 5/99 (+9%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 11/28 (+30%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 28/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 4 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
2 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 * bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
70 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 11 tolmokov-koktél (#351)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
5 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
4 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
43 uzbány csőr (#169) [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 138]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) $1 karócsapda ($163)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 13 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 mérleg (#81) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 2 távcső (#42)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
17 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
12 elkarog szőr (#665) $1 evaporőr háj ($105) 6 főnixtoll (#563)
3 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 19 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205) 1 liumbe bimbó (#656)
34 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 2 mocsári penke (#148) 8 móri gyümölcs (#116)
2 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 55 pirkit (#153)
1 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128) 66 sünmedve tüske (#14)
1 szulfagor agyar (#677) 2 szuperkötél (#209) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660) 1 troll csont (#704)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 1 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 112.29 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fémrúd (#104) 117 kaja (#2)
54 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 23 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
33 rézdarab (#70) 17 spiritusz (#170) 23 varkaudar pálinka (#1137)
3 vasalt bunkó (#181) 31 vasérc (#152) 3 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzkulcs (#76)
2 darázsszárny (#652) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fabontó (#106)
13 fekete gyöngy (#99) 9 jégszív (#282) 1 varkaudar lándzsa (#224)
2 nagy bronzkulcs (#185) 10 nagy vaskulcs (#186) 4 rézkulcs (#75)
1 rézsisak (#72) 7 tigroszlán fog (#63) 1 bordacsont (#16)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
518 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36)
1 polip szívóka (#391) 4 ragasztó (#83) 1 ryuku karvédő (#687)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,62) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), Llanfariad (4746. kalandozó)
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,63) ryuku gárdista (#360)
(47,63) süvítő rája (#113), gumifa (#38), 24. jellempróba, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(48,62) technokolin (#50)
(49,61) Raia oltár, 5. jellempróba, evaporőr (#69)
(50,60) ork sámán (#345), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(51,59) téfea magoflux (#98)
(52,58) a 6. labirintus bejárata
(54,56) garokk (#73), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek